Tiedustelisin tässä Jaguar kuskeilta hieman tietoa ko.automerkistä. Eli minulla on kiikarissa Jaguar S-type 4.0 V8 vm.2001. ajettu 125tkm ja hinta mielestäni suurin piirtein kohdallaan eli pyyntihinta 26900euroa. Olisin kysellyt lähinnä sitä miten Jaguar sopii suomen oloihin, ajettavuus, eteneminen liukkaalla ja lumella? Toki koeajoin jo auton ja sehän oli unelma ajaa, hiljainen, vakaa ja potkua riitti. Lisäksi haluaisin tietää mitä ko.autoon maksaa esimerkiksi huollot, vakuutukset jne. Kaikki tieto tässä vaiheessa tarpeen. Toisena vaihtoehtona nykyisen citikka C5:n tilalle on Volvo S60 2.4T 4wd. Joten kommentoikaa. Kiitoksia näin etukäteen...
Jaguar S-type Kiinnostaa
9
12131
Vastaukset
- Jagge...
Oliko kyseinen auto myynnissä porin seudulla? Saiko helposti koeajoon?
- Ehkä jagge kuski
Kyllä kyseinen auto myynnissä Pelttarilla Porissa. Sain auton koeajoon helposti eli henkilötiedot yms.tarkistettiin. Se ei ollut pääpointti vaan nuo tiedot ja kokemukset ko.automerkistä.
- Styperisti
Niin kuin olet varmaan huomannut,jaguuarin omistajat eivät paljon pyöri tällä palstalla.
Jos haluat asiallista tietoa jaguaarista niin poikkea Kissakulmassa,sieltä saa oikeaa tietoa kysymyksiisi. http://www.jagclub.net/foorumi/ - eppu99
Tuollasella 99 mallisella olen reilun vuoden ajellut ja olen ollut S-typeen tyytyväinen. Mukava ja hiljainen auto. Erottuu massasta ja potkua riittää. Kulutus on kuitenkin näin isolle autolle ihan kohtuullinen. Luistoneston ja tasapainoisen alustan alustan ansiosta ihan hyvä ajaa talvella kitkarenkaillakin. En noita huoltojakaan niin kalliina pitäisi, samaa luokkaa kuin ylipäätään tämän luokan autoissa. Voin kyllä suositella, ei ole pahaa sanottavaa.
- erkki kivinen
Olen itse juuri vaihtamassa autoa(BMW 325Cia vm 07) vm 05 Jaguar S-type 3.0v6:een. Ajettu alle 50tonnia. Aikaisemmin on ollut 5 Alfa Romeota (nytkin 166:n harrasteautona). Kyllästyin Bemariin (jo toinen coupéni. Alfa ja Jagge ovat ihan eri luokkaa. Varsinkin LAADUSSA! Alfoissani ei ole koskaan ollut mitään varsinaista vikaa mutta Bemari menee huomenna jo 4:n kerran Laakkoselle tämän vuoden aikana. Nyt Abs rikki ja kattoluukku. HS:n Jaggen vikalista on tosi lyhyt. Niin Alfankin, toista on Bmw ja Mersu. Listaa piisaa. Osta vaan Jagge.
- S tyypillinen
Niinpä, mies voi lähteä Jaguaarista, mutta Jaguar ei koskaan lähde miehestä. Taas vaihtamassa Jaguaaria uuteen S-typeen. Minullakin ollut kaiken maailman roppeloita aiemmin, volvot hondat ja nissuttimet wolkkarit ja bemut. Tähtinokkakin siellä välissä, ja jokaisessa vikalistaa enemmän kuin Jaggessa, jota ei ole tarvinnut kuin huoltaa.
Ja taas mitä tulee ajo-ominaisuuksiin, niin ainakin mulle tämä S-type on kuin hanska käteen. Ja ei kun baanalle. - ekipeki
S tyypillinen kirjoitti:
Niinpä, mies voi lähteä Jaguaarista, mutta Jaguar ei koskaan lähde miehestä. Taas vaihtamassa Jaguaaria uuteen S-typeen. Minullakin ollut kaiken maailman roppeloita aiemmin, volvot hondat ja nissuttimet wolkkarit ja bemut. Tähtinokkakin siellä välissä, ja jokaisessa vikalistaa enemmän kuin Jaggessa, jota ei ole tarvinnut kuin huoltaa.
Ja taas mitä tulee ajo-ominaisuuksiin, niin ainakin mulle tämä S-type on kuin hanska käteen. Ja ei kun baanalle.Samaa mieltä on helppo olla. Vaihdoin Bmw 325 Coupe`sta S-Typeen ja tyytyväinen olen. Kyyti on ylellisen pehmeää ja voimaa riittää ihan kotitarpeiksi. Jaggessa on hieno laadun leima. Bensaa voisi kuluttaa kohtuullisemmin mutta eihän sitä miksikään taloudellisuuskisojen voittajaksi ole tehtykkään. Pelkkä auton paino ja etu-ja takapään pitkähköt ylitykset jousituksen kanssa tekevät yhdessä äänettömyyden kanssa ajosta nautittavaa.
- ekipeki
S tyypillinen kirjoitti:
Ja taas mitä tulee ajo-ominaisuuksiin, niin ainakin mulle tämä S-type on kuin hanska käteen. Ja ei kun baanalle.Sorry, kun vasta nyt vastaan, mutta totta puhut. Useiden erilaisten autojen jälkeen voin vain itse todeta tulleeni "perille" eli löytänyt auton, joka vastaa toiveitani aivan erinomaisesti. Eli S-type. On ollut 5 Alfaa (paljon hyvää niissäkin) ja 2 coupé Bmw:tä pari Mersua jne. Jotain on aina jäänyt kaipaamaan. Milloin nitisee tai natise tai tehot eivät ihan kohdallaan jne. Jaggessa kaikki kohdallaan. Lisäksi ajaminen tuntuu mielittävän rauhoittavalta ja seesteiseltä. Ei turhia nykimisiä tai vastaavaa. Mitään (ei pientäkään) tekniikkaongelmaa ei ole ollut. Viimeisin Bemarini (vm 2007/92 oli Laakkoselle 3 kertaa 4KK:ssa) ja edellisessäkin oli milloin mitäkin. Hyvää kesää vaan.
- kissafanijagge
Hei,
hankin n 5 vuotta vanha s-type 3.0 veekutosen viime perjantaina. Edellinen ajokki oli hyrsleri 2.4 automaatti eli chrysler pt cruiser.Jenkkiin olin siihenkin tyytyväinen - mutta kyllä jagge on aivan jotain muuta! Se on nautinto. Jos yhtään autoista tykkää niin voi kyllä sanoa että tämä auto on unelmien ajokki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822