Eli miten saan tämän skorpionimiehen takaisin itselleni? Pääsi karkuun tuossa jokin aika sitten...ja vei samalla sydämeni. Pelkään, että hän on löytänyt jo uuden.
Kumpi tehoaa paremmin: se että olen häntä kohtaan piittaamaton ja esiinnyn uudessa miesseurassa vai se, että yritän todistella rakkauttani hänelle? Tehoaako romantiikka millään tasolla skorpionimieheen?
Miten vietellään skorpparimies UUDELLEEN?
6
2038
Vastaukset
- päässyt karkuun
niin unohda se. Se on jo lähtenyt.
- ihan samaa mieltä
edellisen kanssa. Jos se on karkuun päässyt niin anna mennä menojaan.
Multa pääsi karkuun yksi niistä. Ja vaikka hän harva se päivä mulle meiliä lähettää ja vielä joka kerta muistuttaa kuinka hän vieläkin rakastaa ja kuinka ketään ei voi verrata muhun ja kutsuu antamillaan lempinimillä, niin mennyt se on. En mä ala takaisin ruikuttaa. Se oli hänen päätös, ja koska hän kuunteli muiden neuvoja ennen kuin omaa sydäntään niin omahan on asiansa. Surullinen juttu, mutta ei voi mitään. - sinä?
ihan samaa mieltä kirjoitti:
edellisen kanssa. Jos se on karkuun päässyt niin anna mennä menojaan.
Multa pääsi karkuun yksi niistä. Ja vaikka hän harva se päivä mulle meiliä lähettää ja vielä joka kerta muistuttaa kuinka hän vieläkin rakastaa ja kuinka ketään ei voi verrata muhun ja kutsuu antamillaan lempinimillä, niin mennyt se on. En mä ala takaisin ruikuttaa. Se oli hänen päätös, ja koska hän kuunteli muiden neuvoja ennen kuin omaa sydäntään niin omahan on asiansa. Surullinen juttu, mutta ei voi mitään.liekkö olet härkä(n)ja vuosimallia79??
taidan tietää tapauksen?! - tiedä
sinä? kirjoitti:
liekkö olet härkä(n)ja vuosimallia79??
taidan tietää tapauksen?!En ole se nainen. Kauris olen. Ja muuten edellisestä kerrasta on päivitystä. Uuden vuoden aikoihin pyysi takaisin ja oli valmis sellaisiin uhrauksiin, että ihan ihmettelin. Sanoin vaan, että älä nyt hulluja puhu. Että anna menneiden olla ja aika parantaa haavat. Ei uskonut mutta varmasti huomaa kun aikaa menee, että pystyy löytämään uudenkin. Kyllä mä sitä vielä rakastan, mutta kun on loppu niin antaa olla.
Vaude ! Vai pääsi karkuun , eiköhän viisaampi kun alat etsiä uutta miestä ? Nimittäin Skorppari ansaitaan ja muut saadaan , tai riippuu mitä hakee ? sohva perunaa vai intohimoa ja kiihkeää yhdessäoloa, hyvää jatkoa jahtiin mooi
- axsunaxsu
samaa mieltä!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135