myydään 3v

kuningaspython

Hei minulla on myynissä hyvin syövä 3vuotias kuningaspython kokkolassa.
Pituutta käärmeelä on noin metrin verran.
Poikaset maksavat liikkeessä lähes 200 euroa
minun käärme 150 euroa.
Käärme on rauhallinen ja käsiteltävissä.

[email protected]

6

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käärme meni jo

      koti löytyi.

      • kallis

        Turussakin yhdessä eläinliikkeessä kuningaspyton maksoi ennen n. 110€ ja nyt 160€. Siis nuori poikanen. 150€ 3 vuotiaasta on aika paljon.


      • Naspula
        kallis kirjoitti:

        Turussakin yhdessä eläinliikkeessä kuningaspyton maksoi ennen n. 110€ ja nyt 160€. Siis nuori poikanen. 150€ 3 vuotiaasta on aika paljon.

        Kuningaspytonit normaalisti pyörivät siinä 140-200e paikkeilla, alle tuon hintaista en lähtisi ostamaankaan liikkeestä koska useimmiten ovat wessoja? Aikuisen käärmeen arvo tavallaan nousee: Onhan sen terveys pysyny hyvänä, tiedetään että se toimii hyvin ym. ym. Käärmeissä mielestäni tärkeintä ei ole se, että sen saa halvalla vaan että se on terve ja hyvintoimiva yksilö! :)


      • multa...
        Naspula kirjoitti:

        Kuningaspytonit normaalisti pyörivät siinä 140-200e paikkeilla, alle tuon hintaista en lähtisi ostamaankaan liikkeestä koska useimmiten ovat wessoja? Aikuisen käärmeen arvo tavallaan nousee: Onhan sen terveys pysyny hyvänä, tiedetään että se toimii hyvin ym. ym. Käärmeissä mielestäni tärkeintä ei ole se, että sen saa halvalla vaan että se on terve ja hyvintoimiva yksilö! :)

        tonnin ladan viidellä tonnilla? toimii moitteettomasti ja on aina syönyt kaiken bensan ja muutenkin priima kunnossa!


      • Naspula
        multa... kirjoitti:

        tonnin ladan viidellä tonnilla? toimii moitteettomasti ja on aina syönyt kaiken bensan ja muutenkin priima kunnossa!

        Miten järkevää alkaa kettuilemaan.. :) Mutta en autoakaan ostaisi jos ei siitä ole takeita että se toimii, maksan sitten mieluummin enemmän autosta joka varmasti toimii kuin autosta, josta en tiedä toimiiko se vai ei.. Omapahan on mielipiteeni :)


      • halvempia
        kallis kirjoitti:

        Turussakin yhdessä eläinliikkeessä kuningaspyton maksoi ennen n. 110€ ja nyt 160€. Siis nuori poikanen. 150€ 3 vuotiaasta on aika paljon.

        kuin aikuiset. isommasta saa maksaa enemmän:) Näin se vaan menee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe