Kateuttako??

mitään tehnyt en ole

Opiskelen koulussa, jossa on eräs tyttö joka jatkuvasti tuijottaa minua, seuraa siis vaikkapa katseellaan tosi tarkkaavaisesti kun kävelen ohi jne. , ei se minua häiritse, mutta merkille olen pistänyt vaikken siitä ole välittänyt, tai reagoinut mitenkään, luulin lähinnä että esimerkiksi muistutin jotain tytön tuttavaa tms.

No sitten tässä eräs kaunis päivä istuin koulussa melko syrjäisessä paikassa välitunnilla yksinäni lukien kokeeseen, kun kuului nurkan takaa juuri tämän tytön ääni, kuului sellaista juttua että "näin sen keskustassa perjantaina, se oli jonku v*tun ruman jätkän kaa, no ei sen näkönen muuta saiskaan, hyi h*lvetti! sen nimi on muuten ****(minun nimeni)" kamalasti haukkuivat, no minuahan ne tarkoittivat tunnistin itseni varsin selvästi puheista, kuvauksista ym., olin siis myäs nähnytkin heidät kyseisenä päivänä kaupungilla.. Olin lentää selälleni, mitä ihmeen kummaa tällä tytöllä ja näköjään hänen kavereillaankin voi olla minua vastaan? Okei, jos minä ja poikaystäväni (jonka kanssa kaupungilla olin) olemme huomiotaherättävän rumia (mitä en ole sentään koskaan saanut mistään kuulla aikaisemmin, päin vastoin, kehuja sitä enemmän saa kun haukkuja), niin miksi joku vaivautuisi puhumaan noin paljon pahaa tuntemattomasta ihmisestä?

En ole koppavan oloinen, tai ilkeän/ylimielisen näköinen, lähinnä minua on kuvattu aina "kiltin, viattoman ja herttaisen näköiseksi", ollaan mm. tultu juttelemaan sanoilla "sä näytät niin ystävälliseltä että uskallauduin tulla puhumaan", että en uskoisi kyseessä olevan ulkoinen olemukseni?

Jos todella olen niin vastenmielinen, miksi ihmeessä tämä tyttö kiduttaa itseään tuijottamalla minua niin paljon?

Voisiko kyseessä olla puhdas kateus, jotenkin tuntuu tosi "itserakkaalta" arvella tuollaista, mutta itse olen tullut siihen tulokseen, etten ole antanut mitään muuta aihetta olla noin ilkeä minulle.. En edes tunne koko ihmistä, saatika sitten ole puhunut hänen kanssaan, ei ole samoilla tunneillakaan kanssani...

Muilla kokemusta tällaisista tapauksista?

2

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskelija poika

      Oon itse miettinyt samaa, eli miksi jotkut ihmiset käyttäytyvät noin. Ei kuitenkaan minua kohtaaan, mutta yleensä.

      Joskus ajattelin, että miten on kotona juteltu asioista, mutta ei siitäkään tiedä..
      Saman perheen sisaruksetkin voivat olla tässä asiassa täysin erilaisia!
      hmmm...

      • huohhh

        Paitsi ettei minulla ole poikaystävää. Heti ekana päivänä uudessa koulussa pari tyttöä, joita en tuntenut, supattelivat jotain ja tuijottivat avoimesti. Etenkin toinen näistä on ottanut tavakseen tuijotella ilkeämielisesti ja kuiskailee välillä kaverilleen jotain. En käsitä, olen ollut molemmille ihan normaalin ystävällinen jne. Kai se sitten sitä kateutta on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe