ihan mennä tälläinen omakehu läpi:
http://www.youtube.com/watch?v=WXVXZLwKe08
Ei taitais
6
992
Vastaukset
- .......
tyyppi on pikkusen tutkalla, surullista katottavaa.
- verran nuorempaa
polvea etten ganesia fanitellut, olin 14 kun Häkkinen kuoli. Mutta täytyy ihmetellä että tuolla asenteella on silloinkaan pärjätty, kun ei ne laulutkaan nyt loppujen lopuksi niin kaksisia olleet.
- The Boss
Kuningas alkoholi oli saannut Cissen elämästä jo liian pitävän otteen tuossavaiheessa,tuon on varmastikkin kuvattu vuoden 87 joulukuussa,Cissehän siirtyi yläkerran orkesteriin 1990
- katsottavaa.
Paitsi juopunut, Cisse vaikuttaa olevan muutenkin jo aivonsa juonut tuossa haastattelussa. Surullista, varsinkin kun vertaa 70-luvun kuviin.
Mutta kuka helvetti on Pepe Jurgens? - The Boss
katsottavaa. kirjoitti:
Paitsi juopunut, Cisse vaikuttaa olevan muutenkin jo aivonsa juonut tuossa haastattelussa. Surullista, varsinkin kun vertaa 70-luvun kuviin.
Mutta kuka helvetti on Pepe Jurgens?Pepe Jürgens on suomalainen urheilutoimittaja ja -selostaja. Hän on työskennellyt Sport FM -radiokanavalle ja sittemmin juontanut televisiokanava Nelosella Urheiluaamu-ohjelmaa ja selostanut myös Mestarien liigan jalkapallo-otteluita. Urheilukanavalla hän selostaa muun muassa tenniksen ATP-turnauksia sekä yleisurheilun GP-kilpailuja yhdessä Atte Pettisen kanssa. Jürgens on Freelancer-yhtiön palkkalistoilla.
- ........
The Boss kirjoitti:
Pepe Jürgens on suomalainen urheilutoimittaja ja -selostaja. Hän on työskennellyt Sport FM -radiokanavalle ja sittemmin juontanut televisiokanava Nelosella Urheiluaamu-ohjelmaa ja selostanut myös Mestarien liigan jalkapallo-otteluita. Urheilukanavalla hän selostaa muun muassa tenniksen ATP-turnauksia sekä yleisurheilun GP-kilpailuja yhdessä Atte Pettisen kanssa. Jürgens on Freelancer-yhtiön palkkalistoilla.
omakehu kuuluu rokkenrolliin, antti hulkkokin jää melkein kakkoseksi kolminekymmenine donineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817