Mutta kuka suojelisi ihmistä?

fsdgsdfgg

Ihminen tulee ensin, sitten jossain kaukana elukat.

Mitä paremmin ihminen voi, sitä paremmin voivat eläimet. Kun ihmisten asiat hoidetaan ensiksi kuntoon, on meillä aikaa ja ihan eri tavalla resursseja taistella valkopersetikan ja saimaannorpan paremman huomisen puolesta.

Minun puolestani koe-eläimet voidaan vapauttaa luontoon, jos tilalle lääketieteellisiin kokeisiin laitetaan kaikki viherpiipittäjät.

17

603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sitten

Totta, kyllä ihmisten asiat pitää hoitaa ensin...

• ..........

Eikö ihmisten asia ole luoda itselleen parempi tulevaisuus, joka ainoan!

Kun tolla tavalla ajatellaan ja eläimien rääkkäystä tuetaan! joudutaan aina lopulta itse vastuuseen teoista, vai luuletko, että kuolemisesi jälkeen, sinua ei ole enään olemassa! Häh!

• .,.,.,.,.,

Ihmisten kuuluu hoitaa hommat siististi, eikä Nazi leiri tyyliin! kuten se hevosten kohtelu!

Ihmisten asia on myös suojella eläimiä, eikä kellään ole oikeutta olla välinpitämätön niitä kohtaan...

Ei ole niin, että kaikki on sallittua! ei se niin ole!

Sellaisille eläinsuojelurikkojille, kuten siinä hevosten kohtelussa on! joka ikiselle työntekijälle pitäisi antaa niskapaukku!

Se olisi lievintä, mitä heille voisi tehdä!

• skkj

käy horisemaan ajatuksiasi muualle..tämä ei ole ihmisoikeuspalsta

• ja muita

eläinten ja luonnon "suojelijoita" paljoa kiinnosta; pääasia että valkopersetikalla on fantastiset olot!

• pulaa
        ja muita kirjoitti:

eläinten ja luonnon "suojelijoita" paljoa kiinnosta; pääasia että valkopersetikalla on fantastiset olot!

ihmisoikeuksistas vai muutenko vaan niistä vingut?

• .?.

Terve järki! mutta kun sitä ei esimerkiksi sinulla näytä olevan!

Muuta elämäntapojasi, se suojelee sinua! älä ajattele mitä rahanpalvojat haluavat sinulta! vaan ole oma itsesi!

Rahamiehille vain raha merkitsee! eivät eläimet! älä ole samanlainen idiootti, vaan ajattele omalla järjelläsi, älä heidän!

Sinun toimeentuloosi, eivät rahan ahneet! eläimistä piittaamattomat hirviöt vaikuta, vaan sinä itse teet sen. Sinä itse luot itsellesi kaiken, minkä voit saada, eivät muut ihmiset! sinä itse olet vain vastuussa itsellesi, et joukoille, rahan ahneita paskiaisia!

• ei kannata

kuunnella rahanahneiden etuhakuisia, kukas sitte suojelee meitä, koska sinä kyllä tulet ilman heidän tukemista, aivan hyvin toimeen. Ei ihmisen tarvitse olla ökyrikas jne, vaan tärkeintä on että kunhan tulet toimeen ja varmasti sinäkin tulet ilman eläinkokeiden suojelua jne toimeen ja paljon paremmin toimeen kuin ne eläimet, joita rahan sokaisemat kohtelevat hirveillä tavoilla!

• mnää

Nyt kun aktivistit paljastelevat eläinten huonoja oloja kaikenlaisilla videopätkillä, voitaisiin samanlaisia "kuvausiskuja" alkaa tekemään mm. vanhusten ja vammaisten hoitokoteihin. Sitten saisimme rauhassa kauhistella sänkyyn sidottuja, aliravittuja ja lääkkeillä päihdytettyjä paskaisissa vaipoissa kituvia vanhuksia. Jumalaut! Se vasta kovaa kamaa olisikin.

