millasia akvaarioita teillä on? onko konna vedessä vai kuivalla? pieniä sisustus vinkkejä
punakorvan akvaario
3
450
Vastaukset
- akvario
on n.300l kokoinen ja vett' noin 200l,2 täyskasvuista konna.Pohjalle pistin pieniä kiviä,helpompa puhdista kuin hiekka.Konnat sotke niin paljon ettei kauhesti pysty sisustaman.Pääasiallisesti ne on vedessä mutta nillä on pleksistä tehty aurinkopaikka missä ne lämmittele lampun alla.Vedenvaihto on melko raskasta ja aikavievä homma.
- Puikula-pulla
Itse minulle punakorva kilpaarit ovat aika vieraita mutta sen tiedän että miten akvaariota voidaan sisustaa. Niin että laittaa akvaarioon kiviä ja hiukan kalliota minne hän voi mennä huilimaan sekä kasveja joiden taakse hän voi piiloutua ja vettä aika runsaasti että hän voi päivällä sukellella ,ja kannataa ostaa eläin kaupasta puun kaarnaa jotta saa hänelle hyvän nukkumis pesän .
- lemppu1
moi.. no meidän kitillä on ainakin takaseinällä juliste missä on ns. oikea meri ja muuten tyhjää paitsi kanto, josta pääsee kiipeämään ylös lämmittelylaudalle se pumppu, lämmitin ja lämpövesimittari ja myös UV-valo ja tavallinen putkilamppu. Oli myös monni joka ehti olemaan siellä n. 10 v. mutta juuri tuossa viime viikolla oli sen syönyt eikä ollut enää kuin evät jäljellä. eli ei missään tapauksessa kaloja samaan..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251979
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1281510En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1331141The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223912- 151859
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768