Ollaan uusia täällä Oulussa ja näillä ilmoilla tekis mieli harrastaa vähän seksiä ulkonakin, eli olisko joku oulusta kuka vois neuvoa hyviä paikkoja?
Oulusta hyvät paikat?
8
3773
Vastaukset
- Teppi
on Oulun poliisitalon passitoimiston odotus-salin istuimissa. Salissa lukeekin käsky istua, niin mikäs siinä samalla nussii ja pervoilee härskisti vittua ja kyrpää vilautellen ja runkkaa ja hieroo vittua virkailijoiden edessä. Varmasti vaihtelua heillekin!!
- SeeUSeeM
Kylläkai, poliisitalo on varmasti kaikein paras paikka minkä olen tähänasti kuullut! Entäs löytyyko jostain ulkoa hyviä paikkoja?
- DoneIt
SeeUSeeM kirjoitti:
Kylläkai, poliisitalo on varmasti kaikein paras paikka minkä olen tähänasti kuullut! Entäs löytyyko jostain ulkoa hyviä paikkoja?
Hupisaarilla on nurtsia ja pöpelikköä missä möyriä, Hieatasaari on toinen hyvä paikka missä voi luontoharrastella, kuin myös Pikisaaressa. Hieman kannattaa mennä pyöräteistä syrjemmälle, ettei tule onnettomuuksia (pyöräilijöille ja rullaluistelijoille).
- SeeUSeeMe
DoneIt kirjoitti:
Hupisaarilla on nurtsia ja pöpelikköä missä möyriä, Hieatasaari on toinen hyvä paikka missä voi luontoharrastella, kuin myös Pikisaaressa. Hieman kannattaa mennä pyöräteistä syrjemmälle, ettei tule onnettomuuksia (pyöräilijöille ja rullaluistelijoille).
Joo, kiitoksia vaan. Eiköhän tällä päästä alkuun ;)
- viuhahtaja
ainolan puisto arkiiltana paras ei niin paljo porukkaa ja torin laituri aivan aamusta joskus 04.30-06.00.
- SeeUSeeM
Jep, kiitoksia sullekin. Nyt vaan nauttimaan ilmoista...
- Seppo
meijän pihalle, siinä on tonttia köyriä pers paljaana kuusiaijan ympäröimänä ihan vappaasti iliman että naapurit näkkee. Mehän tietysti vaimon kans katottas akkunasta ja ehkä vähän vilimattaski...
- SeeUSeeM
Olen ihan tyytyväinen niiten puistojenkans, mutta jos tulee pula niin ilmoitan ;)
Kiitos vaan tarjouksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733