Minulla on sellainen ihme kihelmöinti koko kehossa ja virtsa haisee voimakkaasti. Myös koko ajan hirvee väsymys päällä ja selkä kipeenä, mitähän tää voi olla?
Vastaukset 3
- haisee
voi olla bakteereja, joku tulehdus...
- sokeritauti
eli diabetes aiheuta kusen haisemista, ainaski paskan haistessa erittäin voimakkaasti, voi kyseessä olla mm aineenvaihduntahäiriö/sairaus, esim rasva-aineenvaihdunta sairaus = kolesterolit koholla, aiheuttaa harmillista hajua, silloin pitäisi valita tarkkaan mitä syö.
- virtsatietulehdusta!
Onko olo kuin et oikein tietäisi miten olla? Koko ajan tuntuu epämiellyttävältä? Joskus on pelkästään vatsa ollut kipeä, joskus vain selkä. Tuollaisissa tapauksissa minulla on ollut virtsatietulehdus vaikka virtsaaminen ei satukaan. Ensimmäisen kerran tosin oli niin paha, että verta tuli. Sen jälkeen olen tarkkaillut paremmin, enkä päästänyt niin pahaksi. Monta kertaa on sattunut niin, että olen soittanut terveyskeskukseen ja ovat laittaneet lähetteen laboratorioon virtsakokeisiin. Sitten olen soittanut (tai minulle soitettu) ja aina on ollut tulehdus päällä. On sitten vain kysytty, että mihin apteekkiin lääkkeet. Lääkäriä en ole nähnytkään. Johtuu ilmeisesti siitä, että olen aina asunut alueella, jossa ei koskaan ole ollut omalääkäriä, ainakaan silloin kun minä olen sairastunut. Seuraavan kerran kyllä taidan mennä yksityislääkärille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45427
- 38426