Tervehdys!
Intouduin aikoinaan bonzai-puiden kasvatuksesta ja pari viikkoa sitten nappasin metsästä pienen männyn sekä koivun taimen ja istutin ne omasta mielestäni hienoon asetelmaan. Nyt sitten tuli mieleeni kysymys, johon en ole keksinyt vastausta.
Vaatiiko koivu ja mänty talvehtimisen eli pitääkö tuo asetelmani kantaa talveksi ulos pakkaseen vai voinko pitää tuota asetelmaa myös talvella silmien ilona sisällä? Jos ei tarvitse viedä ulos, niin pudottaako koivu syksyllä kuitenkin lehdet?
Koivun ja männyn talvehtiminen
Oma Bonzai
2
2389
Vastaukset
- pahhkaa
voi parkaa, ei ole kukaan sinulle viitsinyt vastata,
mutta jos edelleen on joku avun tarpeessa niin sanonpahan vaan, että kuusi tarvitsee pakkaskäsittelyn, jotta jatkaa pituuskasvuaan.
En ole oikeastaan ikinä kokeillut tuoda koivua sisälle, mutta luulen että se puottaa lehtensä joka tapauksessa ja lakaa yhteyttämisensä talviajaksi.
:)- CuriousBetsy
Eikös puut yhteytä niin kauan kuin vuorokauden keskilämpötila on yli 5? Luulisi että koivu pudottaa lehtensä vaikka se olisi talven sisätiloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169242
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266048- 1034908
- 614858
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592911- 432701