selailin tässä

texkiller.,.,.

päivänä muutamana takaperin ystävämme aapon profiilista hänen jännästi tehtyjä kotisivujaan; ploginsa hauskaa juttua jotta "saatana saapuu postilaatikkoon". aapolle tiedoksi, että suomalainen postinkantaja on senverta yksinertainen elikko jotta se ei ymmärrä tekstiä "ei mainoksia" vaikka sen kiinnittäisi laatikkoon rautalangalla.

mutta sitten kun katselin aapolaisen kuvagalleriaa niin sieltä löytyi kuva tutusta mielenosoituksesta, josta olemme nähneet kuvia jo aiemminkin; aapo & kumppanit arabien kanssa osoittamassa mieltään israelia vastaan. jonkun lehden kuvissa oli aikoinaan kun siellä mielenosoituksessa poltettiin israelin lippuja, huudettiin hamasin ja hizbollahin nimeä ynnä muuta tuollaista kivaa. kuvagalleriassaan aapo päivittelee, että joku media (iltasanomat? iltalehti?) oli jostain syystä uutisoinut heidän mielenosoituksen olleen "juutalaisvastainen". mistähän syystä moinen väärinkäsitys johtuu kun kysehän oli vain ja ainoastaan viattomien arabilasten hyvinvoinnista kantavien huolta israelin aggressioita vastaan. sitä kantaahan vaan ne palavat sinivalkoiset liput ja tuulessa upeasti hulmuilevat punaliput edustavat...?

mutta tuli kuitenkin mieleen kysellä näiltä suomalaisilta kommunisteilta, jotka tuolla maailmankolkalla näkevät hamasit, iranit, syyriat ja muut hizbollahit tuollaiseksi tukimielenosoituksen arvoisiksi instansseiksi, jotta kannattaako tälläisten lapsirakkaiden elementtien takia nyt ihan oikeasti sitä mielenosoitusoikeuttansa käyttää? http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200712116970424_ul.shtml

minä ihmettelen, että kuinka ihmeessä te kommunistit voitte kannattaa kaikkea mitä suomalainen vastustaa kuten esimerkiksi neuvostokommunismia ja ääriislamilaisuutta ja vastustaa taas toisaalta kaikkea mitä suomalainen kannattaa?

näin maallikkona minusta näes vaan tuntuu, että jotakin ne suomalaiset kommunistit ajavat mutta suomalaisen asiaa se ei ole.

4

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niimpä...

      Hyvä artikkeli jonka ainakin PITÄISI laittaa USA:n ja Israelin vastustajat miettimään kantaansa.

      • texkiller

        jos nyt kuitenkin kommunistien puheita ja tekoja tarkastellaan lähemmin niin puheet on yhtäältä yksiä , teot aivan toisia.

        minä olen nyt jonkun vuoden lueskellut kommunistien julistuksia monista aiheista kuten esimerkiksi suvaitsevaisuudesta, avarakatseisuudesta, uskonnonvapaudesta, tasa-arvosta, sananvapaudesta ja monista muista tälläisistä ylevistä aihepiireistä. ja mitä niistä on irronnut? on poltettu lippuja, on haukuttu ihmisiä talibaneiksi, on haukuttu ties miksi riistäjäksi ihmisiä, jotka tulevat omillaan toimeen, on jopa haukuttu ns. väärään ryhmittymään kuuluvat punikitkin, on sensuroitu puheita ja on halveksittu kansan tahtoa kertomalla, että kansa on äänestänyt väärin. joku kahjo on ollut ajamassa panssarivaunulla eduskuntaan, toinen liittämässä suomea neuvostoliittoon ja kolmas rullattelee kaljanhakureissullaan metsään niin vauhdikkaasti, että huutaa turpaanvetoa ja paskapäätä sen jälkeen...

        meinaan nämät ovat sen sortin sosialistista suvaitsevaisuutta, johon minä ja suurin osa suomen kansasta ei halua koskea pitkällä tikullakaan. ja se myöskin näkyy vaalivuosina.


