Kiitos kaunis vastauksestasi! Koska näin "noviiseina" emme ole kovinkaan perehtyneitä kiinalaisiin horoskooppimerkkeihin, niin kovasti kaipaisimme lisää tietoa lohokäärmeestä merkkinä noin yleensä ja sitten vielä tuosta puu-ominaisuudesta. puupäät kuulemma löytyy omasta takaa, sanoo toisen siskon mies.. Jos suinkin jaksat/viitsit jakaa valtavaa tietomäärääsi meidän kanssamme niin olisimme kiitollisia!
Tukisialle kiitos!
1
341
Vastaukset
- Tulisika
Lohikäärmeen kiinteä elementti on jo Puu, syntymävuodesta tulee sitten lisää Puuta - olette tyypillisiä Lohikäärmeitä.
Lohikäärme on kiinalaisille "kansalliseläin" ja he ovat sitä mieltä, että Lohikäärme kantaa kohtalon sarvia. Lohikäärme on Voimaeläin, joka pystyy tekemään mitä haluaa mistä haluaa uskomattoman itseluottamuksensa avulla. Ylpeä idealisti?
Täällä länsimaissa emme ymmärrä Lohikäärmettä yhtä hyvin (muistamme kaikki sadut pahasta lohikäärmeestä).
Kiinalaiset sanovat, että Lohikäärmeet viettävät taianomaisen suojattua elämää. Kerrotaan myös, että heidän sielussaan piileksii taipumus syrjäänvetäytymiseen (eivät ystävysty helposti).
Heitä ympäröi usein ihailijoiden joukko. Lohikäärme on hyvä puhuja ja karismaattinen johtaja.
Lohikäärme ei alistu rutiiniin ja sanoo sen mitä ajattelee - hän ei ole mikään diplomaatti (Puu-Lohikäärme on pohjaltaan jopa komenteleva).
Kiinalaiset sanovat, että Lohikäärmeellä on valtava ruokahalu! Te tiedätte, minä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363827- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 831277
- 141266