Olen 17-vuotias ja 161cm pitkä. Milloin painoni voidaan sanoa anorektiseksi?
Anorektikon paino?
6
3211
Vastaukset
- painosi
on 45.4kg tai alle.
- laihako?!
JOS olen anorektikko, ja sitähän ei välttämättä uskoisi ulkokuoren perusteella: Olen aikamoinen tankki: 175cm/52kg, eli en oo edes laiha vielä.
Tai niin mulle aina sanotaan: "Et sä mikään laiha ole".No kohtapa olen, ja hyvin laiha.
No ne sanois mulle varmaan sittenkin kun olen 36kiloinen niin "mikä läski", ja sitten jos painaisinkin 100kiloa,niin "ootpas sä hoikka".
Tää nyt on vaan mun oma mielipide mut jos painan yli 50kg niin oon tankki. Ei päde kaikkiin, jos on urheilullinen/lihaksia tms.- Nimetön
Et ole missään nimessä tankki! Olet vaarallisen alipainoinen! Itse olen 180cm ja painan lähes 70kg. Olen normaalipainoinen. Sinun painoindeksisi menee alle 17, joka on vaarallista! Rupea syömään enemmän ennen kuin sairastut anoreksiaan. Se ei ole leikin asia :o
- olin vielä laihempi
Nimetön kirjoitti:
Et ole missään nimessä tankki! Olet vaarallisen alipainoinen! Itse olen 180cm ja painan lähes 70kg. Olen normaalipainoinen. Sinun painoindeksisi menee alle 17, joka on vaarallista! Rupea syömään enemmän ennen kuin sairastut anoreksiaan. Se ei ole leikin asia :o
ja haluan taas laihduttaa että olisin yhtä laiha/hoikka kuin olin vähän aikaa sitten. Ei ole edes nälkä enää eikä varsinkaan silloin kun katson rumaa lihavaa itseäni peilistä, ja kokeilen pieniksi jääneitä housujani. Se siitä paranemisesta ja normaalista syömisestä. Jos alkaisin syömään taas normaalisti niin aika nopeasti mä lihoisin, enkä olisi edes tällainen "laiha".Parempi sentään näin kuin vielä isompana!
- just joo
Nimetön kirjoitti:
Onpa taas
- asiaa!
anoreksia tai mikä vaan syömishäiriö on vakava sairaus ja siitä voi KUOLLA!miettikää haluatteko sitä...jos tiedätte painonne olevan liian alhainen tai esim terveydenhoitaja on niin sanonut pyytäkää apua,vakavien asioiden kanssa ei saa olla yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894