Lihavat ja rakastelu

Venus...

Olen useasti ihmetellyt sitä miten lihavilta ja erityisesti sairaasti livilta rakastelu onnistuu. Esim iso maha jo tekee rajoituksia asentojen suhteen. Ja myös miten toinen voi pitää päällään kauheaa lihamassaa jne. Siis lihavien rakastelu herättää monia kysymyksiä vai onko sitä lainkaan. Myös lihavien rakastelu herättää inhon tunteita joissakin ihmisissä Kertokaa nyt te ...onko sitä seksielämää vai onko kaikki satua..?

113

13374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksinyt .....

      ..........

    • elivii

      Pitää oikein ihmetellä miten köyhää voi joidenkin elämä olla!

      • tämä sitä

        että ylipainoisten rakastelu on vähäistä, johtuen fysiikan tuomista rajoitteista..?


      • tarkoittaa
        tämä sitä kirjoitti:

        että ylipainoisten rakastelu on vähäistä, johtuen fysiikan tuomista rajoitteista..?

        Erittäin lihavien fyysisistä rajoitteita sekä mahdollisten rakastelukumppanien vähäisyydestä. Se 10 tai 20 ylikiloa ei ole nyt ollenkaan tässä tapauksessa kysymyksessä.


      • odotellen*
        tarkoittaa kirjoitti:

        Erittäin lihavien fyysisistä rajoitteita sekä mahdollisten rakastelukumppanien vähäisyydestä. Se 10 tai 20 ylikiloa ei ole nyt ollenkaan tässä tapauksessa kysymyksessä.

        Puhut ilmeisesti omasta kokemuksesta. Kertoisitko tarkemmin.


    • _____!

      Mä en ainakaa haluais rakastella oikeen lihavan kans. Luulis että kun on sairaalloisen lihava eli se bmi yli 40 niin erittäin hankalaa olis ja jos molemmat on yhtä lihavii niin ei takuulla onnistu ollenkaa.

      • onnistuuko

        koko homma lihavilta....siis oikein lihavilta vai onko heillä lainkaan rakkauselämää. Myös tästä voidaan päätellä, että eroavatko lihavat helpommin kuin laihat, koska ei ole sitä suurta kuhinaa peittojen alla..?


      • vaikeutuu
        onnistuuko kirjoitti:

        koko homma lihavilta....siis oikein lihavilta vai onko heillä lainkaan rakkauselämää. Myös tästä voidaan päätellä, että eroavatko lihavat helpommin kuin laihat, koska ei ole sitä suurta kuhinaa peittojen alla..?

        Lihoin (erittäin valitettavaa) 60-kiloisesta 80-kiloiseksi muutaman vuoden aikana. Olen nainen!

        Häpy on sellainen löysä ja roikkuva, hyi! Kyllähän se läski punkee joka paikkaan, häpyhuuliin ja koko värkkiin.

        Kyllä sinne mies nyt sisään pääsee, mutta ei se ole varmasti hänelle niin nautinnollista, kuten ei minullekaan.

        Mulla nyt ei reisien ja vatsan kanssa ole varsinaisia ongelmia, mutta jos tähän nyt tulis joku 50 kg lisää... niin en kyllä tajua, miten ainakaan nautinnosta voi puhua. Kyllä se sitten on ihan vain pakkosuoritus.


      • ole ongelmia.
        vaikeutuu kirjoitti:

        Lihoin (erittäin valitettavaa) 60-kiloisesta 80-kiloiseksi muutaman vuoden aikana. Olen nainen!

        Häpy on sellainen löysä ja roikkuva, hyi! Kyllähän se läski punkee joka paikkaan, häpyhuuliin ja koko värkkiin.

        Kyllä sinne mies nyt sisään pääsee, mutta ei se ole varmasti hänelle niin nautinnollista, kuten ei minullekaan.

        Mulla nyt ei reisien ja vatsan kanssa ole varsinaisia ongelmia, mutta jos tähän nyt tulis joku 50 kg lisää... niin en kyllä tajua, miten ainakaan nautinnosta voi puhua. Kyllä se sitten on ihan vain pakkosuoritus.

        Olen hieman yli 80 kiloinen nainen.
        Ikääkin on jo kunnioitettavasti.
        Treenaan päivittäin lantionpohjan lihaksiani.
        Ne ovat hyvässä kunnosaa.
        Nautin seksistä ja kummpani sanoo myös nauttivansa, harrastamme usein seksiä.
        En kiellä etteikö hommiin tulis lisäsäpinää jos sais painoa vähän pois.
        Kumppani painaa suunnilleen saman verran ja on hieman pidempi.


      • vielä enemmän
        vaikeutuu kirjoitti:

        Lihoin (erittäin valitettavaa) 60-kiloisesta 80-kiloiseksi muutaman vuoden aikana. Olen nainen!

        Häpy on sellainen löysä ja roikkuva, hyi! Kyllähän se läski punkee joka paikkaan, häpyhuuliin ja koko värkkiin.

        Kyllä sinne mies nyt sisään pääsee, mutta ei se ole varmasti hänelle niin nautinnollista, kuten ei minullekaan.

        Mulla nyt ei reisien ja vatsan kanssa ole varsinaisia ongelmia, mutta jos tähän nyt tulis joku 50 kg lisää... niin en kyllä tajua, miten ainakaan nautinnosta voi puhua. Kyllä se sitten on ihan vain pakkosuoritus.

        mutta ei mulla häpy kyllä mitenkään roiku. En oikein ymmärtänyt, miten olet saanut häpysikin roikkuvaksi ja löysäksi.

        Tutkittuhan on, että laihoilla naisilla on löysempi vagina. Ylipainoisilla taas tiukempi. Mun vaginassa ei kyllä painonmuutoksen takia olla miehen kanssa huomattu eroa.


      • Kaikkea kanssa
        vielä enemmän kirjoitti:

        mutta ei mulla häpy kyllä mitenkään roiku. En oikein ymmärtänyt, miten olet saanut häpysikin roikkuvaksi ja löysäksi.

        Tutkittuhan on, että laihoilla naisilla on löysempi vagina. Ylipainoisilla taas tiukempi. Mun vaginassa ei kyllä painonmuutoksen takia olla miehen kanssa huomattu eroa.

        No hellanlettas, että oikein on tutkittu tämäkin asia! Kerropa vielä ketkä tiedemiehet ovat näin tärkeään tutkimukseen ryhtyneet, ja missä?


      • tutkimusta tarvita
        Kaikkea kanssa kirjoitti:

        No hellanlettas, että oikein on tutkittu tämäkin asia! Kerropa vielä ketkä tiedemiehet ovat näin tärkeään tutkimukseen ryhtyneet, ja missä?

        Olen ollut tukevampi ja laihempi.
        Aivan selvästi paikat ovat tiukemmat tukevana.
        Ainakin minulla.

        Nyt olen normaalipainoinen, uurastan lantionpohjan lihasteni kanssa päivittäin, ovat ne kunnossa.


      • Nimim. kokemusta on.

        Ei onnistu muuten, kuin takaa... ja silloinkin huonosti, jos se ylipainoinen on mies.


      • aauuuuh
        Nimim. kokemusta on. kirjoitti:

        Ei onnistu muuten, kuin takaa... ja silloinkin huonosti, jos se ylipainoinen on mies.

        No oletko sä mies vain nainen kun kokemuksesta kerrot?


      • vaikeutuu kirjoitti:

        Lihoin (erittäin valitettavaa) 60-kiloisesta 80-kiloiseksi muutaman vuoden aikana. Olen nainen!

        Häpy on sellainen löysä ja roikkuva, hyi! Kyllähän se läski punkee joka paikkaan, häpyhuuliin ja koko värkkiin.

        Kyllä sinne mies nyt sisään pääsee, mutta ei se ole varmasti hänelle niin nautinnollista, kuten ei minullekaan.

        Mulla nyt ei reisien ja vatsan kanssa ole varsinaisia ongelmia, mutta jos tähän nyt tulis joku 50 kg lisää... niin en kyllä tajua, miten ainakaan nautinnosta voi puhua. Kyllä se sitten on ihan vain pakkosuoritus.

        Eiköhän se sultakin onnistu. Lihavan naisen pillu ei ole sen kummenpi ja haisee varmasti samlata, kuin hoikemmallakin. Oletko tullut laikaan ajtelleekis sitä, että sinusta saa hyvin kiinni.


      • Nimim. kokemusta on. kirjoitti:

        Ei onnistu muuten, kuin takaa... ja silloinkin huonosti, jos se ylipainoinen on mies.

        Mutta jos lihava nainen aikoo äidiksi niin silloin on kyllä tarpeen pudottaa painoa. Näin raskuajastakin tulee helpompi.


