SaPKon voittoputki sai jatkoa kun keskiviikkona kaadetun Titaaneitten jälkeen tänään otti Talvisalossa turpiinsa sarjakärki TuTo.
SaPKo näytti että aina kannattaa pelata ottelut loppuun. SaPKo iski kaksi maalia viimeisellä minuutilla ja käänsi 2-3 tappiotilanteen 4-3 voitoksi.
Koska SaPKo pelaa palstan eräiden sekopäiden mielestä Suomisarjakiekkoa on sanomattakin selvää että Suomisarjan taso on noussut Mestiksen ohi.
SaPKo nitisti TuTonkin
9
508
Vastaukset
- summasenrami
kyllä sapko on osoittanut olevansa kelpo jääkikekkojoukkue.
tsemiä vaan loppukauseksi savonlinnaan! - Hehee.....
SaPKo on Mestiksen häpeäpilkku.
- LeKi-78
Sinä taidat olla varsinainen paskakasa?
Mestiksessä ei ole yhtään häpeäpilkkua, hienoa että joukkueet pysyvät koossa vaikka talousvaikeuksia onkin kaikilla.
Kummallinen on kuitenkin itkemisesi määrä Sapkoa ja tuota SavoRULESta kohtaan?
Olet tainnut saada tuolta jäppiseltä turpaan ja todennäköisesti myös Sapko on leiponut suosikkijoukkuettasi lättyyn.
Olet vain pieni itikanpaska joka inisee kuin duracell-patteri pupun perseessä. Naama umpeen! - SM-liigaa...
LeKi-78 kirjoitti:
Sinä taidat olla varsinainen paskakasa?
Mestiksessä ei ole yhtään häpeäpilkkua, hienoa että joukkueet pysyvät koossa vaikka talousvaikeuksia onkin kaikilla.
Kummallinen on kuitenkin itkemisesi määrä Sapkoa ja tuota SavoRULESta kohtaan?
Olet tainnut saada tuolta jäppiseltä turpaan ja todennäköisesti myös Sapko on leiponut suosikkijoukkuettasi lättyyn.
Olet vain pieni itikanpaska joka inisee kuin duracell-patteri pupun perseessä. Naama umpeen!Kyllä savolaiset ovat häpeä pilkku missä tahansa . Liigassakin Kalpa on täys paska. Rullelta ei turpiin saa kukaan. Ja sinä Lempäälän pelle pistä hame päälles, sopii sulle! SavoRULES on kusipäiden kunkku!
- voitto meni oikeaan paikkaan
SM-liigaa... kirjoitti:
Kyllä savolaiset ovat häpeä pilkku missä tahansa . Liigassakin Kalpa on täys paska. Rullelta ei turpiin saa kukaan. Ja sinä Lempäälän pelle pistä hame päälles, sopii sulle! SavoRULES on kusipäiden kunkku!
Eiköhän se kunnia SaPkolle kuulu, kun sarjajohtajan voittiva. Ei siinä mittään nokankoputtamista pittäis olla. Edellisen viestin kirjoittaja vois sitten vähän miettiä mitä sannoo. Kyllä sitä silloin rehennellään kun oma suosikkijoukkue voittaa, mutta entäs sitten ko tullee takkiin, sillo si haukutaa voittaneen joukkueen kannattajat maanrakoon. Syö ittes!
- jepjep**
voitto meni oikeaan paikkaan kirjoitti:
Eiköhän se kunnia SaPkolle kuulu, kun sarjajohtajan voittiva. Ei siinä mittään nokankoputtamista pittäis olla. Edellisen viestin kirjoittaja vois sitten vähän miettiä mitä sannoo. Kyllä sitä silloin rehennellään kun oma suosikkijoukkue voittaa, mutta entäs sitten ko tullee takkiin, sillo si haukutaa voittaneen joukkueen kannattajat maanrakoon. Syö ittes!
Onnea SapKolle!!
- Ehe ehe..
jepjep** kirjoitti:
Onnea SapKolle!!
Tyhmät savolaiset! Te olette Suomen häpeäpilkku!
Tyhmiä juntteja! - turku toivottaa joulurauhaa...
Sapko on symppis. Vaikka itse seuraankin liigaa Turussa niin jostain syystä sympatiat on olleet Sapkon puolella aina. Pari kertaa on käyty katsomassakin kun tulevat Tuton vieraaksi tänne.
Tsemppiä sinne ja sarjasijoitushan on tällä hetkellä ansaittu ja hieno! - sullakaan
turku toivottaa joulurauhaa... kirjoitti:
Sapko on symppis. Vaikka itse seuraankin liigaa Turussa niin jostain syystä sympatiat on olleet Sapkon puolella aina. Pari kertaa on käyty katsomassakin kun tulevat Tuton vieraaksi tänne.
Tsemppiä sinne ja sarjasijoitushan on tällä hetkellä ansaittu ja hieno!Hyvin, otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514