      • T Urpo
        texkiller kirjoitti:

        jos nyt kuitenkin kommunistien puheita ja tekoja tarkastellaan lähemmin niin puheet on yhtäältä yksiä , teot aivan toisia.

        minä olen nyt jonkun vuoden lueskellut kommunistien julistuksia monista aiheista kuten esimerkiksi suvaitsevaisuudesta, avarakatseisuudesta, uskonnonvapaudesta, tasa-arvosta, sananvapaudesta ja monista muista tälläisistä ylevistä aihepiireistä. ja mitä niistä on irronnut? on poltettu lippuja, on haukuttu ihmisiä talibaneiksi, on haukuttu ties miksi riistäjäksi ihmisiä, jotka tulevat omillaan toimeen, on jopa haukuttu ns. väärään ryhmittymään kuuluvat punikitkin, on sensuroitu puheita ja on halveksittu kansan tahtoa kertomalla, että kansa on äänestänyt väärin. joku kahjo on ollut ajamassa panssarivaunulla eduskuntaan, toinen liittämässä suomea neuvostoliittoon ja kolmas rullattelee kaljanhakureissullaan metsään niin vauhdikkaasti, että huutaa turpaanvetoa ja paskapäätä sen jälkeen...

        meinaan nämät ovat sen sortin sosialistista suvaitsevaisuutta, johon minä ja suurin osa suomen kansasta ei halua koskea pitkällä tikullakaan. ja se myöskin näkyy vaalivuosina.

        Minua huvittaa punikeissa juuri tuo vähä-älyinen
        julistamisensa.

        Etenkin sen ristiriitaisuus todellisuuden kanssa.

        Punapaviaanit ovat todellakin niin hölmöjä että
        eivät tajua kansan tajuavan.

        Neukkutunkiolla mellastaa näitä ylväitä yli-ihmisiä,
        jotka eivät koskaan riistäneet luontoa tai ihmistä!

        Mikä vittu niihin nyt on mennyt? Eikös juuri
        heidän pitänyt hallita demokratiaa, ihmisoikeuk-
        sia ja yhteikunnallista oikeudenmukaisuutta
        melkeinpä yksinoikeudella globaalisti!!

        Suomipunikitkin tappelevat keskenään eivätkä
        kykene muodostamaan edes yhdessä puoluetta!!

        Hyvä niin, ei sen puoleen.

        Meidän muiden ei tarvitse kuin nauraa helakasti
        mutapainia katsellessa.

        Ei toteudu uskonto edes omien opetuslasten kes-
        kuudessa, miten ihmeessä se toteutuisi muutenkaan.

        Tähän voisi vähän mukaella sotamies Rahikaista
        herneettömän sopan syönnissä:

        Koettaa sossialismiä etistää vuan turha on työsä!


      • T Urpo kirjoitti:

        Minua huvittaa punikeissa juuri tuo vähä-älyinen
        julistamisensa.

        Etenkin sen ristiriitaisuus todellisuuden kanssa.

        Punapaviaanit ovat todellakin niin hölmöjä että
        eivät tajua kansan tajuavan.

        Neukkutunkiolla mellastaa näitä ylväitä yli-ihmisiä,
        jotka eivät koskaan riistäneet luontoa tai ihmistä!

        Mikä vittu niihin nyt on mennyt? Eikös juuri
        heidän pitänyt hallita demokratiaa, ihmisoikeuk-
        sia ja yhteikunnallista oikeudenmukaisuutta
        melkeinpä yksinoikeudella globaalisti!!

        Suomipunikitkin tappelevat keskenään eivätkä
        kykene muodostamaan edes yhdessä puoluetta!!

        Hyvä niin, ei sen puoleen.

        Meidän muiden ei tarvitse kuin nauraa helakasti
        mutapainia katsellessa.

        Ei toteudu uskonto edes omien opetuslasten kes-
        kuudessa, miten ihmeessä se toteutuisi muutenkaan.

        Tähän voisi vähän mukaella sotamies Rahikaista
        herneettömän sopan syönnissä:

        Koettaa sossialismiä etistää vuan turha on työsä!

        Tappuraisen takuumishenä :)))!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1830
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      58
      489
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe