Öh...niin mistä sitä pitäis

suudella?

Ku minä menen naisena ihan sekaisin kun suudellaan kaulaa. Ihan sekasin, ei mitään rajaa, on lähes yhtä hyvää kuin itse yhdyntä.

Mutta kun en oikein tiedä kun itse tykkään siitä kaulasta suutelemisesta, mutta mistä ne miehet tykkää? Pitäiskö suudella kans kaulaa (ei tunnu lämpeevän)... vai niskaa...?

6

4035

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • likka*

      Miun mieheke just alkaa kehräämään kun sen kaulaa suutelee, se tykkää tosi paljon :) Mutta monella muulla on ollu ihan päinvastoin, ei tunnu missään.

      Ihan mielenkiinnosta otan itsekin vinkkejä vastaan :D

      • Suudelkaa mua suulle, jos haluatte.
        Muualle vähän eri tavalla. Mutta sitä suuta saa käyttää siinäkin.


    • poika..

      minä tykkään pussata niin, että huulet on vastakkain....siis omat huulet ja tytön häpyhuulet,,,,ahh iiii...haa...naaa

    • komee40

      No kaulalle namut kaulalle..... kullinkaulalle

    • Cattibrie79

      Hmmm..
      Oma mieheni hullaantuu tästä;

      Jos seisoisimme jossakin, alottaisin kevyellä kuiskailulla korvaan antaen huulieni hipaista sillointällöin korvalehteä.
      Antaisin huulieni hivellä leuan kaarta ja poskea kevyesti kuin höyhen ja siirtyisin hitaasti ja kiusoitellen käymään huulilla vain hetken.
      Nostaisin miehen leukaa hieman niin, että kurkku jäisi paljaaksi ja armoilleni.
      Hitaasti siirtyisin leualta alaspäin tehden pieniä, keveitä lipaisuja kieleni kärjellä siirtyen koko ajan alemmaksi kaulalla.
      Kiusoittelisin siirtyen hivelemään huulillani kaulan sivulta valtimon kohdalta ja näykkisin hellästi matkalla takaisin korvalehden alueelle.
      Koko ajan sivelisin hellästi miehen toista poskea ja niskaa.
      (kun käyn huulilla, käytän kieleni kärkeä ja nuolaisen aivan hellästi ja kevyesti suupieliä. Seuraan siis huulien kaarta)
      Siirtyisin miehen taakse ja jatkaisin kevyitä huulen ja kielen hipaisuja niskan puolelle piirrellen kuvioita selkään ja korvien ympäristöön. Kosketuksen täytyy olla aivan minimaalisen kevyt, että se on mahdollisimman herkistävä :)

      Samaa hivelyä ja suukottelua ja näykkimistä jatkaisin rinnalle ja siitä pikkuhiljaa alas seuraillen lonkkien ja navan alapuolista ympäristöä, hieman sivuista läheltä nivusia..
      ..Ja loppu jääköön arvoitukseksi ;)

      • Pisteet edellisestä

        Aikas hyvältä kuulosti ;-) Toimisi ainakin omalla kohdallani, mutta yleisesti varmasti se kaula/niska ovat parhaita paikkoja. Varsinkin mikäli istut/makaat hänen päällään.

        Edellisiin haluaisin lisätä puremisen.... En tarkoita jälkien jättämistä, tai mitään vampyyri meininkiä, mutta mikään ei sytytä tätä miestä paremmin kuin se kun oma nainen puree "voimalla" kaulaan korvan alle/taakse.

        Muistakaa vaan siinä että EI ole tarkoitus jättää hampaan jälkiä niskaan (vaikka hienot onkin) vaan ottaa vain iso "pala" ihoa hampaiden väliin ja vetää kevyesti. Hieman kuin fritsu, mutta itse pidän "aikuisempana."

        Uskokaa se toimii ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe