Ikaalisten Rolls

ruokaa...

Mitä mieltä kyseessä olevasta ruokapaikasta? Voisi laittaa mielipiteitä muistakin samantapaisista ruoka/kahvila paikoista!
Tietäisi minne sitä kannattaa poiketa.

17

4620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kinkku possu

      Onko sun mielestä rollsin antimet ruokaa?

    • tonttu

      Jos haluat kunnon ruokaa niin ajele suoraan Tei-tuvalle, sielä on ainakin kunnon ruoka.Ei sieläpäin sitten muuta hyvää ruokapaikkaa olekaan...

      • Poikkeileva

        Sammin Rolls on paras Rolls sadan kilometrin säteellä. Siellä on tuoreimmat salaatit ja muutkin raaka-aineet. Ranskanperunoista en tiedä sanoa, koska en niitä syö.

        Palvelu on nopeata ja asiallista, ei liian makeilevaa. Ja sitäpaitsi: siellä on minua varten teräksiset aterimet!!!

        Käykää Ylöjärven Rollsissa, jos haluatte todella kaikin puolin ala-arvoisen aterian tarjoiltuna kuin ruotivaivaiselle.


      • Hapansilakka

        Tei-tuvalla ei nykyään saa kunnon ruokaa, puhumattakaan asiakaspalvelusta. Ajelen päivittäin teikankaalle töihin ja olen pistänyt merkille, että saman asian on huomannut moni muukin autojen lukumäärästä päätellen. Seisovapöytä on muuttunut käveleväksipöydäksi, jonka ainoat mausteet on suola ja kerma. Samat safkat päivästä toiseen. ( ed. lause kirjaimellisesti.) Asiakkaan kunnioitus puuttuu täysin. Kunpa saisi edes itse päättää mitä syö, mutta kun ei. Enkä kertakaikkiaan jaksa kuunnella sitä teennäisyyttä enään kertaakaan, joten se siitä.


      • kaania
        Poikkeileva kirjoitti:

        Sammin Rolls on paras Rolls sadan kilometrin säteellä. Siellä on tuoreimmat salaatit ja muutkin raaka-aineet. Ranskanperunoista en tiedä sanoa, koska en niitä syö.

        Palvelu on nopeata ja asiallista, ei liian makeilevaa. Ja sitäpaitsi: siellä on minua varten teräksiset aterimet!!!

        Käykää Ylöjärven Rollsissa, jos haluatte todella kaikin puolin ala-arvoisen aterian tarjoiltuna kuin ruotivaivaiselle.

        Kävimme täällä pari vuotta sitten kesällä,sisällä pörräsi raatokärpäspopulaatio,edellinen sukupolvi ikkunalaudoilla jalat taivasta kohti.Ei ole tarvinnut enää poiketa.


      • totta...
        Hapansilakka kirjoitti:

        Tei-tuvalla ei nykyään saa kunnon ruokaa, puhumattakaan asiakaspalvelusta. Ajelen päivittäin teikankaalle töihin ja olen pistänyt merkille, että saman asian on huomannut moni muukin autojen lukumäärästä päätellen. Seisovapöytä on muuttunut käveleväksipöydäksi, jonka ainoat mausteet on suola ja kerma. Samat safkat päivästä toiseen. ( ed. lause kirjaimellisesti.) Asiakkaan kunnioitus puuttuu täysin. Kunpa saisi edes itse päättää mitä syö, mutta kun ei. Enkä kertakaikkiaan jaksa kuunnella sitä teennäisyyttä enään kertaakaan, joten se siitä.

        Asiakaspalvelu on yhtä esittämistä, tiedän että hyvin kohdellut asiakkaat haukutaan lyttyyn heidän lähdettyään. Ruoka voi maistua joidenkin ihmisten mielestä hyvälle, mutta jos seuraisitte hetken kyseisen puljun toimintaa, luultavasti ette laittaisi kyseistä ruokaa suuhunne, saati sitten maksaisi siitä!!! Ja siis todellakin tiedän mistä kirjoitan!!


