Hei minulla on myynissä hyvin syövä 3vuotias kuningaspython kokkolassa.
Pituutta käärmeelä on noin metrin verran.
Poikaset maksavat liikkeessä lähes 200 euroa
minun käärme 150 euroa.
Käärme on rauhallinen ja käsiteltävissä.
[email protected]
myydään 3v
6
712
Vastaukset
- käärme meni jo
koti löytyi.
- kallis
Turussakin yhdessä eläinliikkeessä kuningaspyton maksoi ennen n. 110€ ja nyt 160€. Siis nuori poikanen. 150€ 3 vuotiaasta on aika paljon.
- Naspula
kallis kirjoitti:
Turussakin yhdessä eläinliikkeessä kuningaspyton maksoi ennen n. 110€ ja nyt 160€. Siis nuori poikanen. 150€ 3 vuotiaasta on aika paljon.
Kuningaspytonit normaalisti pyörivät siinä 140-200e paikkeilla, alle tuon hintaista en lähtisi ostamaankaan liikkeestä koska useimmiten ovat wessoja? Aikuisen käärmeen arvo tavallaan nousee: Onhan sen terveys pysyny hyvänä, tiedetään että se toimii hyvin ym. ym. Käärmeissä mielestäni tärkeintä ei ole se, että sen saa halvalla vaan että se on terve ja hyvintoimiva yksilö! :)
- multa...
Naspula kirjoitti:
Kuningaspytonit normaalisti pyörivät siinä 140-200e paikkeilla, alle tuon hintaista en lähtisi ostamaankaan liikkeestä koska useimmiten ovat wessoja? Aikuisen käärmeen arvo tavallaan nousee: Onhan sen terveys pysyny hyvänä, tiedetään että se toimii hyvin ym. ym. Käärmeissä mielestäni tärkeintä ei ole se, että sen saa halvalla vaan että se on terve ja hyvintoimiva yksilö! :)
tonnin ladan viidellä tonnilla? toimii moitteettomasti ja on aina syönyt kaiken bensan ja muutenkin priima kunnossa!
- Naspula
multa... kirjoitti:
tonnin ladan viidellä tonnilla? toimii moitteettomasti ja on aina syönyt kaiken bensan ja muutenkin priima kunnossa!
Miten järkevää alkaa kettuilemaan.. :) Mutta en autoakaan ostaisi jos ei siitä ole takeita että se toimii, maksan sitten mieluummin enemmän autosta joka varmasti toimii kuin autosta, josta en tiedä toimiiko se vai ei.. Omapahan on mielipiteeni :)
- halvempia
kallis kirjoitti:
kuin aikuiset. isommasta saa maksaa enemmän:) Näin se vaan menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657335Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142688Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk501985Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141481Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901385Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.601207Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1121048