Hei minulla on myynissä hyvin syövä 3vuotias kuningaspython kokkolassa.
Pituutta käärmeelä on noin metrin verran.
Poikaset maksavat liikkeessä lähes 200 euroa
minun käärme 150 euroa.
Käärme on rauhallinen ja käsiteltävissä.
[email protected]
myydään 3v
6
787
Vastaukset
- käärme meni jo
koti löytyi.
- kallis
Turussakin yhdessä eläinliikkeessä kuningaspyton maksoi ennen n. 110€ ja nyt 160€. Siis nuori poikanen. 150€ 3 vuotiaasta on aika paljon.
- Naspula
kallis kirjoitti:
Turussakin yhdessä eläinliikkeessä kuningaspyton maksoi ennen n. 110€ ja nyt 160€. Siis nuori poikanen. 150€ 3 vuotiaasta on aika paljon.
Kuningaspytonit normaalisti pyörivät siinä 140-200e paikkeilla, alle tuon hintaista en lähtisi ostamaankaan liikkeestä koska useimmiten ovat wessoja? Aikuisen käärmeen arvo tavallaan nousee: Onhan sen terveys pysyny hyvänä, tiedetään että se toimii hyvin ym. ym. Käärmeissä mielestäni tärkeintä ei ole se, että sen saa halvalla vaan että se on terve ja hyvintoimiva yksilö! :)
- multa...
Naspula kirjoitti:
Kuningaspytonit normaalisti pyörivät siinä 140-200e paikkeilla, alle tuon hintaista en lähtisi ostamaankaan liikkeestä koska useimmiten ovat wessoja? Aikuisen käärmeen arvo tavallaan nousee: Onhan sen terveys pysyny hyvänä, tiedetään että se toimii hyvin ym. ym. Käärmeissä mielestäni tärkeintä ei ole se, että sen saa halvalla vaan että se on terve ja hyvintoimiva yksilö! :)
tonnin ladan viidellä tonnilla? toimii moitteettomasti ja on aina syönyt kaiken bensan ja muutenkin priima kunnossa!
- Naspula
multa... kirjoitti:
tonnin ladan viidellä tonnilla? toimii moitteettomasti ja on aina syönyt kaiken bensan ja muutenkin priima kunnossa!
Miten järkevää alkaa kettuilemaan.. :) Mutta en autoakaan ostaisi jos ei siitä ole takeita että se toimii, maksan sitten mieluummin enemmän autosta joka varmasti toimii kuin autosta, josta en tiedä toimiiko se vai ei.. Omapahan on mielipiteeni :)
- halvempia
kallis kirjoitti:
Turussakin yhdessä eläinliikkeessä kuningaspyton maksoi ennen n. 110€ ja nyt 160€. Siis nuori poikanen. 150€ 3 vuotiaasta on aika paljon.
kuin aikuiset. isommasta saa maksaa enemmän:) Näin se vaan menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437