      • ammatiltani kokki.
        Hapansilakka kirjoitti:

        Tei-tuvalla ei nykyään saa kunnon ruokaa, puhumattakaan asiakaspalvelusta. Ajelen päivittäin teikankaalle töihin ja olen pistänyt merkille, että saman asian on huomannut moni muukin autojen lukumäärästä päätellen. Seisovapöytä on muuttunut käveleväksipöydäksi, jonka ainoat mausteet on suola ja kerma. Samat safkat päivästä toiseen. ( ed. lause kirjaimellisesti.) Asiakkaan kunnioitus puuttuu täysin. Kunpa saisi edes itse päättää mitä syö, mutta kun ei. Enkä kertakaikkiaan jaksa kuunnella sitä teennäisyyttä enään kertaakaan, joten se siitä.

        olen samaa mieltä.tei-tuvalla ei tiedetä asiakas-palvelusta yhtään mitään, kun menet sinne syömään aina saat nyrpeää naamaa tiskin takaa vastaasi. ilme on kaiken kertova.ja ruoka..ei ole kehumista.itse olen taannoin ollut siellä töissä(ennen remonttia kylläkin) ja teimme homeisista viinereistä maistuvaa jälkiruokaa,eiku palasille ja uuniin!kyllä se home-bakteeri sinne kuolee,lämpöö kehiin vaan! yök! ja mitä rollssiin tulee,hämeenkyrön rollssiin ei ainakaan kannata mennä..hygieenisuus ei ole paras mahdollinen, saati sitten hinta-laatu-suhde... että jos maistuvaa ruokaa haluatte, niin suosittelen tampereella hook-ravintolaa, tai american dineriä, tai sit maijan grillille makkaralle!! :)


      • Kyröskosken grilliäkö
        ammatiltani kokki. kirjoitti:

        olen samaa mieltä.tei-tuvalla ei tiedetä asiakas-palvelusta yhtään mitään, kun menet sinne syömään aina saat nyrpeää naamaa tiskin takaa vastaasi. ilme on kaiken kertova.ja ruoka..ei ole kehumista.itse olen taannoin ollut siellä töissä(ennen remonttia kylläkin) ja teimme homeisista viinereistä maistuvaa jälkiruokaa,eiku palasille ja uuniin!kyllä se home-bakteeri sinne kuolee,lämpöö kehiin vaan! yök! ja mitä rollssiin tulee,hämeenkyrön rollssiin ei ainakaan kannata mennä..hygieenisuus ei ole paras mahdollinen, saati sitten hinta-laatu-suhde... että jos maistuvaa ruokaa haluatte, niin suosittelen tampereella hook-ravintolaa, tai american dineriä, tai sit maijan grillille makkaralle!! :)

        tarkoitit?henkilökohtaisesti en pidä enään maijan grillin ruuista ja syy on se,että aina olen saanut joko palaneena tai raakana...


      • useita testannut
        Hapansilakka kirjoitti:

        Tei-tuvalla ei nykyään saa kunnon ruokaa, puhumattakaan asiakaspalvelusta. Ajelen päivittäin teikankaalle töihin ja olen pistänyt merkille, että saman asian on huomannut moni muukin autojen lukumäärästä päätellen. Seisovapöytä on muuttunut käveleväksipöydäksi, jonka ainoat mausteet on suola ja kerma. Samat safkat päivästä toiseen. ( ed. lause kirjaimellisesti.) Asiakkaan kunnioitus puuttuu täysin. Kunpa saisi edes itse päättää mitä syö, mutta kun ei. Enkä kertakaikkiaan jaksa kuunnella sitä teennäisyyttä enään kertaakaan, joten se siitä.

        tei tuvalla en ole käynyt enää puoleentoista vuoteen,koska ruoka on todella suolaista.jos haluaa kunnon ruokaa ja todella maittavaa suosittelen jyllinsäätiön vanhainkodin ruokalaa.


      • hapansilakka
        useita testannut kirjoitti:

        tei tuvalla en ole käynyt enää puoleentoista vuoteen,koska ruoka on todella suolaista.jos haluaa kunnon ruokaa ja todella maittavaa suosittelen jyllinsäätiön vanhainkodin ruokalaa.

        Jyllillä on kyllä hinta-laatusuhde kohillaan!


      • jii
        Kyröskosken grilliäkö kirjoitti:

        tarkoitit?henkilökohtaisesti en pidä enään maijan grillin ruuista ja syy on se,että aina olen saanut joko palaneena tai raakana...

        no voi kökkö.kantsii valittaa jos ei ole tyytyväinen, tai saa oikeesti raakaa ruokaa.ei kiva.


      • empura
        hapansilakka kirjoitti:

        Jyllillä on kyllä hinta-laatusuhde kohillaan!

        Itse olen Jyllin Kodeilla toissa eli syon siella paivittain, ruoka on todella hyvaa ja hinnat ovat kohdallaan. Suosittelen lampimasti!


      • käymme
        Hapansilakka kirjoitti:

        Tei-tuvalla ei nykyään saa kunnon ruokaa, puhumattakaan asiakaspalvelusta. Ajelen päivittäin teikankaalle töihin ja olen pistänyt merkille, että saman asian on huomannut moni muukin autojen lukumäärästä päätellen. Seisovapöytä on muuttunut käveleväksipöydäksi, jonka ainoat mausteet on suola ja kerma. Samat safkat päivästä toiseen. ( ed. lause kirjaimellisesti.) Asiakkaan kunnioitus puuttuu täysin. Kunpa saisi edes itse päättää mitä syö, mutta kun ei. Enkä kertakaikkiaan jaksa kuunnella sitä teennäisyyttä enään kertaakaan, joten se siitä.

        kerran vuodessa Tei-tuvalla syömässä mummin synttäripäivänä. Kauhulla ajattelen etukäteen, ruoka ei todellakaan ole siellä maittavaa. Jos ei "pakko" olisi mennä niin jättäisin väliin. Hinta-laatusuhde on järkyttävän vinksallaan.


      • Anonyymi

        Vitun homo mee kotio syömään lisää toistennakkeja saatana


    • ...

      Kävin siellä juuri tänään. Eka kerta oli. Siisti paikka. Ihan samanlaista ja yhtä hyvää ruokaa kuin Ylöjärven Rollsissa jossa olen käynyt monta kertaa koska asun Ylöjärvellä. Samat tavarathan ne kaikkiin Rollseihin menee. Ystävällinen palvelu. Taisi hampurilainen olla vähän viileän puoleinen mutta ei haitannut. Siinä yhteydessä oli myös kiva pieni puoti jossa on Pentik-tyylistä tavaraa.

      • suht tyytyväinen

        Mielestäni Sammin Rollsissa on myös hyvä palvelu. Olen käynyt siellä muutaman kerran, paikallinen kun olen. Ainakin käydessäni siellä palvelu on ollut mukavaa. Myyjät tervehtivät heti kun on astunut sisään ja puhelevat muutakin kuin vain se "mitä on pakko". Jotkut morjestavat jopa vapaa-ajallaan, vaikkemme erityisesti edes tunne. Sammin Rollssi on ihan viihtyisä paikka, vaikkakin lattioilla on joskus paljon roskia, toisaalta ihan ymmärrettävästä syystä... Ruuhka-aikana ruokaa saa jonkin verran odotella, mutta onko vika kuitenkaan myyjissä vai olenko vain minä tyhmä kun menen kyseiseen paikkaan juuri kovimpaan ruuhka-aikaan??? Vaikka asiakkaita on paljolti, hymyt pysyvät myyjien kasvoilla. Heitä voisi kiittää siitä.....


    • jojojojo

      Minkälaisia ruoka/kahvi paikkoja keskustassa on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe