pupulle nimi

puputin

Mikä sopis nimeks valkoselle sinisilmäselle leijonanharjakselle? Kyseessä on uroskani...

Oon ajatellu jotain lyhyttä nimee, mielellään esim. 4-5 kirjainta. Nimi sais olla söpö ja kuvaava.. pupu on siis melko utelias ja kova syömään ;) Ei mitään sellasta, mikä on loppuunkulutettu..

Ehdotuksia tulemaan! Tänks!!

71

6622

Vastaukset

• Pupsi :) tai Muru

• (Pojat) Coco Tiko Domino Jerry Pörrö Taavi Toffee Pilkku Suffeli Riki
      Reetu Rumpali Reku Joel Jiri Tai Pulla

(Tytöt) Mindy Lilo Mango Xena Pöly Säihkee Idea Zita Mimmi Zoco Candy Clara Mili Miina Meloni Apple Vilma Viivi Väiski Kiira Nita Nini Tai Tiinu

Toivottavasti Joku Noista Kelpaa !!!!!!!!!!!!!!!
      Mun Pupu On Mango! :)

• voisko olla enempää poika pupujen nimii????

• Välkky, Puru, Potku, Utu..siin muutama

• Indiana sparta joe spok nija tietysti riippuu kanista ja sen luonteesta ja miltä kani näyttää

• Ku olin vauva ni aina ku näin jotain söpöä ni oli pakko sanoo utu:)

• HUMPPA

• Kyseessä on LUMO.Ei arvi edes perustelua;)

• Pomppu!! tai Pomppo! :)
      tai Kaneli...Välkky

• Lumo

• voisko olla enempää nimii en keksi hyvii

• Olen miettinyt paljon nimiä pupulle,koska olen ajatellut ostaa sellaisen itselleni.
    Eikös pupulle kävisi nimeksi vaikka Aatu tai Eetu.
    Ne on kyl huonoja.
    Sfinksi? Spiderpig?
    En oo hyvä keksimään.

• Alvi

• ciervo,vivo,robbie...

• Mitä tykkäät nimestä Delta?

• meilläkin on kaksi mustaa leijonaharjasta,uroksia. kutsutaan niitä milloin milläkin nimellä. koiralle ja kissalle on paljon helpompi keksiä nimi.olkoon siun kani vaikka Neppi.

• Meillä kanien nimet on topi,puppeli ja bella ja yhdenn nimi on vielä epävarma..

• mikä sopis madakaskarin väriselle leijonaharjas pojulle nimeks?

• remu tai pyry=))

• julle

• julle hannu sakari tai sakke

• musti hehehee

• stana musti tappo mun veera kanin musti on naapurin koira >:( vihaan sitä hurttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

• Mun kanin nimi on Hani ja se on ruskea leijonaharjaskani ajateltii sitä enne nimeä Dior.

• Mulla on myös mun kanin nimi hani

• ois kaks narttu pupua tulossa,tumma ja vaalea. nimi ehdotuksia?

Tässä muutamia nimiä: Piki, Lumi, Sade, Palleriina, Bella , pupsi, puppe (loppuunkulutettu), leo ,noki.... joo :) Ei löytyny itelleni sopivaa noista nimistä,toisaalta noki ja lumi vois olla ihan kivoja,muttaen osaa päättää... ;P

• JOS TARVIITTE NIMIÄ NIIN TÄSSÄ ON NIMIÄ

KANIINI
    HUPU
    TUPUNA
    LUPUNA
    HUPUNA
    MIMMU

SIINÄ OLI JOITAIN OTTAKKAA JOS TAHDOTTE TAI JOS KELPASI

• Keksikää jotai hyvii nimii ku saan ehk pupun ja miun kavereil on jo sen nimiset ku mie haluaisin eli Bruno ja sparta mut en sit viittii nimetä sitä kummakskaa noista

Keksikää!!!!!!..pleas

• Durasel

• Mulla oli pienenä kolme leikkikania. Niiden nimet oli Ruusu, Riisi, ja Ruusi :)

• joo! mun pupun nimi on Noppa!

• Spike antaisin sen!!!!!

• poppy taikka popi tai vaikka söpis!!!

• antaisin mun pupun nimeks pupsi

• joku vaik syömäri tai sööttis

• Mikä vois sopii mun 2 kanin poikasen nimeks ei oo välii onko pojan vai tytön nimi?

• Ehdottomasti pupun nimeksi Noki tai Piki mun pupusilla on ne nimet:)mul on siis kaksi pupua :).

• pojat- jäbä, julle, miniman, porkkana:D, sepi, niilo, nikke, mini, huli, niko

tytöt- ella, nöpö, höpö, söpö, nelli, nella, tuksu, salli, terttu, kerttu, nala

siin pari ehotusta :D toivottavasti keksit nimen kanillesi :)

• Meillä on yks pupu joka on valkonen ja sillä on mustia tai sit sellasii harmahtavia täpliä eikä me tiedetä onko se tyttö vai poika.Sille pitäs keksiä joku nimi joka sopii sekä tytölle että pojalle.Me ollaan ajateltu pomppu tai ujo sen nimeks.Se on aika ujo ja pomppii paljon.Joten olisko jotain ehdotuksia?

• Laku tai lili lily lyly...

• Säihke

• Heiii!! Auttakaas miuu. Mulle on tulossa kaks pupua/kania toisen oon jo nimennyt Lunaksi ja toiselle en oo keksinyt. Halyisin toisellekki L kirjaimella alkavan nimen...jeesatkaas!

• Luigi

• Luppana

• coco

• Mikael, Benjamin, Mooris, Kuikkeli, Fossiili, Forri, Mörri, mun kanin nimi on Ilona. ps. en oo hyvä keksii....:D

• Pupuraks toisen kanin nimeksi vois tulla vaikka Lulu:)

• Itse olen nimennyt kaikki eläimeni Kiirunoiksi.
    Hyväksi havaittu!

• Minun kanejen nimet on Luna ja Rosa.

• Panokone on hyvä nimi pupulle.

• Mulla on kolme pupua ja niitten nimet on (poika) Konsta ja Sonic (tyttö) Friida!
    Mulle on tulossa vielä yksi pupu mut nimi puuttuu:) pupu on tyttö ja on likanen valkea eli ei ole ihan valkea:D

• Valkoiselle sinisilmäiselle esim. säde, lumi,....

• Täs olis nimiä:
    Tytöt: minttu ninni henni rosa luna bella mila nöpö nuppu lusia...
    Pojat: nuttu luka tölpö upi tupu tupuna.muita nimii: vanilija suklaa toffee söpis...
    On kiva keksii nimii.XD

• Täs on pari meidän pupujen nimet on tiplu ja dooris
    Davis, Noppa, jekku, Töpö, Dooris

• Tytöt...
    Henni minni senni cute wilma lia moona.
    Pojat...
    Cute luppis nöpö söpis luka.
    Yht. Nimii...
    Suklaa vanilja toffee tikkari marenki.

• Tawagoto

• mun mielest sun pupulle sopii nimi Felix tai Mango

• Rohmu. Tuli vähän myöhään mutta joillekkin nimiehdotus joka kaipaa...

• Mulla olis sellain beigen värinen leijonaharjanen urospupu. En kyllä tahdo keksiä nimeä. Ehdotuksia? :)

• Vohveli, Vanilja, Laku, Zorro, Sintti, Tahvo, Ninja, Kirppu, Rusina, Pulla.

• Sylville kaveri ei sais olla suurta sukupuoli leimaa eikä ruokaan liittyvä.

• Sulo

• Pupu pöpi puppe

• Tarkoitin siis pupun tilalle pupi eikä pupu

• en tiedä mutta meilläkin oli viikko sitten vielä kani joka oli valkoinen sinisilmäinen ja sen nimi oli pumpuli. se kuoli ja nyt saan uuden poikakanin joka on väriltään madagaskar ja on puhdasrotuinen kääpiöluppa ja jos joku ei tiedä mikä on madagaskar niin se on alhaalta (eli mahan alta) suklaan värinen ja päältä toffeen värinen ja sillekkin pitäs keksii nimi. tähän asti paras ehdotus on pepsi mut se taitaa olla tytön nimi... joten oisko ehdotuksii😅😅

• Miten ois joku nimi siitä madagaskar-leffasta? Täson muutama elukka niistä.. Alex-leijona, Marty-seepra, Mellman-kirahvi sekä virtahepo Gloria.

• Pojille:

Bruno
    Urho
    Romeo
    Omar

Tytöille:

Nelly
    Cloe
    Velma
    Alaska
    Tupuna

Ja mullekkin nimii mul tulee 21.8 kaks pienirex naarasta toinen siniharmaa ja toinen cinchilla viittakuvio

• Hupi

• Pojalle Jalo tytölle Ruusa

• Albert

• Ronja Lyon.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    48
    1324
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    670
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    31
    555
  4. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    86
    474