Hei minulla on myynissä hyvin syövä 3vuotias kuningaspython kokkolassa.
Pituutta käärmeelä on noin metrin verran.
Poikaset maksavat liikkeessä lähes 200 euroa
minun käärme 150 euroa.
Käärme on rauhallinen ja käsiteltävissä.
[email protected]
myydään 3v
6
770
Vastaukset
- käärme meni jo
koti löytyi.
- kallis
Turussakin yhdessä eläinliikkeessä kuningaspyton maksoi ennen n. 110€ ja nyt 160€. Siis nuori poikanen. 150€ 3 vuotiaasta on aika paljon.
- Naspula
kallis kirjoitti:
Turussakin yhdessä eläinliikkeessä kuningaspyton maksoi ennen n. 110€ ja nyt 160€. Siis nuori poikanen. 150€ 3 vuotiaasta on aika paljon.
Kuningaspytonit normaalisti pyörivät siinä 140-200e paikkeilla, alle tuon hintaista en lähtisi ostamaankaan liikkeestä koska useimmiten ovat wessoja? Aikuisen käärmeen arvo tavallaan nousee: Onhan sen terveys pysyny hyvänä, tiedetään että se toimii hyvin ym. ym. Käärmeissä mielestäni tärkeintä ei ole se, että sen saa halvalla vaan että se on terve ja hyvintoimiva yksilö! :)
- multa...
Naspula kirjoitti:
Kuningaspytonit normaalisti pyörivät siinä 140-200e paikkeilla, alle tuon hintaista en lähtisi ostamaankaan liikkeestä koska useimmiten ovat wessoja? Aikuisen käärmeen arvo tavallaan nousee: Onhan sen terveys pysyny hyvänä, tiedetään että se toimii hyvin ym. ym. Käärmeissä mielestäni tärkeintä ei ole se, että sen saa halvalla vaan että se on terve ja hyvintoimiva yksilö! :)
tonnin ladan viidellä tonnilla? toimii moitteettomasti ja on aina syönyt kaiken bensan ja muutenkin priima kunnossa!
- Naspula
multa... kirjoitti:
tonnin ladan viidellä tonnilla? toimii moitteettomasti ja on aina syönyt kaiken bensan ja muutenkin priima kunnossa!
Miten järkevää alkaa kettuilemaan.. :) Mutta en autoakaan ostaisi jos ei siitä ole takeita että se toimii, maksan sitten mieluummin enemmän autosta joka varmasti toimii kuin autosta, josta en tiedä toimiiko se vai ei.. Omapahan on mielipiteeni :)
- halvempia
kallis kirjoitti:
kuin aikuiset. isommasta saa maksaa enemmän:) Näin se vaan menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808