• kohta vanhus itsekin

kun vanhusten hoidossa on parantamisen varaa. On eläinten hoito lyötävä laimin? Jos minulla on tallissani eläimiä, jotka olen ihan vapaaehtoisesti ottanut. Nämä eläimet voin mielestäni jättää syöttämättä ja juottamatta vain siitä syystä, että kaikkien ihmisten asiat eivät ole tässä maailmassa mallillaan!

Henkilökohtaisesti lähden siitä ajatuksesta. Että ihminen on vain laji muiden joukossa, vaikka onkin ottanut itselleen etuoikeuksia muihin lajeihin nähden. Vanhusten- ja eläinten hoito eivät kaipaa vastakkainasettelua.

Perheessämme on useita eläimiä. Koiria, hevosia, lampaita ja vuohia. Hoidamme eäimiämme huolella ja rakkaudella siitä huolimatta, että maailmassa ihmiset näkevät nälkää!

• eräs kreikkalainen

filosofi sanoi jo 2000 vuotta siten, että yhteiskunnassa ovat asiat tosi huonosti, kun eläinten oikeudet menevät ihmisten oikeuksien edelle. Elämme tätä aikaa parhaillaan.

• Vai, että menevät eläinten oikeudet ihmisten oikeuksien edelle?(sormet kurkkuun työntävä hymiö)

Suomessa siis pidetään syyttömänä vangittuja ihmisiä vankiloissa ja keskitysleireissä, ja tapetaan kesken lapsuuttaan noin 150 000 henkeä vuorokaudessa?(oksentava hymiö)

Tiedätkö mitä tapahtui vuonna 1948?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisoikeusjulistus

Löydätkö vastaavaa, yleisesti tunnustettua julistusta, joka soisi perusoikeudet myös muille eläimille?

Jotkut eläinoikeusajattelijat ovat asettaneet tavoitteeksi, että yleismaailmallinen eläinoikeusjulistus hyväksyttäisiin tämän julistuksen satavuotispäivänä 2048.

• ole sen

arvokkaampi kuin eläinkään!

• hgjng

on totta että esim kehitysmaissa täytyy ihmisten vatsat saada täyteen ennen kuin kiinnostus luonnon ja eläinten hyvin voinnista nousee, mutta se että täällä euroopassa EU:n sisäpuolella on niin paljon paskoja ihmisiä kuten kävi ilmi tästä 45 min. esittämästä espanjan hevosteurastamopätkästä, ja esimerkiksi turkiseläinharjoittamisen lopettaminen ei vaikuta mitenkään ihmisten oikeuksiin tai hyvinvointiin.. lopulta ihmisen itsekkyys kääntyy itseään vastaan.

• pylväspyhimys
        hgjng kirjoitti:

on totta että esim kehitysmaissa täytyy ihmisten vatsat saada täyteen ennen kuin kiinnostus luonnon ja eläinten hyvin voinnista nousee, mutta se että täällä euroopassa EU:n sisäpuolella on niin paljon paskoja ihmisiä kuten kävi ilmi tästä 45 min. esittämästä espanjan hevosteurastamopätkästä, ja esimerkiksi turkiseläinharjoittamisen lopettaminen ei vaikuta mitenkään ihmisten oikeuksiin tai hyvinvointiin.. lopulta ihmisen itsekkyys kääntyy itseään vastaan.

Ei ihminen ole sen arvokkaampi kuin paskakärpänenkään. Kaikki ns. moraali ja eettisyys on vain herrojen keksintöä, joilla nämä lutikat saavat elätettyä itsensä. Itse olen aina pyrkinyt kunnioittamaan elämää. En esimerkiksi peseydy lainkaan etteivät ihollani elelevät loiset vaan kuolisi.

• Tarhakana

Et sinä mikään ihminen ole, vaan keskitysleirin vanginvartijanatsi.

• näin on

Olen osittain kanssasi samaa mieltä,ihmisten hyvinvointi on tärkeää mutta kuka meitä ajaa ahtaalle? ME IHMISET ITSE! Eläimet eivät pysty puolustamaan itseään niinkuin meillä on siihen mahdollisuus,ovat täysin ihmisten armoilla ja viattomia pahuuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2233
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2166
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2044
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      19
      1541
    5. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      27
      1317
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1027
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      985
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      912
    9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      894
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      34
      853
    Aihe