    • jissus...

      Mitä helvetti se sinulle kuuluu, miten ne sen tekee!!! Eikö sinulla ole omaa elämää, kun tuollaista paskaa ehdit pohtimaan? Hanki elämä ja jätä toiset rauhaan!

      • Hanki sinä enemmän itsekontrollia. Senkin lahopää.


      • Anonyymi

        Hoken samaa mieltä. Hanki elämä!


      • Anonyymi

        No kellä idiootilla edes seisoo tonnikeijulle ?


    • minähhh

      Eipä noita ongelmia ole. :) Ihan kaikki tarvittavat asennot onnistuu jne. Ja eipä tuota miestäkään pahemmin taida inhottaa, kun sattuu olemaan juuri noita (hyiällöperverssejä ;D) jotka pitävät pyöreämmistä naisista.

    • mitä vaan

      En tosiaan tiedä miten oikeen iso vatsaisilta onnistuu rakastelu. Mutta en tiedä montaa joka edes haluaiskaan sellasen kanssa.
      Ite olen normaalipainonen nainen (tarkennuksena BMI 23) ja jos heitetään esimerkiksi vaikka ne Suurin pudottaja-kundit niin Wellun ja Vekun kanssa en todella haluais. Se maha ja rinnat ja kainaloläskit, yäk.
      Ei Mikko ja Juhakaan himota. Henrin ja juisen mahasta ei olis ollut haittaa mutta juisen kanssa en haluais missään nimessä.(sorry savolaiset)
      Sensuroidaankohan mut nyt?

    • Betlehemin tähti

      Pitäisiköhän sinun joskus päästä seuraamaan miten rakastelu onnistuu lihavilta, kun noin kiinnostaa? Tiedoksi vain, että seksuaalisuus kestää läpi elämän, eikä siinä ole painorajaa.

      Entäs yksinäiset ja vammaiset? Kiinnostaako sekin? Sinähän voisit ryhtyä vaikka rakastelukosulentiksi ja auttaa niitä, jotka eivät siihen kaksin pysty.

      Niin, ja onhan tuota sooloseksiäkin, joten aina ei tarvita edes kumppania. Onko käynyt se mielessä?

      Taidat olla vähän pervo. Ehdotan sinulle ajan tilaamista seksuaaliterapeutilta, jolta voit maksua vastaan, kysellä mieltäsi askarrutavia asioita.

      Minussa herättää inhon tunteita se, etä seksi on sallittua vain nuorille ja hyväkroppasille, ihan kuin seksuaalisuus iän myötä jonnekin katoaisi. Eikö tuo ole vähän itsekstä ajattelua?

      Kiinnostaako sinua myös miten lihavat solmivat kengännauhat ja nostavat lattialle pudonneet tavarat ym.?

      Muista myös itse, että rakastelu loppuu viimeistään neljänkympin tienoilla ja paljon aikaisemmin, jos on lihava. Eikö tämä ole vähän sinun ajatusmaailmaasi?

      • Vedä sormees!


      • muoks
        ramipussinen kirjoitti:

        Vedä sormees!

        Tämmösten kommenttien jälkeen ihan hävettää olla suomalainen...


      • paksu

        en kyllä ymmärrä kun ihmiset vetää herneitä nenään ja ottaa kaiken niin henkilökohtaisesti. normaalistikin ihmistä kiinnostaa asiat joita ei tiedä, eikä siinä minusta mitään pahaa ole että kysyy, jotta saa tietää totuuden eikä elä siinä ajatuksessa että "rakastelu loppuu viimeistään neljänkympin tienoilla ja paljon aikaisemmin, jos on lihava".
        lihavana voin kertoa etten loukkaantunut pätkääkään mutta ko. hermoheikko ei taida olla sinut itsensä kanssa.

        laihoja kiinnostaa miten lihavat rakastelee, minua kiinnostaa millainen seksielämä kehitysvammaisilla voi olla..


    • että ei onnistu

      ja täältä kyselet vinkkejä?Harjoittele!!!!!!!!!

      • Betlehemin tähti

        En ole.

        Tiedätkö mikä planeetta on Betlehemin tähti? Mieti sitä aikasi kuluksi.


    • pyöreä nainen

      Tuota tuota,itsellä ja miesystävälläni rakastelu sujuu aivan normaalisti vaikka molemmilla on ylipainoa,emme ole tietenkään mitään sairaalloisen lihavia mutta vähän ylipainoisia,sitä on vähän vaikea sanoa,kun ei tiedä mihin kastiin itse kuuluu:)

      Olisi toki itselle inhottavaa,jos ite olisin tämmönen samanlainen ja mies olisi laiha/hoikka,sillon varmaan tuntisin itteni enempi läskiksi.

      Nyt,jos tää nyt joku "ongelma" onkin,on se,et mies ei sen takia suostu tulemaan reilusti päälle,(suostuu kyllä vähän aikaa olemaan päällä), koska pelkää et muhun sattuu tai jotain,vaikka olen monesti hälle sanonut et en jää puristuksiin ja kuole:) eikä satu vaikka mies olis koko painollaan mun päällä,miehelläni kun on vain keskivartalo lihavuutta..tai ehkä hän häpeää vatsaansa:(

      Mutta kyllä monessa muussa asennossa onnistuu hyvin sänkyhommat:)

    • tytteliiii

      Olen nuori, kaunis ja minulla on 20 kiloa ylipainoa, en häpeä kroppaani, pituuttakin löytyy 178, ja minulla on loistava seksielämä, ei mitään ongelmia! Olen saanut kaikki miehet jonka perään olen haikaillut, kauniita kehuja kuulen lähes joka päivä! Kilot eivät ikinä ovat olleet este, riippuu myös miten itteään kantaa. Kaikki miehet ovat sitäpaitsi ollen komeita uroksia, niin laihoja, lihaksikkaita kuin sellaisiakin joilla on pieni pömppis.
      Ei ne kilot raktkaise, vaan se luonne ja miten itseään kantaa!
      Ja kilot eivät tuo ongelmia seksin suhteen!!!!

      • +++++++++++

        entäs jos sen 20 kilon sijaan oliskin 50 kiloo liikaa???


      • sfdghkljhkö

        Sinä et ole kaunis koska olet 20kg ylipainoinen. Admit it.


      • Wmjgdtagt
        sfdghkljhkö kirjoitti:

        Sinä et ole kaunis koska olet 20kg ylipainoinen. Admit it.

        En ole se kenelle vastasit mutta kovin on sinulla rajoittunut ajattelu vaikka lontoota osaatkin.


    • keijukainen!

      Hoh,hoh, mikä kysymys! No vastaan kuitenkin..
      Elikkä kiloja on monta kuten näkyy ja seksi on aivan loistavaa! Asentoja meillä miehen kanssa on monia! Ja onhan tuo meidän vilkas seksielämä tulostakin tuonut. 5 raskautta 4 vuoden sisällä (ikävä kyllä yksi kuoli mahaan) ja nyt viimesen synnytyksen jälkeen piti jo putket laittaa kiinni niin ei tarvii ehkäsyäkään ajatella! seksi on ihanaa ja mielikuvitus on vain rajana! Olen aina tykännyt seksistä jopa ennenkuin tuli lisää kiloja (raskauden myötä 39kg) Heh, kovasti yritän saada sitä pois mut kun mies ei oikein haluais että laihdun! Olinhan mä lihava kun ruvettiin seurustelee.. Ja eihän mulla periaatteessa oo kun tuo läskipussi tossa =) Sehän nyt on helppo jonnekkin sysätä kun seksiä harrastaa!... Niin että sulle vaan tiedoks, seksi maistuu todella namille vaikka olenkin 130kg keijukainen!

      • Kimpaantumista

        En kyllä ihan ymmärrä, että missä vaiheessa kukaan olisi vähätellyt ylipainoisten seksihaluja tai seksielämää yleensäkään.

        Itseänikin kiinnostaa yksinkertaisesti se, että jos oikeasti on kymmeniä, kymmeniä kiloja ylimääräistä, miten silloin edes jaksaa? Miten ihan FYYSISESTI pystyy siihen? Jo kyykistyminen, kengännauhojen sitominen yms. asiat ovat vaikeita erittäin ylipainoisille ihmisille, joten luulis ettei seksi sen helpompaa ole.

        Tässä varmasti tarkoitettiin joka tapauksessa juuri näitä ns. jenkkiläskejä, en hetkeäkään epäile, etteikö vielä sadan kg:n kieppeillä pyörivä ihminen jaksaisi peuhata. Itselläkin BMI merkittävästi ylipainoisen puolella, eikä mitään vaikeuksia tietenkään ole. Vaikea uskoa, että kaikki ihan yhtä helposti lakanoiden välissä sujuisi, jos tähän tulisi toiset 30 --> kg lisää. Sujuisi varmasti, pakkohan ne himot on jotenkin tyydyttää, mutta miten?!

        En usko, että kukaan jenkkiläski (ei, et sinä naapurin riitta jolla on 30 kg liikaa) jaksaa rynkyttää ja vielä tuollaisen urheilurutistuksen aikana hommasta nauttiakin. Uskon vasta, kun joku Oikea Läski kertoo tarkalleen kokemuksensa.


      • ja.......
        Kimpaantumista kirjoitti:

        En kyllä ihan ymmärrä, että missä vaiheessa kukaan olisi vähätellyt ylipainoisten seksihaluja tai seksielämää yleensäkään.

        Itseänikin kiinnostaa yksinkertaisesti se, että jos oikeasti on kymmeniä, kymmeniä kiloja ylimääräistä, miten silloin edes jaksaa? Miten ihan FYYSISESTI pystyy siihen? Jo kyykistyminen, kengännauhojen sitominen yms. asiat ovat vaikeita erittäin ylipainoisille ihmisille, joten luulis ettei seksi sen helpompaa ole.

        Tässä varmasti tarkoitettiin joka tapauksessa juuri näitä ns. jenkkiläskejä, en hetkeäkään epäile, etteikö vielä sadan kg:n kieppeillä pyörivä ihminen jaksaisi peuhata. Itselläkin BMI merkittävästi ylipainoisen puolella, eikä mitään vaikeuksia tietenkään ole. Vaikea uskoa, että kaikki ihan yhtä helposti lakanoiden välissä sujuisi, jos tähän tulisi toiset 30 --> kg lisää. Sujuisi varmasti, pakkohan ne himot on jotenkin tyydyttää, mutta miten?!

        En usko, että kukaan jenkkiläski (ei, et sinä naapurin riitta jolla on 30 kg liikaa) jaksaa rynkyttää ja vielä tuollaisen urheilurutistuksen aikana hommasta nauttiakin. Uskon vasta, kun joku Oikea Läski kertoo tarkalleen kokemuksensa.

        20 kiloo liian painavat otti heti herneen nenään mutta kukaan todella lihava (BMI 40 - 50 ja yli) ei ole kertonut mitään. Varsinkin jos on suuri vatsa tiellä.


      • Oikea Läski vastaa
        Kimpaantumista kirjoitti:

        En kyllä ihan ymmärrä, että missä vaiheessa kukaan olisi vähätellyt ylipainoisten seksihaluja tai seksielämää yleensäkään.

        Itseänikin kiinnostaa yksinkertaisesti se, että jos oikeasti on kymmeniä, kymmeniä kiloja ylimääräistä, miten silloin edes jaksaa? Miten ihan FYYSISESTI pystyy siihen? Jo kyykistyminen, kengännauhojen sitominen yms. asiat ovat vaikeita erittäin ylipainoisille ihmisille, joten luulis ettei seksi sen helpompaa ole.

        Tässä varmasti tarkoitettiin joka tapauksessa juuri näitä ns. jenkkiläskejä, en hetkeäkään epäile, etteikö vielä sadan kg:n kieppeillä pyörivä ihminen jaksaisi peuhata. Itselläkin BMI merkittävästi ylipainoisen puolella, eikä mitään vaikeuksia tietenkään ole. Vaikea uskoa, että kaikki ihan yhtä helposti lakanoiden välissä sujuisi, jos tähän tulisi toiset 30 --> kg lisää. Sujuisi varmasti, pakkohan ne himot on jotenkin tyydyttää, mutta miten?!

        En usko, että kukaan jenkkiläski (ei, et sinä naapurin riitta jolla on 30 kg liikaa) jaksaa rynkyttää ja vielä tuollaisen urheilurutistuksen aikana hommasta nauttiakin. Uskon vasta, kun joku Oikea Läski kertoo tarkalleen kokemuksensa.

        No... Mulla on ylipainoa todella paljon (165 cm/ 115 kg), eikä minusta seksi ole mitenkään muuttunut siitä kun painoin 60 kg. Minulle ei myöskään kyykistyminen tai kengännauhojen sitominen tuota mitään vaikeuksia. Miehelläni on suhteessa pituuteen vielä enemmän ylipainoa. Ihan samanlaista seksiä minä tämän miehen kanssa lihavana harrastan, kuin hoikan eksäni kanssa ollessani itsekin hoikka. Ainoa ero on ehkä siinä, että jostain syystä nyt lihavana saan orkun paljon helpommin, en oikein kyllä tiedä miksi.


    • hengissä.

      Eipä ole kukaan uskaltanyt vähään aikaan mitään sanoakaan. No minä sanon että lihava rakastalukumppani herättää inhoa ja pelkoa.

    • elisa____

      Tarkoitan nyt vaikeasti ylipainoisia, en sellaisia joilla on muutama kilo ylipainoa.

      Ex-avomiehelläni oli (ja on edelleen) valtava ällöttävä vatsa. Hänen BMI:nsä on yli 30.

      En tuntenut vähäisintäkään seksuaalista mielenkiintoa häntää kohtaan. Miten ollakaan, syytin siitä pitkään itseäni. Ajattelin tosissani että vika on jotenkin minussa. Tämä on ikävän tyypillistä naisille.

      Ensinnäkään valtava pallokumpu vatsan kohdalla ja miestissit eivät todellakaan sytytä seksuaalisia halujani. Toiseksi: seksi on käytännössä vaikeaa noin lihavan kanssa, koska valtava vatsa on haittana ja koska miehellä on huono fyysinen kunto.

      Lähti se ukko mahoineen. Löysin uuden miehen, joka ei ole raskaana ja jonka kanssa seksi on ihanaa.

      • 14+7

        Ei bmi 30 ole vielä kamalan lihava. Sairalloisen lihavan raja on 4o ja jotkut on vieläkin lihavampia. Mutta totta, ei sellasen sairalloisen lihavan läskisäkin kanssa kiinnosta eikä isomahaisen kanssa voikaan. Ajattele, vaikka joku 150 kiloinen mies. Huh.


      • Anonyymi
        14+7 kirjoitti:

        Ei bmi 30 ole vielä kamalan lihava. Sairalloisen lihavan raja on 4o ja jotkut on vieläkin lihavampia. Mutta totta, ei sellasen sairalloisen lihavan läskisäkin kanssa kiinnosta eikä isomahaisen kanssa voikaan. Ajattele, vaikka joku 150 kiloinen mies. Huh.

        Entäs 150 kiloinen nainen,mites herättelet etuveitikan ?????


    • elisa_____

      Ei läski viehätä, mutta mieleeni tuli se toinen ääripää: miten sujuu seksi hyvin laihan ihmisen kanssa? Nyt kun mietin asiaa, minua ei sytytä ajatus langanlaihasta miehestä. Enkä tajua, mitä iloa miehelle voisi olla mallinlaihasta (anorektisen laihasta) naisesta sängyssä.

    • elisa______

      Siis viehkeintä lienee olla suurinpiirtein normaalipainoinen, BMI 20-25, tai miksei hieman laajennettuna väliltä 18-27 löytyisi vielä sytyttävää seuraa.

      Joo joo, nyt jatkan töitäni.

      • Peilissä kasvot.

        olen isokoinenmies 36v oikein läskipontus painoni on 170KG ja pituuteni 182 cm .
        Olen sinkku kaikille naisille tiedoksi :)
        Seksiä on monenlaista ihan tavallista perusasentoja ym. itsellä ei ole ollut ongelmaa että seksi ei luonnistuisi
        se on tekniikkalaji ei pelkkää työstöä siihen kuuluu paljon muutakin kuin pelkkää panemista.OLENKO VÄÄRÄSSÄ ARVON NAISET JA MIEHET KAIKENKOKOISET.
        Jokainen on mitä on ja jokaisella on mikä on varustuskin.
        En itse haluaisi mitään luurankoa pitää olla luiden päällä muutakin kuin nahka.
        Katsokaa itseänne peiliin ja miettikää mitä se kuorensisällä todella on kauneus lähtee sisältäpäin.
        JA SE MIKÄ PEILISTÄ NÄKYY ON SE MITÄ YLEENSÄ SINUSTA NÄKYY MUILLE TUNTEMATTA SINUT, HYI TUO ON LIHAVA TUO LAIHA TUO TUOLLAINEN TUO SENNÄKÖINEN YM.
        Muistakaa seksi on ihana asia kun sen oikein oivaltaa koosta riippumatta.
        TIEDÄN TIEDÄN HUONOO PALAUTETTA JA HYVÄÄ.. HUONOA LAITTAVAT NE JOILLA ON TODELLA ONGELMIA HYVÄKSYÄ ITSENSÄ SELLAISENA MITÄ OVAT TAI MITÄ MUUT OVAT, TAI NE JOTKA EI ARVOSTA IHMISTÄ SELLAISENA MITÄ ON . Joku joskus sanonut lihavat ovat parempia rakastaija kuin laihat tiedä sitten.


      • kaisariina
        Peilissä kasvot. kirjoitti:

        olen isokoinenmies 36v oikein läskipontus painoni on 170KG ja pituuteni 182 cm .
        Olen sinkku kaikille naisille tiedoksi :)
        Seksiä on monenlaista ihan tavallista perusasentoja ym. itsellä ei ole ollut ongelmaa että seksi ei luonnistuisi
        se on tekniikkalaji ei pelkkää työstöä siihen kuuluu paljon muutakin kuin pelkkää panemista.OLENKO VÄÄRÄSSÄ ARVON NAISET JA MIEHET KAIKENKOKOISET.
        Jokainen on mitä on ja jokaisella on mikä on varustuskin.
        En itse haluaisi mitään luurankoa pitää olla luiden päällä muutakin kuin nahka.
        Katsokaa itseänne peiliin ja miettikää mitä se kuorensisällä todella on kauneus lähtee sisältäpäin.
        JA SE MIKÄ PEILISTÄ NÄKYY ON SE MITÄ YLEENSÄ SINUSTA NÄKYY MUILLE TUNTEMATTA SINUT, HYI TUO ON LIHAVA TUO LAIHA TUO TUOLLAINEN TUO SENNÄKÖINEN YM.
        Muistakaa seksi on ihana asia kun sen oikein oivaltaa koosta riippumatta.
        TIEDÄN TIEDÄN HUONOO PALAUTETTA JA HYVÄÄ.. HUONOA LAITTAVAT NE JOILLA ON TODELLA ONGELMIA HYVÄKSYÄ ITSENSÄ SELLAISENA MITÄ OVAT TAI MITÄ MUUT OVAT, TAI NE JOTKA EI ARVOSTA IHMISTÄ SELLAISENA MITÄ ON . Joku joskus sanonut lihavat ovat parempia rakastaija kuin laihat tiedä sitten.

        Elähän kiroo... Jos on tekniikka vielä kunnossa niin miten on saanti? Sinkku ihan omasta tahdosta vai onko naisilla kuitenkin ollut niin paljon ennakkoluuloja ettet ole kelvannut?


      • viivi viksu
        Peilissä kasvot. kirjoitti:

        olen isokoinenmies 36v oikein läskipontus painoni on 170KG ja pituuteni 182 cm .
        Olen sinkku kaikille naisille tiedoksi :)
        Seksiä on monenlaista ihan tavallista perusasentoja ym. itsellä ei ole ollut ongelmaa että seksi ei luonnistuisi
        se on tekniikkalaji ei pelkkää työstöä siihen kuuluu paljon muutakin kuin pelkkää panemista.OLENKO VÄÄRÄSSÄ ARVON NAISET JA MIEHET KAIKENKOKOISET.
        Jokainen on mitä on ja jokaisella on mikä on varustuskin.
        En itse haluaisi mitään luurankoa pitää olla luiden päällä muutakin kuin nahka.
        Katsokaa itseänne peiliin ja miettikää mitä se kuorensisällä todella on kauneus lähtee sisältäpäin.
        JA SE MIKÄ PEILISTÄ NÄKYY ON SE MITÄ YLEENSÄ SINUSTA NÄKYY MUILLE TUNTEMATTA SINUT, HYI TUO ON LIHAVA TUO LAIHA TUO TUOLLAINEN TUO SENNÄKÖINEN YM.
        Muistakaa seksi on ihana asia kun sen oikein oivaltaa koosta riippumatta.
        TIEDÄN TIEDÄN HUONOO PALAUTETTA JA HYVÄÄ.. HUONOA LAITTAVAT NE JOILLA ON TODELLA ONGELMIA HYVÄKSYÄ ITSENSÄ SELLAISENA MITÄ OVAT TAI MITÄ MUUT OVAT, TAI NE JOTKA EI ARVOSTA IHMISTÄ SELLAISENA MITÄ ON . Joku joskus sanonut lihavat ovat parempia rakastaija kuin laihat tiedä sitten.

        Tekniikoitahan voi kokeilla tietty kaikenlaisia.

        Minä en pidä liian ylipainoisista miehistä seksuaalisesti tai elämänkumppanina jo ihan sen takia, että todella suurissa BMI-lukemissa olevista ihmisistä minulle tulee tunne, että he ovat itsekeskeisiä: koska he rakastavat eniten maailmassa ruuan ja herkkujen mättämistä omaan suuhunsa. Jonkin sortin riippuvaisuus se liikasyöminen monelle on.

        En halua elämänkumppanikseni vaikeasti ylipainoista, koska en halua että mahdolliset tulevat lapseni oppisivat hänen epäterveellisiä elämäntapojaan. Kotonahan ne ruoka- ja liikuntatottumukset opitaan. Minusta lapsista huolehtimiseen kuuluu myös heidän terveydestään huolehtiminen. Ja nyt on turha jonkun kommentoijan keikauttaa asia toiseen ääripäähän, anoreksiaan ja siihen etteivätkö herranjestas lapsiparat saisi ikinä karkkia, eivät ne raukat varmasti jouluakaan saa viettää jne. Ihan normaalistikin voi syödä.


        Miksi tehdä ruoasta uskonto? Vaikeasti ylipainoiset ja sairaalloisen laihat ovat molemmat yhtä pöhköjä.


      • uwdghjas
        Peilissä kasvot. kirjoitti:

        olen isokoinenmies 36v oikein läskipontus painoni on 170KG ja pituuteni 182 cm .
        Olen sinkku kaikille naisille tiedoksi :)
        Seksiä on monenlaista ihan tavallista perusasentoja ym. itsellä ei ole ollut ongelmaa että seksi ei luonnistuisi
        se on tekniikkalaji ei pelkkää työstöä siihen kuuluu paljon muutakin kuin pelkkää panemista.OLENKO VÄÄRÄSSÄ ARVON NAISET JA MIEHET KAIKENKOKOISET.
        Jokainen on mitä on ja jokaisella on mikä on varustuskin.
        En itse haluaisi mitään luurankoa pitää olla luiden päällä muutakin kuin nahka.
        Katsokaa itseänne peiliin ja miettikää mitä se kuorensisällä todella on kauneus lähtee sisältäpäin.
        JA SE MIKÄ PEILISTÄ NÄKYY ON SE MITÄ YLEENSÄ SINUSTA NÄKYY MUILLE TUNTEMATTA SINUT, HYI TUO ON LIHAVA TUO LAIHA TUO TUOLLAINEN TUO SENNÄKÖINEN YM.
        Muistakaa seksi on ihana asia kun sen oikein oivaltaa koosta riippumatta.
        TIEDÄN TIEDÄN HUONOO PALAUTETTA JA HYVÄÄ.. HUONOA LAITTAVAT NE JOILLA ON TODELLA ONGELMIA HYVÄKSYÄ ITSENSÄ SELLAISENA MITÄ OVAT TAI MITÄ MUUT OVAT, TAI NE JOTKA EI ARVOSTA IHMISTÄ SELLAISENA MITÄ ON . Joku joskus sanonut lihavat ovat parempia rakastaija kuin laihat tiedä sitten.

        Nyt on iso kokoisella miehellä, 170 kg, osunut jokin kommentti arkaan kohtaan. Miksi asia ärsyttää niin kovasti? Ehkä pohjimmiltasi et itsekään ihan hyväksy itseäsi ja jokin osa sinussa tajuaa, että jo ihan terveyssyistä voisit muuttaa elämäntapojasi. Mutta se muutos vaatii SISUA. Ei taida löytyä ja se kiukuttaa vai pelkäätkö vain?

        Olet sinkku. Haluaisitko vaimon? Perheen? Jos et, jatka toki samaan malliin. Jos haluat, lopeta muiden syyttely ja tartu p-kele itseäsi niskasta kiinni.


      • vähemmän viksu vai?
        viivi viksu kirjoitti:

        Tekniikoitahan voi kokeilla tietty kaikenlaisia.

        Minä en pidä liian ylipainoisista miehistä seksuaalisesti tai elämänkumppanina jo ihan sen takia, että todella suurissa BMI-lukemissa olevista ihmisistä minulle tulee tunne, että he ovat itsekeskeisiä: koska he rakastavat eniten maailmassa ruuan ja herkkujen mättämistä omaan suuhunsa. Jonkin sortin riippuvaisuus se liikasyöminen monelle on.

