Onko kalajoella nykyään tarjolla minkäänlaista kamppailulaji-toimintaa? Joskus ennen taisi olla ainakin han moodo ja vapaaotteluseura?
Kamppailulajit kalajoella
6
1230
Vastaukset
- haluaako harrastaa
Ei muuta kuin mene kiilailemaan grillijonoon ja iskemään silmää varatuille naisille niin johan on kamppailulajitoimintaa.
Jos et iltaan saakka jaksa valvoa, niin käy paikallisella huoltoasemalla huutamassa että raviveikkaus on homojen hommaa niin pääset vapaaottelemaan. - ....
Lähimmät kamppailuseurat taitaa olla tossa raahe,kokkola ja ylivieska akselilla. Joskus taannoin oli toi han moo doo jee jee seura kalajoella mut taitaa harrastajat olla lähteneet muille maille..Jostain päin muailmoo oon kuullut et vieskassa ois jonkun sortin vapariseura mut enpä oo löytäny mistään tietoo..
- 1234 1234
Joo ylivieskassa on vapariseura ja moniaita muitakin lajeja.
- .....
1234 1234 kirjoitti:
Joo ylivieskassa on vapariseura ja moniaita muitakin lajeja.
Et satu tietää tosta vieskan vapariseurasta mitään nettisivua tai vastaavaa ku en ite onnistu löytämään..Minkä seuran alaisuudessa treenavat?
- Tuolla
..... kirjoitti:
Et satu tietää tosta vieskan vapariseurasta mitään nettisivua tai vastaavaa ku en ite onnistu löytämään..Minkä seuran alaisuudessa treenavat?
Suvannon painisalilla treenit pyörii, tällähetkellä la 17.00, su 16.00 ja ke 20.00 jumpat alkavat.
- Löytyy
Yläasteen liikuntasalista, treenit kaksi kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 1005453
- 2664708
- 484622
- 653332
- 502738
- 542391
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412224