Onko muita pettyneitä voittoporukan Vakio 1:n bonuskierrokseen 50/2007 ?
Noiden pelattujen rivien perusteella ei hyvältä touhu näytä, koska toiseen kohteeseen ei ollut pelattu vierasvoittoa laikaan (rivejä pelattu sentään 168000 kpl ja hintaa siis 42000 EUR).
Näyttää menneen pahasti pieleen kun ei ole vielä maanantai aamunakaan mitään hajua osumista !
VOITTOPORUKAN VAKIO
8
1179
Vastaukset
- luureittenluuserit
kaikkeen paskaan sinäkin uskot...kaikki nuo uudet saatanan voittoporukat ja helvetin vetoveljet ja ammattivedot ovat yhtä samaa sontaa....jeesus sentään..
- Pahasti pettynyt
Et taida olla oikea henkilö kommentoimaan asiaa!
Ei tässä ole nyt kyse siitä että olisin katkera ja rahani hävinnyt. Ei todellakaan, olen reilusti voitolla ja ollut ihan tyytyväinen voittoporukan toimintaan.
Kyse on vaan tästä kyseisestä vakiokierroksesta.
- topikoo
Sivuilla on kerrottu, että tuo yhden merkin pelaamatta jättäminen ei ollut tarkoituksellinen rikos vaan se johtui jostakin teknisestä hämmingistä. Ei sillä kuitenkaan ollut juuri minkäänlaista rahallista vaikutusta.
Tällä kierroksella sitten näköjään taas napsahtikin 13 oikein, josta tulee 100.000 euroa alavoittoja muutama tonttu.- japna
eihän kenenkään ole pakkotulla mukaan hyvävaan jos uskaltavat jäädä pois.Olen ollut mukana noin vuoden ja nostanut voittoja 12500eur.Eihän joka kieros voi voittaa.Pelaan noin 400-800ero/per kieros. Ja hyvin on mennyt
- Voittikoporukka.+++?
Mutta ihmetystä vaan herättää porukan lausunnot kun kertovat välillä että joku oli jo pelannut rivin ei voinut pelata ja on mennyt useita kymmeniä tuhansia sen takia.Ja missä viipyy aina noi niin sanotut mikrovoitot kun ei niitä saada muka laskettua nytkin on Mv1/51 jo maannut viikon jossain.Ja ei varmaan mikään konsti heillä tarkastaa esim.v75 jonka rahat veikkaus on jo varmaan maksanut koska voitto oli rastipekan mukaan alle20000 ei vielä näy mitään tietoa.Että näin hauskaa joulua vaan.
- Lisää tiedotusta, saiskohan?
vähän aikaisemmin TULOKSISTA ja TEKNISISTÄ ONGELMISTA. Eipä ole järkevää VOITTOPORUKAN kannaltakaan olla vaan hiljaa/maksaa pelkkä minivoitto, niin että MAKSAVAT JÄSENET hermostuu kun ei yhtään tiedä TULOKSISTA (siis ALAVOITOISTA).
Hienoa että PERJANTAI ILTANA MYÖHÄÄN vihdoinkin ilmoitettiin TEKNISISTÄ ONGELMISTA ja jopa vähän TULOKSIIN VIITTAAVAAKIN, kun tuota tietoa oli tarpeeksi "ITKETTY"!!! - Pidetään vaan voitollisena
japna kirjoitti:
eihän kenenkään ole pakkotulla mukaan hyvävaan jos uskaltavat jäädä pois.Olen ollut mukana noin vuoden ja nostanut voittoja 12500eur.Eihän joka kieros voi voittaa.Pelaan noin 400-800ero/per kieros. Ja hyvin on mennyt
JUTTUA PUKKAAT !
Sulla taitaa olla aina JOULU, oot sitten onnistunut jättämään paljon tappiokierroksia väliin kun noin hyvin menee ;D
Jos Jarna olisit kuule lukassu koko tän ketjun niin varmaan olisit huomannut tuon tekstin:
"Ei tässä ole nyt kyse siitä että olisin katkera ja rahani hävinnyt. Ei todellakaan, olen reilusti voitolla ja ollut ihan tyytyväinen voittoporukan toimintaan.
Kyse on vaan tästä kyseisestä vakiokierroksesta."
No eihän kyse ole siitä uskaltaako jäädä pois vaan USKALTAAKO KOHTA ENÄÄ OSALLISTUA PELEIHIN ! - helmitaulu
japna kirjoitti:
no jos edes sen 400 per kierros pelaat,se tekee noin 21 000 euroa vuodessa ja kun kerran olet 12 500 euroa voittoja saanut,niin ethän sitten enää olekaan häviöllä vuositasolla kuin noin 8500,joten jatkakaa samaan malliin,minä otan teidänkin vakiorahat,hah...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086