        En halua elämänkumppanikseni vaikeasti ylipainoista, koska en halua että mahdolliset tulevat lapseni oppisivat hänen epäterveellisiä elämäntapojaan. Kotonahan ne ruoka- ja liikuntatottumukset opitaan. Minusta lapsista huolehtimiseen kuuluu myös heidän terveydestään huolehtiminen. Ja nyt on turha jonkun kommentoijan keikauttaa asia toiseen ääripäähän, anoreksiaan ja siihen etteivätkö herranjestas lapsiparat saisi ikinä karkkia, eivät ne raukat varmasti jouluakaan saa viettää jne. Ihan normaalistikin voi syödä.


        Miksi tehdä ruoasta uskonto? Vaikeasti ylipainoiset ja sairaalloisen laihat ovat molemmat yhtä pöhköjä.

        No jaa... Läskit sentään osaa nauttia elämästään... Minä en koskaan kelpuuttaisi mitään urheilijanarsistia kumppanikseni, sellaista, jonka elämä pyörii oman ulkonäön ympärillä, mieluummin ottaisin läskin. Urheiluhullut yleensä on itsekeskeisiä, läskit on nautiskelijoita. Mutta jokainen valkkaa sellaisen kumppanin kuin tykkää, mitäpä se muille kuuluu.


    • Lihava mies

      Olen nyt n. 130 kiloinen mies (pituus 180). Seksiä olen harrastanut isompanakin, ehkä n. 145 kiloisena. Ikinä ei ole ollut mitään erityistä ongelmaa, kun vastapuoli on ollut aina normaalipainoinen tai lähellä sitä. Minulla on kohtuullinen lihaskunto lihavuudesta huolimatta, koska harrastan jonkin verran liikuntaa, joten jaksan kannatella itseäni, jos asento sitä vaatii. En siis rusenna naista alleni. Mihinkään akrobatioihin en tietenkään pysty, mutta ei ole tarvettakaan, koska seksielämäni on ollut tyydyttävää näilläkin eväillä.

      Kahden lihavan välinen rakastelu voisi ollakin hankalaa, mutta siitä minulla ei ole kokemusta. Petipuuhissa olen ollut vaihtelevasti vuosien varrella. Viime aikoina 1-3 kertaa viikossa nykyisen kumppanin kanssa.

      • normaalipainonen nai

        Mihis sä mahan oot saanu siks aikaa, varsinki ku olit 145 kilonen?


      • Lihava mies
        normaalipainonen nai kirjoitti:

        Mihis sä mahan oot saanu siks aikaa, varsinki ku olit 145 kilonen?

        Miten niin? Eihän ne sukuelimet mahan kohdalla ole.


      • 20+14

      • Just joo
        20+14 kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=BJSSaFCOi2g&feature=related
        http://www.youtube.com/watch?v=3kWh7sQxRog&feature=related

        Niin no ethän sä taida ihan noin lihava olla.

        Nuo on jotain 250 kg ukkoja. Vähän suhteellisuudentajua..


      • joojoo______
        Just joo kirjoitti:

        Nuo on jotain 250 kg ukkoja. Vähän suhteellisuudentajua..

        Alkuperäinen kysymys olikin että miten "sairaasti lihavilta" eli sairalloisen lihavilta (joiden bmi on siis yli 40 ) onnistuu rakastelu. Nuo ukot on kyllä sairalloisen lihavia.


      • Lihava mies
        joojoo______ kirjoitti:

        Alkuperäinen kysymys olikin että miten "sairaasti lihavilta" eli sairalloisen lihavilta (joiden bmi on siis yli 40 ) onnistuu rakastelu. Nuo ukot on kyllä sairalloisen lihavia.

        Sairaalloisen lihava olen vielä minäkin 130 kiloineni (180 senttisenä BMI on 40,1). Ihan eri asia olla 130 kiloinen kuin 250 kiloinen, vaikka samassa sairaalloisen lihavien kategoriassa ollaankin.


    • 50kgylipainoa

      Hah hah haa... oikein hyvin onnistuu ja joka asennossa. Vaikka ylipainoa on 50 kg! Siis ihan oikeesti miksei ylipainoisilla seksi onnistuis? Itse ainakin liikun ja olen hyvässä kunnossa, ja seksiä meillä on mieheni kanssa joka päivä! Taidatte olla vaan kateellisia!:))

      • outoa?

        joku olisi kateellinen ylipainoiselle?

        Olen itsekin ylipainoinen, mutta eipä ole tullut mieleen, että joku olisi siitä kateellinen... Vähän kuin olisi syövästä kateellinen.

        Ja jos tarkoitat, että seksielämästä kateellinen, niin voin vannoa, että normaalipainoisilla on keskimäärin PALJON enemmän seksiä kuin 50 kg ylipainoislla.


      • 13+13

        Joka asennossa? No nyt kyllä vitsin päästit. Seksi on muutakin kun tissin silitteltä ja takapuolen taputtelua. No voihan sitä lahnana maata jos se riittää molemmille.


      • kasva aikuiseksi!
        13+13 kirjoitti:

        Joka asennossa? No nyt kyllä vitsin päästit. Seksi on muutakin kun tissin silitteltä ja takapuolen taputtelua. No voihan sitä lahnana maata jos se riittää molemmille.

        Mä luulin, että se menee just niin. Makaan kuin lahna, mies hipeltää vähän tissistä ja sitten tökkää pari kertaa ja avot, siinä se oli!


    • totta!

      Minussa herättää inhoa se, että joku utelee ja miettii muiden seksielämää. Koska tällaisten palstojen yksi tarkoitus lienee, että saa kysyä tyhmempiäkin nolaamatta itseään, vastaanpa nyt kuitenkin. Olen nainen ja painan n. 95 kiloa. Rakastelu onnistuu monessa asennossa, myös ratsastus. Ei kai toisen päällä ole tarkoitus koko painollaan kenekään ollakaan, ainakaan koko aikaa. Mieheni pitää muodoistani. Seksielämä on molempia tyydyttävää. Jotta menisi vielä epäuskottavammaksi, kerron pyytämättä vielä seuraavaa: solmin omat kengännauhani, pyyhin takapuoleni, huolehdin hygieniastani, verenpaineeni on 124/75, näytän kivalta muidenkin kuin mieheni ja fetissipervojen mielestä. Mitäs vielä... Ai niin, elämäni on sen verran mielenkiiintoista, ettei tarvitse kurkkia naapurin verhonraosta, miten siellä seksielämä sujuu.

      • totuus on

        95-kiloinen nainen ei voi olla hyvännäköinen ja piste. Vähän tietty pituudesta riippuen, mutta kyllä raja menee jossain 80 kilon tuntumassa. Silloinkin HARVA on hyvännäköinen, mutta juuri ja juuri ehkä voi olla, jos on liikkuva ihminen ja kauniit kasvot.

        Mutta saahan sitä itselleen mitä tahansa uskotella. Parempi kai on luulla olevansa hyvännäköinen kuin kärvistellä itseinhossa.


    • Asia on näin

      Syöminen on läskeille sama kuin rakastelu.

      • Siis kuinka?

        Syöminen on tapahtuma, jossa laitetaan ruokaa suuhun. Rakastelu on tapahtuma, jossa useimmiten laitetaan jotain ihan muuta jonnekin ihan muualle. Syödä voi toki sängyssä ja rakastella ruokapöydällä, mutta se ei muuta asioita. Paitsi kotona, syön päivittäin töissä ja silloin tällöin ravintolassa. Sen sijaan en rakastele noissa paikoissa. Ei kai laihoillekaan juokseminen ole SAMA kuin rakastelu? Tai lukutoukille lukeminen ja käsityöharrastajille täkin tikkaaminen? Jos tarkoitat, että rakkauden puutteen voi hukuttaa syömällä tai että syöminen tuottaa mielihyvää, niin onhan se noinkin. Yhtä hyvin työnteko, kodinhoito, politiikka, urheilu, pakonomainen ruokavalion noudattaminen, oman kehon palvonta tms. voi toimia seksin "korvikkeena", syynä tai tekosyynä sen puutteeseen tai itsetunnon kohottajana.


    • Lihava mies

      Viikonloppuna tuli taas rakasteltua. Perjantaina yhdyttiin aluksi sohvalla perinteiseen tapaan ja sen jälkeen lattialla sylikkäin istuen. Lauantaina rakasteltiin saunassa edestä ja takaa ja suihkussa vielä pystyasennossa. Jälkimmäinen oli vähän hankalaa suurehkon pituuseron takia, mutta lihavuuteni ei tuottanut mitään ongelmia. Lopuksi leikittiin vielä hieman sängyssä hierontalaitteen kanssa. En kyllä tiedä miten hoikemmilla voisi mennä seksiasioissa yhtään sen paremmin, kun nykyisellään seksielämäni on minulle täydellisen tyydyttävää.

      • ja miten?

        Vieläkö sujuis jos olisit vaikka kaksisataakilonen?


      • Lihava mies
        ja miten? kirjoitti:

        Vieläkö sujuis jos olisit vaikka kaksisataakilonen?

        Vaikea uskoa, että 200 kiloisella kovin napakasti seisoisi ja tuskinpa ulottuvuuttakaan paljoa olisi, kun alavatsan läskikerros vie selvästi mittaa varresta jo meikäläiselläkin. Mutta 130 kiloisen ja 200 kiloisen samaistaminen on yhtä typerää kuin hoikan ja sairaalloisen lihavan. Ei meitä läskisairaita voi yhteen nippuun laittaa, vaikka painoindekseissä asteikko loppuukin kesken.


      • paksukaiNen--
        ja miten? kirjoitti:

        Vieläkö sujuis jos olisit vaikka kaksisataakilonen?

        Sairaalloisen lihava nainen vastaa, ei mitään ongelmaa.. kaikki asennot sujuu.. tuletko koittamaan..


      • In your dreams.
        paksukaiNen-- kirjoitti:

        Sairaalloisen lihava nainen vastaa, ei mitään ongelmaa.. kaikki asennot sujuu.. tuletko koittamaan..

        ihan varmaan, unissas onnistuu.


      • ääni!
        In your dreams. kirjoitti:

        ihan varmaan, unissas onnistuu.

        Sulla on ilmeisesti omakohtaisia kokemuksia, että ei onnistu. Kannattaisiko sinun aloittaa laihduttaminen.


      • Suuri nainen
        paksukaiNen-- kirjoitti:

        Sairaalloisen lihava nainen vastaa, ei mitään ongelmaa.. kaikki asennot sujuu.. tuletko koittamaan..

        Täällä sairaalloisen ylipainon kriteerit täyttävä nainen.
        Eipä tuo 140 kg ole koskaan ollut ongelma.
        Miehiä on eri näköisiä,kokoisia ja ikäisiä kovasti sängyssä ollut ja vielä ei moitteita ole ollut.
        Ei kukaan halua varmana katsoa isoa eikä pientä naista jos se on vetelän,laiskan,mihin tahansa retkuihin pukeutunut,hygienia sitä sun tätä ja makaa kun raato välittämättä että on nainen.
        Itse olen menevä,aina viimeisen päälle laitettu,naisellinen,kauniisti puettu (lihavatkin saavat hyvin kauniita vaatteita),hygieniasta huolehtiva,harrastan ja en löhöä kotona soffalla.
        Edelleen tulee ehdotuksia kaupungilla ja yleensä missä liikun.Kauniiksi jopa naisetkin kehunneet.
        Olen naimisissa ja mies (erittäin hoikka) ei ainakaan vielä ole valitellut vällyjen välissä.


    • 22v/xxl

      Oon isokokoinen 22v eukko ja nautin seksistä todella paljon ja niin nauttii miehenikin. Kaikkiin asentoihin en taivu mut sit kokeillaan toista. Oon aina ollu aktiivinen seksin suhteen

    • sutinaanaa

      tässäpä elävä esimerkki.kyllä seksi toimii,ja oikeastaan paremmin kuin aikaisempien samankokoisten kumppaneiden kanssa.jos kokoerot eivät ole kummallekkaan este niin aivan paskapuhetta on että ei voi vetää kuin takaapäin:)

      • heh heh !

        ai miten elävä? eiks se iso roikkuva maha ole tiellä takaapäinkin?


    • ja kokeile

      niin ei tartte tällä palstalla kysellä. En mäkään kysele, miten onnistuu idiootilta tietokoneen käyttö.

    • ex-läski

      Mulla oli painoindeksi hieman yli 40, eli sairaalloisen lihava. Painoin 93 kiloa. En todellakaan nauttinut seksistä millään tavalla. Kumppani oli ehkä 120 kg pahimmillaan. Osa syy on se, että en pitänyt itseäni yhtään hyvän näköisenä/seksikkäänä/viehättävänä ja toinen syy oli se, että kunto ei riittänyt, enkä jaksanut noilla mitoilla edes oikein kannatella itseäni. Kaikki oli niin hankalaa ja kömpelöä. No, toisaalta, en edes mahani kanssa pystynyt selälläni nukkumaan, en saanut henkeä kunnolla kun maha painoi. Nyt olen laihtunut, painoindeksi 22 ja risat. Olen sinkku (aloin laihtumaan kun erosin tästä ylipainoisesta kumppanista) ja olisi kiva kokeilla, että miten nyt luonnistuisi.;) Ehkä joskus. En yleensä kadehdi ylipainoisia missään mielessä enkä tee sitä nytkään, on vaan hienoa, että mitoistaan huolimatta pystyy tyydyttävään ja nautinnolliseen seksiin ja hyväksymään itsensä, mutta itselleni se ei ollut mahdollista, enkä usko, että tulee olemaankaan jos lihon. Toivon myös, että löydän ainakin suurinpiirtein normaalipainoisen ja hyväkuntoisen kumppanin, mutta jos kohdalle sattuu joku aivan mahtava tyyppi, joka ylipainostaan huolimatta on tyytyväinen itseensä ja pärjää painonsa kanssa kaikilla osa-alueilla, niin en usko, että ylipaino olisi suhteelle mikään este.;)

      • "pallomasu"

        Yksi tykkää pullasta...toinen porkkanasta...
        Yksi tykkää autosta...toinen polkupyörästä...
        Yksi tykkää lihavasta...toinen laihasta...
        Yksi tykkää äidistä...toinen tyttärestä...
        Näin se vaan on...väitellähän pystyy vaikka maailman tappiin :))
        Itse olen 160cm. ja paino 95kg. Tissit ovat isot ja pyöreet =D Olen sinkkuäiti tällä hetkellä. Seksihalut ovat valtavat ja miehiä piisaa (ihmettelen sitä joskus itsekin, mutta what the hell...ilolla). Oma masuni on söpösti pyöree pallo..ei roiku...seksi onnistuu edestä ja takaa. No, ratsastaessa meinaa reidet väsyä, mutta sitten keksitään jotain muuta, heh heh =DD
        Niin, olen nelikymppinen ja kaunis kasvoiltani...ja komeita uroksia olenkin saanut, nam. Rakastelkaa ja nauttikaa elämästä kaiken kokoiset ja näköiset kukin omalla tavallanne. Ja tämä oli nyt vaan tällänen tapaus toisten tuhansien joukossa :)) Kuten sanottu; yksi tykkää...toinen ei....


      • ketä tahansa
        "pallomasu" kirjoitti:

        Yksi tykkää pullasta...toinen porkkanasta...
        Yksi tykkää autosta...toinen polkupyörästä...
        Yksi tykkää lihavasta...toinen laihasta...
        Yksi tykkää äidistä...toinen tyttärestä...
        Näin se vaan on...väitellähän pystyy vaikka maailman tappiin :))
        Itse olen 160cm. ja paino 95kg. Tissit ovat isot ja pyöreet =D Olen sinkkuäiti tällä hetkellä. Seksihalut ovat valtavat ja miehiä piisaa (ihmettelen sitä joskus itsekin, mutta what the hell...ilolla). Oma masuni on söpösti pyöree pallo..ei roiku...seksi onnistuu edestä ja takaa. No, ratsastaessa meinaa reidet väsyä, mutta sitten keksitään jotain muuta, heh heh =DD
        Niin, olen nelikymppinen ja kaunis kasvoiltani...ja komeita uroksia olenkin saanut, nam. Rakastelkaa ja nauttikaa elämästä kaiken kokoiset ja näköiset kukin omalla tavallanne. Ja tämä oli nyt vaan tällänen tapaus toisten tuhansien joukossa :)) Kuten sanottu; yksi tykkää...toinen ei....

        varsinkin tasottomat miehet.

        Huvittavaa kuinka läskit täällä kehuskelevat, että saavat miehiä. Ikäänkuin se olisi jokin saavutus. Mä oon 52 ja ruma ja lihavakin, mutta aina joku panisi. Näin se vain on luonnonlaki.

        Mutta ihan kivahan se on, että kokee itsensä kauniiksi. Olen 75-kiloinen ja 165-senttinen ja koen itseni IHAN HELVETIN RUMAKSI JA LIHAVAKSI.

        Se ei kuitenkaan estä miehiä lähstymästä eli se ei totisesti ole minulle mikään mittari.


      • -nainen-
        ketä tahansa kirjoitti:

        varsinkin tasottomat miehet.

        Huvittavaa kuinka läskit täällä kehuskelevat, että saavat miehiä. Ikäänkuin se olisi jokin saavutus. Mä oon 52 ja ruma ja lihavakin, mutta aina joku panisi. Näin se vain on luonnonlaki.

        Mutta ihan kivahan se on, että kokee itsensä kauniiksi. Olen 75-kiloinen ja 165-senttinen ja koen itseni IHAN HELVETIN RUMAKSI JA LIHAVAKSI.

        Se ei kuitenkaan estä miehiä lähstymästä eli se ei totisesti ole minulle mikään mittari.

        Miten määritellään tasoton mies? Eiköhän me kaikki olla tasa-arvoisesti tavallisen tasokkaita!!


      • jättiläisiä
        ketä tahansa kirjoitti:

        varsinkin tasottomat miehet.

        Huvittavaa kuinka läskit täällä kehuskelevat, että saavat miehiä. Ikäänkuin se olisi jokin saavutus. Mä oon 52 ja ruma ja lihavakin, mutta aina joku panisi. Näin se vain on luonnonlaki.

        Mutta ihan kivahan se on, että kokee itsensä kauniiksi. Olen 75-kiloinen ja 165-senttinen ja koen itseni IHAN HELVETIN RUMAKSI JA LIHAVAKSI.

        Se ei kuitenkaan estä miehiä lähstymästä eli se ei totisesti ole minulle mikään mittari.

        Sinulla on mielenterveysongelmia, hoida ne pois. Ja toisekseen, vaikka miehet nai kaikkia, niin se ei tarkoita, että he saavat kaikilta, edes lihavilta.


      • 75-kiloinen
        -nainen- kirjoitti:

        Miten määritellään tasoton mies? Eiköhän me kaikki olla tasa-arvoisesti tavallisen tasokkaita!!

        on kansanomaisesti sanottuna luuseri: ei kummempaa asemaa, koulutusta, varallisuutta eikä ehkä ulkonäköäkään.

        Mitä enemmän kyseisiä ominaisuuksia, sitä tietysti valikoivampi mies on naisen suhteen. Eli naisella merkitsee lähinnä kauneus. Toki varsinaisessa parinmuodostuksessa tulevat muutkin ominaisuudet merkittäiksi: luonne, kyky sitoutua jne. Päteehän tämä toki toisinkin päin, kauniit naiset saavat parhaimmat miehet.

        Ihme, että tällaista nyt pitää selittää. Viriilissä iässä oleva mies on kuitenkin pääsääntöisesti niin seksinnälkäinen, että ottaa naisen kuin naisen petipuuhiin jos ei muuta ole juuri saatavilla. Eli silloin tällöin toki lihavankin.

        Jos lihava nainen menee baariin "se" mielessä, niin ei varmasti tarvitse yksin lähteä kotiin. Aina sieltä jokin jämäpala löytyy. Mies sen sijaan voi joutua lähtemään tyhjin käsin. Nainen ei jää ilman koskaan, jos nyt jotenkin on edes normaalin kirjoissa.

        Eli siksi naurattaa nämä satakiloisten vakuuttelut omasta viehättävyydestään. Ei flaksi siihen perustu että olisi "kaunis" vaan yksinkertaisesti siihen, että riemureikä se on ihrojenkin seassa. Tosiasia kuitenkin on, että valtaosa, lähes kaikk,i miehet pitävät enemmän hoikasta naisvartalosta kuin lihavasta. Toki joku voi pitää vähän pyöreämmästä mallista kuin toinen, mutta läskistä pitää vain joku harvinainen perverssi.

        Mielenterveysongelmia on lähinnä niillä, jotka eivät tunnusta realiteetteja, vaan elävät "olen kaunis neljänkymmenen ylikiloni kanssa" -harhakuvitelmissa. Minulla ei ole.

        Vielä pari vuotta sitten olin n. 60-kiloinen. Kyllä huomaa, miten taso on romahtanut vokottelevissa miehissä kohdallani. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö niitä riittäisi. Ja olen yli 50.


      • peukutan
        75-kiloinen kirjoitti:

        on kansanomaisesti sanottuna luuseri: ei kummempaa asemaa, koulutusta, varallisuutta eikä ehkä ulkonäköäkään.

        Mitä enemmän kyseisiä ominaisuuksia, sitä tietysti valikoivampi mies on naisen suhteen. Eli naisella merkitsee lähinnä kauneus. Toki varsinaisessa parinmuodostuksessa tulevat muutkin ominaisuudet merkittäiksi: luonne, kyky sitoutua jne. Päteehän tämä toki toisinkin päin, kauniit naiset saavat parhaimmat miehet.

        Ihme, että tällaista nyt pitää selittää. Viriilissä iässä oleva mies on kuitenkin pääsääntöisesti niin seksinnälkäinen, että ottaa naisen kuin naisen petipuuhiin jos ei muuta ole juuri saatavilla. Eli silloin tällöin toki lihavankin.

        Jos lihava nainen menee baariin "se" mielessä, niin ei varmasti tarvitse yksin lähteä kotiin. Aina sieltä jokin jämäpala löytyy. Mies sen sijaan voi joutua lähtemään tyhjin käsin. Nainen ei jää ilman koskaan, jos nyt jotenkin on edes normaalin kirjoissa.

        Eli siksi naurattaa nämä satakiloisten vakuuttelut omasta viehättävyydestään. Ei flaksi siihen perustu että olisi "kaunis" vaan yksinkertaisesti siihen, että riemureikä se on ihrojenkin seassa. Tosiasia kuitenkin on, että valtaosa, lähes kaikk,i miehet pitävät enemmän hoikasta naisvartalosta kuin lihavasta. Toki joku voi pitää vähän pyöreämmästä mallista kuin toinen, mutta läskistä pitää vain joku harvinainen perverssi.

        Mielenterveysongelmia on lähinnä niillä, jotka eivät tunnusta realiteetteja, vaan elävät "olen kaunis neljänkymmenen ylikiloni kanssa" -harhakuvitelmissa. Minulla ei ole.

        Vielä pari vuotta sitten olin n. 60-kiloinen. Kyllä huomaa, miten taso on romahtanut vokottelevissa miehissä kohdallani. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö niitä riittäisi. Ja olen yli 50.

        suoraa puhetta. Ei hymistelyjä että sisäinen kauneus (mikä sisäinen??) ratkaisee ihan kaiken.


    • fattttttttttttt

      Oon naine ja BMI on 43. Mies on hieman ylipainoinen. Meillä seksi sujuu kaikissa asennoissa ;) Aina on miehet sanoneet v*tun tiukaksi eikä kukaan ole valittanut koskaan. Ja olenpa kuitenkin notkeempi ku monet kavereistani jotka ovat laihoja tai normaalipainoisia. Hah, sehän niitä vasta v*tuttaakin! :D

      Onhan noita "läskipornovideoita" netti täynnä ni sinne vaan katselee jos niin kiinnostaa :D löytyy niitä vajaa 200 kilosiakin ja näyttää hyvin sujuvan niilläkin.

    • Tässäpä vastaus

      Ihan samaan malliin maistui ja onnistui seksi 120-kiloisena (sairaalloisen lihavana) kuin nyt 75-kiloisena (lievästi ylipainoisena), tosin 65-kiloisen versio on vasta edessä ja 55-kiloisen versiota en pyri kokeilemaankaan. Missään vaiheessa koko ei ole rajoittanut mitään muuta kuin jossain määrin itseluottamusta.

      Helpottiko?

    • tosiisoiita

      Kuulin joskus jostain että aivot olis tärkein sukupuolielin, ja näin ollen tän viestiketjun aloittaja ei voi harrastaa seksiä lainkaan. ;))))) Sanonpa vaan että jos on haluja niin keinot löytyy!!!!

      • 18+19

        Joo mut kun aivot ei ihan pelkästään riitä seksiin. Jos on ihan sairaan lihava ja isomahanen niin ei varmaan onnistu tosta vaan ja missä vaan.


      • Laihtuva mies
        18+19 kirjoitti:

        Joo mut kun aivot ei ihan pelkästään riitä seksiin. Jos on ihan sairaan lihava ja isomahanen niin ei varmaan onnistu tosta vaan ja missä vaan.

        No joo, mutta eipä taida tälläkään palstalla olla kovin monia niin sairaan lihavia, että ei ollenkaan onnistuisi. Itse olen ollut hyvin lihava, painoindeksi oli isoimmillaan 48 ja pystyin silloinkin yhdyntään. Nyt indeksi on 37 ja hommat sujuu oikein hyvin.


    • mielikuvitusta mukan

      Oho, pystyitkö? Ja kelpasitko jollekin? Noh se "vakio" päällä et kuiteskaan voinu olla....

    • reilut sata kiloo

      Itse olen 163cm pitkä ja painoa reilut sata kiloa.. Hyvin olen miehille kelvannut ja seksi sujuu kyllä ihan missä asennossa tahansa.. =) Lihavat miehet eivät ole mun makuun ollenkaan..

      • Itsekin iso

        En usko tuota, että seksi sujuu kyllä ihan missä asennossa tahansa. Oletko esim. kokeillut sellaista asentoa, että roikut käsilläsi seisovan miehen kaulassa jalat miehen selän taakse taitettuina? En usko, että jaksat olla siinä edes minuuttia, eikä kyllä mieskään jaksa sinua kannatella. Kyllä se taitaa todellisuudessa jäädä aika suppeaksi tuo asentojen kirjo yli 100 kiloisilla naisilla.


    • Sunvikasp

      Harmittaa tällaiset keskustelut yli kaiken. Itse olen 170/75 23v nainen, itselläni on ihan suunnattomia itsetunto-ongelmia, vaikka olenkin tiputtanut 40 kiloa elämäni aikana. Olin sairaalloisen lihava jo lapsena, ja näin teininä kauhean työn painonpudotuksen eteen, jotta se hullu kiusaaminen, joka vaikuttaa vieläkin elämääni negatiivisesti loppuisi. Seksi on kyllä kivaa, mutta en uskalla esimerkiksi koskaan olla kokonaan alasti, vaikka haluaisin. Aina täytyy olla jokin toppi päällä. Tämän takia pilaan kaikki hemmetin suhteeni miehiin. En kestä tätä. Haistakaa te kaikki vihaajat pitkä p, ette tiedä, miten ihmiset pahoittavat joistakin asioista mielensä. Muistakaa karman laki, senkin k-päät.

    • mites itelläsi?

      Meillä ainakin seksiä on melkein joka päivä. Itse olen 160/100 ja mieheni 180/130, eikä se ole haitannut. Meillä on suuseksiä, yhdyntää tai molempia peräkkäin, sessiot voi kestää tunteja. Me nautimme toisistamme ja haluamme molemmille nautintoa. Ollaan kuitenkin jo yli viiskymppisiä ja lapset ovat lähteneet pesästä, niin saamme olla rauhassa.

    • Nakki-naku-hiiri

      Öö kuulemma nainen on liian lihava kun
      -takaa ei yletä
      -päällä ei pysy
      ja
      -alle ei uskalla jäädä

      :-D
      terveisin nainen 25kg ylipainoo

    • naku-rotta

      entäs millon mies on liian lihava?

    • esewtwetewt

      Pistä munan vaan läskien väliin ja työntää sitten läskit löllymään ja ahh aahh..

    • Mikstähänkivastaan

      Yhdyntä ei ole ainoa rakastelumuoto.

    • pullakuningatar

      Näin suunnilleen sata kiloa ylipainoisena voisin vastata tähän. Seksissä on toki omat vivahteensa ja rajoitteensa. Päältä, takaa ja sivulta toimii kyllä, varsinkin jos sujauttaa tyynyn lantion alle. Aikamoista hölskymistä se tietenkin on joten jos se ällöttää on parasta valita toisenlainen kumppani. Takaapäin toimii yhtä lihavan miehenkin kanssa, nostetaan vain masu selän päälle. Nainen selällään ja mies päällä polvillaan sopii myös hyvin pitkälle, sillä miehen maha on kuitenkin korkeammalla. Nainen hyvin lihavan miehen päällä on hankalaa, sillä liikkeelle ei oikein löydy tukea jos polvet eivät yletä lähellekään sänkyä.

      Seisaallaan takaapäin joutuu kumartamaan jos mies on todella iso. Isoa naista ei noin vain nosteta seinää vasten saati lavuaarin päälle. Onneksi monet läskit naiset ovat notkeita, se auttaa paljon kun etsitään sopivia asentoja.

      • Lihavien ystävä

        Rakastelu onnistuu vallan mainiosti lihavankin naisen kanssa. Olen itse 185/85 ja lihavin kumppanini nippa nappa 170 kg. Ainoa mikä ei onnistunut oli se että kaunotar ei päässyt millään punnertamaan päälleni ratsastamaan, vaikka siinä asennossa voi ihailla tissien ja vatsaläskien hyllymistä kaikkein parhaiten.


    • Suleiman

      Olen ns normikokoinen mies 180 cm 87 kg. Tykkään rehevistä jopa lihavista naisista tosi paljon. Mun suosikkiasennot ovat takaapäin tai minä selällään, nainen päällä. Toimii todella hyvin,ei mitään ongelmaa lihavan naisen kanssa.
      Erittäin kiihottavaa on myös, kun istun sohvalla ja lihava nainen tulee syliin.

    • isonainen2

      mulla on lihava vaimo ja seksi onnistuu oikeen hyvin jopa paremmin kuin EX vaimon kassa. lihavat on kekseliäita ja taidoikkaita kaikessa. ISOT naiset kunniaan. toki lihavus on elikaaren riski,mut on ne ihania

    • löysä muna

      175cm/165kg eikä seiso joten ei ongelmaa rakastelun suhteen.

      • iogitre

        ainakin olit rehellinen


      • terv

        liittyykö läski ja impotenssi toisiinsa sun mielestä?


    • Uurnankantaja

      Jännä juttu miten herkästi ihmiset vetäny herneen nenään ihan vaan kun joku kiinnostunut tietään tällästä.... :O

      Tätä samaa olen itsekin pohtinut Minua ja paria kaveriakin kiinnostanut tietää.enkä kuitenkaan oo kehdanut suoraa kysyä lihavilta ystäviltäni. Mun oli raskaanakin vaikee harrastaa seksiä vaikka mies normipainonen,joten mietityttänyt kuinka se luonnistuu kahdelta isolta ihmiseltä tai että edes toinen on kunnolla lihava :O ja olen kyllä notkea ettei käy siihen verrata :D

    • läskimies

      Bmi:ni on 60, että paino sama kuin pituus 175cm ja hyvin onnistuu rakastelu, eikä ole ollut ikinä ongelmia sisääntyöntelyssä. Ei edes 100 kg naiseni raskaana ollessaan koko ollut este, loppuaikoina vain lapsen tuntuminen kalussa vei lopulta halut. Nykyinen naiseni painaa yli sata ja on xxl kokoinen. Kaluni on 20cm ja eihän siitä näy kuin puolet toimintakuntoisena, mutta läski antaa siitä juuresta periksi, kun vauhdilla painaa.

    • Anonyymi

      Erehnäs kopsuklasi vartoo pöyrällä.
      purkis kaljapottu kuahuu viärehnä.
      Vattan pohojas, sualten mukkis johonakuhuna kurisoo
      vanaha Pöyröö notta: "Ryypäthän ny jo!"

    • Anonyymi

      BMI 40.7, vientiä on isomunaisten parissa sillä heille ulottuminen perille ei ole ongelma. Monet miehet tykkää kun naisella on kunnon perse mistä ottaa kiinni ja vahvat reidet joiden väliin jäädä puristuksiin. Myös isoista rinnoista on hyötyä ylipainoisen seksielämässä. Usein mies laukeaa jo ensimmäisen kerran sinne. Ja kyllä, ensimmäisen kerran, ei vain yhden ja ainoan. Usein täällä huomaa kirjoittelevan katkerien miesten..

    • Anonyymi

      Mannerheim kuuli Hitlerin saapuvan syntymäpäiväjuhliin: – ”Vad i helvete gör han här?”

    • Anonyymi

      Lihavilla miehillä on vain se hankaluus, että kolmannella kerralla alkavat kädet väsyä...

      • Anonyymi

        Siis kolmannella edes-takaisella liikkeellä, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kolmannella edes-takaisella liikkeellä, vai?

        Muistutan herroja siitä, että tätä palstaa lukevat monet herkässä ikävaiheessa olevat ahdistuneet 12-15-vuotiaat tyttöset.


    • Anonyymi

      Iso ihmetys on, miten miehellä voi seisoa runsaasti ylipainoisen naisen kanssa. Toisin päin ei ole samaa ongelmaa, koska nainen on fyysisesti aina valmis.

    • Anonyymi

      Munanpituus ratkaisee, ongelma syntyy ainoastaan pienimunaisilla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe