Miten vietellään skorpparimies UUDELLEEN?

härkä_nainen

Eli miten saan tämän skorpionimiehen takaisin itselleni? Pääsi karkuun tuossa jokin aika sitten...ja vei samalla sydämeni. Pelkään, että hän on löytänyt jo uuden.

Kumpi tehoaa paremmin: se että olen häntä kohtaan piittaamaton ja esiinnyn uudessa miesseurassa vai se, että yritän todistella rakkauttani hänelle? Tehoaako romantiikka millään tasolla skorpionimieheen?

6

1962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päässyt karkuun

niin unohda se. Se on jo lähtenyt.

• ihan samaa mieltä

edellisen kanssa. Jos se on karkuun päässyt niin anna mennä menojaan.

Multa pääsi karkuun yksi niistä. Ja vaikka hän harva se päivä mulle meiliä lähettää ja vielä joka kerta muistuttaa kuinka hän vieläkin rakastaa ja kuinka ketään ei voi verrata muhun ja kutsuu antamillaan lempinimillä, niin mennyt se on. En mä ala takaisin ruikuttaa. Se oli hänen päätös, ja koska hän kuunteli muiden neuvoja ennen kuin omaa sydäntään niin omahan on asiansa. Surullinen juttu, mutta ei voi mitään.

• sinä?
        ihan samaa mieltä kirjoitti:

edellisen kanssa. Jos se on karkuun päässyt niin anna mennä menojaan.

Multa pääsi karkuun yksi niistä. Ja vaikka hän harva se päivä mulle meiliä lähettää ja vielä joka kerta muistuttaa kuinka hän vieläkin rakastaa ja kuinka ketään ei voi verrata muhun ja kutsuu antamillaan lempinimillä, niin mennyt se on. En mä ala takaisin ruikuttaa. Se oli hänen päätös, ja koska hän kuunteli muiden neuvoja ennen kuin omaa sydäntään niin omahan on asiansa. Surullinen juttu, mutta ei voi mitään.

liekkö olet härkä(n)ja vuosimallia79??
        taidan tietää tapauksen?!

• tiedä
        sinä? kirjoitti:

liekkö olet härkä(n)ja vuosimallia79??
        taidan tietää tapauksen?!

En ole se nainen. Kauris olen. Ja muuten edellisestä kerrasta on päivitystä. Uuden vuoden aikoihin pyysi takaisin ja oli valmis sellaisiin uhrauksiin, että ihan ihmettelin. Sanoin vaan, että älä nyt hulluja puhu. Että anna menneiden olla ja aika parantaa haavat. Ei uskonut mutta varmasti huomaa kun aikaa menee, että pystyy löytämään uudenkin. Kyllä mä sitä vielä rakastan, mutta kun on loppu niin antaa olla.

• hit100

Vaude ! Vai pääsi karkuun , eiköhän viisaampi kun alat etsiä uutta miestä ? Nimittäin Skorppari ansaitaan ja muut saadaan , tai riippuu mitä hakee ? sohva perunaa vai intohimoa ja kiihkeää yhdessäoloa, hyvää jatkoa jahtiin mooi

• axsunaxsu

samaa mieltä!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe