Henkilöille,joilla on kaikkea?
Ei kovin kallista,naiselle,sekä miehelle.
mitä ostaa
4
458
Vastaukset
- reo
Iloa tuskin kenelläkään voi olla liikaa - järjestä jonkinmoinen hippalointi-ilta ystävillesi.
- aamupöllö
Osta sille maitopurkki tai pariton sukka.
- kaukaa
En ole varma siitä, että kaikki jo hänellä on, mutta luulen, että kannattaisi harkita seuraavia teoksia lahjaksi henkilölle, jolla on jo kaikkea:
Baltasar Grasian: Viisauden käsikirja.
Tuo jesuiitta, joka on kirjoittanut kirjan, on todella etevä. Olen sitä mieltä, että ollessani aikoinaan Fribourgin yliopistossa, sen rehtori ei ollut tuon Grasianin veroinen, vaikka jesuiitta olikin. Hän nimittäin uskoi yhdessä asiassa minua.
Tuossa kirjassa on muun muassa ohjeet: Virheet on tunnettava; Ei pidä joutua teeskentelijän maineeseen; Kokonaan emme kuulu kenellekään eikä kukaan meille; Pitää ajatella ennakolta. Noiden lisäksi kirjassa on 296 muutakin hyödyllistä elämänohjetta.
Toinen kirja: Chin Ping Mei, Shi Menin ja hänen kuuden vaimonsa elämänkerta - teos olisi varmaan mukava. Älä kuitenkan, osta hänelle alkuperäisteosta. Chin Ping Mei kirjotti tuon kirjan niin, että lukija joutuu lukemaan kirjan tauotta alusta loppuun. Lukija joutuu tietysti vaihtamaan sivua ja aina lipaisemaan kielellään etusormeaaan. Kirjan sivuille, sinne oikealle ylös on laitettu pisara myrkkyä. Kun lukija intouduttuan on lukenut koko tarinan, hän kuolee. Itse luin kirjan, jonka ostin divarista. Joku oli siis lukenut sen jo kerran ja nuollut tuon myrkyn. Sen vuoksi voin kirjaa suositella muillekin. - Yks Armas kans
Uusin Hemmo Kahdeksas. Miehelle. Naiselle. Varakkaalle. Ja Varattomalla. Joulun paras lahja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809