Monosen liike ja tulipalo

tietoa_ei

Näytti olevan tulipalon jälkiä ja poliisin sinivalkoista nauhaa pari päivää sitten liikkeen kiinteistössä, siinä pihamaalla.

Ikävä juttu yrittäjälle.

25

5579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa_ei

      Kukapa yrittäjä ei joulun alla haluaisi kaupaa tehdä..

    • itsekseenkö

      paloi? Poliisi varmaan tutkii asiaa?

    • Mononen rules...

      Paska juttu!! Mononen oli legendaarinen levykauppa siinä keskustassa! Mun mielestä oli hieno homma että kaikkien niiden rumien kivitalojen vieressä oli tollanen sympaattinen vanha puutalo!

    • Sytkäri~

      Olipa nyt mahtavaa käydä virittelemässä tulia käytöstä poistettuihin tulisijoihin pikkusievissä. Tuossa rakennuksessa oli sitä vanhaa seinäjokea jota kohta ei enää mistään tapaa. Äijä oli LEGENDA, ja te tärvelitte sen työpaikan! Nousiko respektit?!

      Tuollaisille räkiville märkäkorville saisi näyttää närhen munat!


      ps. ei se silti olisi mahdottomuus korjata tai jopa tehdä sinne lisää harraste/myyntitilaa, jos niin haluttaisiin. Muutama ammattimies sen uudistaisi hyvällä maulla. Harmaa kivitalo sen tilalle on vielä pahempi vaihtoehto.

      • Levynkeräilijä

        Niinpä, olen täysin samaa mieltä, vituttaa kyllä suunnattomasti jos Monosen rakennus siitä katukuvasta katoaa tyystin!!

        Varmasti pystytään korjaamaan, mutta onko siihen halua??


      • omistajalle enemmän
        Levynkeräilijä kirjoitti:

        Niinpä, olen täysin samaa mieltä, vituttaa kyllä suunnattomasti jos Monosen rakennus siitä katukuvasta katoaa tyystin!!

        Varmasti pystytään korjaamaan, mutta onko siihen halua??

        levyliikkeen vuokratulo,vai iso liike/kerrostalo?Voihan levyliike pysyä samassa paikassa sitten uusissa liiketiloissa,rakentamiseen menee nyt vaan aikaa.Sympaattisen Monosen liikkeelle olisi nyt löydettävä jokin tyyliin sopiva liiketila.Voimia liikkeen yrittäjälle,tälläinen tulipalo on tosi lamauttava juttu,joka tuo alakuloa ja surua pitkän aikaa.


      • Monosen tontti
        omistajalle enemmän kirjoitti:

        levyliikkeen vuokratulo,vai iso liike/kerrostalo?Voihan levyliike pysyä samassa paikassa sitten uusissa liiketiloissa,rakentamiseen menee nyt vaan aikaa.Sympaattisen Monosen liikkeelle olisi nyt löydettävä jokin tyyliin sopiva liiketila.Voimia liikkeen yrittäjälle,tälläinen tulipalo on tosi lamauttava juttu,joka tuo alakuloa ja surua pitkän aikaa.

        Tontin, jolla mm. Monosen rakennus seisoi, omistaa 2/3 eräs perikunta ja loput omistaa paikallinen liikemies. Jos liikemies olisi saanut päättää, olisi talot purettu tontilta jo aikoja sitten ja siinä seisoisi nyt joku liikerakennus.


      • Bisnestä $$$$
        Monosen tontti kirjoitti:

        Tontin, jolla mm. Monosen rakennus seisoi, omistaa 2/3 eräs perikunta ja loput omistaa paikallinen liikemies. Jos liikemies olisi saanut päättää, olisi talot purettu tontilta jo aikoja sitten ja siinä seisoisi nyt joku liikerakennus.

        Eikös juuri tämä LIIKEMIES,
        joka omistaa murto osan tontista, ole juuri yrittänyt aikasemmin häätää Monosta pellolle sekä tilalle olisi sitten tullut tuottava Betonielementti-Liikerakennus ?


        Toivottavasti Monosella olisi tämän harmittavan tempun takia voimia jatkaa toimintaansa. Retro-tyylistä kauppapaikaa voi varmasti olla hankala saada enää mistää? Toisaalta Jaakolankadulta löytyisi vielä Topin varaosaa vastapäätä myös ikkunallista, historiallista myyntitilaa tyhjänä, omalla tontilla. Ellei rakennusyhtiöt jo sitäkin ole ostaneet tuottavempiin tarkoituksiin. Topi tuskin myy (omaansa) rakennustansa purettavaksi-!-

        Tsemppiä Monoselle!


      • on sunimeltään
        Bisnestä $$$$ kirjoitti:

        Eikös juuri tämä LIIKEMIES,
        joka omistaa murto osan tontista, ole juuri yrittänyt aikasemmin häätää Monosta pellolle sekä tilalle olisi sitten tullut tuottava Betonielementti-Liikerakennus ?


        Toivottavasti Monosella olisi tämän harmittavan tempun takia voimia jatkaa toimintaansa. Retro-tyylistä kauppapaikaa voi varmasti olla hankala saada enää mistää? Toisaalta Jaakolankadulta löytyisi vielä Topin varaosaa vastapäätä myös ikkunallista, historiallista myyntitilaa tyhjänä, omalla tontilla. Ellei rakennusyhtiöt jo sitäkin ole ostaneet tuottavempiin tarkoituksiin. Topi tuskin myy (omaansa) rakennustansa purettavaksi-!-

        Tsemppiä Monoselle!

        tämä liikemies


      • tuhopoltto?
        Bisnestä $$$$ kirjoitti:

        Eikös juuri tämä LIIKEMIES,
        joka omistaa murto osan tontista, ole juuri yrittänyt aikasemmin häätää Monosta pellolle sekä tilalle olisi sitten tullut tuottava Betonielementti-Liikerakennus ?


        Toivottavasti Monosella olisi tämän harmittavan tempun takia voimia jatkaa toimintaansa. Retro-tyylistä kauppapaikaa voi varmasti olla hankala saada enää mistää? Toisaalta Jaakolankadulta löytyisi vielä Topin varaosaa vastapäätä myös ikkunallista, historiallista myyntitilaa tyhjänä, omalla tontilla. Ellei rakennusyhtiöt jo sitäkin ole ostaneet tuottavempiin tarkoituksiin. Topi tuskin myy (omaansa) rakennustansa purettavaksi-!-

        Tsemppiä Monoselle!

        Vihjaatko, että monosen talon polttamisen taustalla ei olisi mikään kännisten teinien touhu vaan tarkoituksellinen tuhopoltto?

        Kaupungilla on niin monta kameraa, että luulisi tekijän jäävän helposti kiinni.


      • nähdä
        tuhopoltto? kirjoitti:

        Vihjaatko, että monosen talon polttamisen taustalla ei olisi mikään kännisten teinien touhu vaan tarkoituksellinen tuhopoltto?

        Kaupungilla on niin monta kameraa, että luulisi tekijän jäävän helposti kiinni.

        mutta veikkaan ettei kameroista oo apua paitsi jos joku ois hakannut jonku samas paikas niin tekijä olis jo tiedossa saa nähdä saa nähdä... vai sanoisko että tässä se nähdään..


      • ------
        omistajalle enemmän kirjoitti:

        levyliikkeen vuokratulo,vai iso liike/kerrostalo?Voihan levyliike pysyä samassa paikassa sitten uusissa liiketiloissa,rakentamiseen menee nyt vaan aikaa.Sympaattisen Monosen liikkeelle olisi nyt löydettävä jokin tyyliin sopiva liiketila.Voimia liikkeen yrittäjälle,tälläinen tulipalo on tosi lamauttava juttu,joka tuo alakuloa ja surua pitkän aikaa.

        Eipä noin pienelle tontille mitään liikerakennusta saa mahtumaan. Eihän rakennus saa edes olla tontin kokoinen jos olen oikein ymmärtänyt.


      • Anonyymi

        ai pienet ja siniset


    • olis jääny...

      ettei vaan oli jääny levy päälle

    • Anonyymi

      Selviskö tapaus?

    • Homo liike

      • Anonyymi

        Lähentelikö Mononen sinua?


    • Anonyymi

      Ei tainnut koskaan selvitä tapaus :( joku sen poltti!!!!!!

      • Anonyymi

        Oli ja meni. Puuta paloi, jatkakaamme elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ja meni. Puuta paloi, jatkakaamme elämää

        Ei veli veljeä syytä!


    • Anonyymi

      Isi käski kantamaan tavarat ulos jo päivää ennen tulipaloa.Näinhän se usein menee

    • Anonyymi

      Kysykää Ilmajoen poijjilta

      • Anonyymi

        Lama tekee tuloaan ja vakuutustarkastajat hikoilee kun on niin paljo hommia kolareiden,varkauksien ja palojen kanssa....


    • Anonyymi

      Eilenkö tämä palo oli?

      • Anonyymi

        Eilen nimenomaan. Huomasin savun hajun, kun tulin Epon pubista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe