millasia akvaarioita teillä on? onko konna vedessä vai kuivalla? pieniä sisustus vinkkejä
punakorvan akvaario
3
521
Vastaukset
- akvario
on n.300l kokoinen ja vett' noin 200l,2 täyskasvuista konna.Pohjalle pistin pieniä kiviä,helpompa puhdista kuin hiekka.Konnat sotke niin paljon ettei kauhesti pysty sisustaman.Pääasiallisesti ne on vedessä mutta nillä on pleksistä tehty aurinkopaikka missä ne lämmittele lampun alla.Vedenvaihto on melko raskasta ja aikavievä homma.
- Puikula-pulla
Itse minulle punakorva kilpaarit ovat aika vieraita mutta sen tiedän että miten akvaariota voidaan sisustaa. Niin että laittaa akvaarioon kiviä ja hiukan kalliota minne hän voi mennä huilimaan sekä kasveja joiden taakse hän voi piiloutua ja vettä aika runsaasti että hän voi päivällä sukellella ,ja kannataa ostaa eläin kaupasta puun kaarnaa jotta saa hänelle hyvän nukkumis pesän .
- lemppu1
moi.. no meidän kitillä on ainakin takaseinällä juliste missä on ns. oikea meri ja muuten tyhjää paitsi kanto, josta pääsee kiipeämään ylös lämmittelylaudalle se pumppu, lämmitin ja lämpövesimittari ja myös UV-valo ja tavallinen putkilamppu. Oli myös monni joka ehti olemaan siellä n. 10 v. mutta juuri tuossa viime viikolla oli sen syönyt eikä ollut enää kuin evät jäljellä. eli ei missään tapauksessa kaloja samaan..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3183750Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1091422- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041156- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104964Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74894