jousimiehen jättämä

vaakainen

rakastuin päätä pahkaa jousimieheen, joka vaatii "ehdottomia" asioita ja näkee asiat hyvin mustavalkoisesti.Olen itsekin vapaudenhaluinen ja omaa tilaa kaipaava(ilmavuutta myös parisuhteessa), mutta luotettava kuin kallio, silloin kun joku todella sydämeni hurmaa. Tämä jouskariM hylkäsi meikän kuin "nalli kalliolle" ja takaisin ei ole menemistä, jokin voimakas viha hänessä kuohahti. En tiedä, itkeä vai nauraa enää. On hyvä pitää kiinni periaatteista ja olla suoraselkäinen(joskus myös suorapuheinen) kuten jouskarit on, mutta eikös olisi hyvä omata joustavuuttakin? Diplomatiaa, puolitiehen vastaan tulemista, etenkin parisuhteessa? Tämä suhde on ohi, valitettavasti..

5

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Itse jousimiesnaisena en voisi olla enempää samaa mieltä! Luonteeseemme kuuluu tietty ehdottomuus ja impulsiivisuus, mutta kyllä siihen tulisi kuulua myös joustavuutta ja toisen ihmisen kunnioitusta. Tiedostan hyvin tunteen siitä, että toisessa alkaa jokin nyppimään, mutta en sentään ole ensimmäisen intuition jälkeen jättänyt ketään vaan olen antanut mahdollisuuden ja koettanut katsoa ihmistä kokonaisuutena. Mutta, mutta taitaapa nuo miespuoliset rotumme edustajat olla aika helposti sellaisia kukasta kukkaan lentelijöitä ja mikäs siinä on lennellessä, kun hurmaamisen taito on maisteritutkinnon tasoista. Itse olen tullut jätetyksi presis samalla tavalla ja selityksiä on turha pyydellä, tämä mies ainakin jatkoi samana iltana seuraavaan valloitukseen eikä todellakaan taakseen katsonut. Omanarvontunto sai aika kolauksen ja kun ei halua jousimiesmiehen peliä pelata, tippuu kelkasta ja sattuu kovin. Voimia sulle äläkä suotta syyllistä itseäsi tilanteesta, väittäisin, että sussa ei ole mitään sellaista vikaa,mikä olsi tilanteen oikeuttanut mutta jousimiesmies saisi kyllä katsoa peiliin ja miettiä, miten kanssaihmisiään kohtelee. Ja uskon kyllä siihenkin, että tulee aika jolloin koppalakit kootaan ja nämä miehet tuskin ovat kovin kunniakkaasti eläneet!!

      • Paljonnähnyt

        Ai että hurmaamisentaito maisterintasoista - sait kyllä makeat naurut tällä aikaiseksi :D:D:D Olihan se mukava seurata vähän aikaa tuota yritystä - se on niiiin läpinäkyvää :)


    • milkamaari

      Mäkin rakastuin kerran tulisesti jousimieheen. Hän jätti mut itseään kaksikymmentä vuotta nuoremman tyttösen takia. Minä olin tätä jousimiestä vain 11 vuotta nuorempi. Sydän oli karrella vuosia, ei tule koskaan ennalleen.

    • vaakatytteli79

      5 vuotta olemme tunteneet,mutta suhde ei ole varsinaisesti täysin loppunut.jätkä tulee ja sit lähtee seuraavana päivänä.soittaa parin viikon päästä ja sitten seuraavaks ei kuulu puoleen vuoteen mitään ja sit nähään ja taas olen extaasissa ja se kans.siin puolessa vuodessa mä kyl oon ehtinyt toipua suhteesta ja alkanu elää omaa elämää mut joka kerta kun jousimies ampuu nuolen sydämeen niin sattuu yhtä paljon.kuka pystyy siihen ja kuka ei.mä pystyn kun pidän sitä vaan rakastajana

    • Puntar

      Tarinasi kosketti minua, sillä elän tällähetkellä jouskarimiehen kanssa. Ja suhteenne loppui varmaankin juuri sen takia, että hän ei todellakaan jousta missään asiassa, eikä hyväksy mitään, mitä sinä teet. Siinä näet huumorilla höystetyn jouskarin. Älä syyllistä itseäsi, sillä sinussa ei ole mitään vikaa. Jouskarisi ei omannut ihmissuhdetaitoja ja sen takia kävi niinkuin kävi. Hän kärsii muissa suhteissaan sen, kun ei osaa ottaa toista huomioon. Tulimerkkien kanssa seurustelu on valtapeliä ja veitsenterällä elämistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe