apua vanujen valintaan

liinuhii

Hei! Kaipaisin apua vaunujen hankitaan. Kaksosillamme on la toukokuun alussa. Olen katsellut brion doubleway vaunuja, on kokemuksia? Mitkä olisi parhaat? Entä pitääkö niihin aina ostaa ne kantokopat/pussit mukaan vai pärjääkö esim kesällä ilman? Otan myös myyntitarjouksia vastaan.

5

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirsi s

      meille ostetiin käytettynä briot. kaksoset nyt 3 kk.

    • Blancca

      Meillä 3kk ikäiset kaksospojat. Vaunuja etsiskeltiin monta kuukautta ja päädyttiin lopulta Emmaljungan twin cerox malliin. Hintaa pussukoineen tuli 830€, mutta ovat kestävät ja niillä pärjää koko vaunuajan sinne 3v saakka, kun ovat yhdistelmät. Työkaverilla ei ollut ollut pussukoita ollenkaan, vaan oli laittanut patjan pohjalle ja vauvat siihen köllimään, mutta tuntuisi, että liikenteessä jos jotakin sattuu, niin on hyvä kun ovat turvallisesti pusseissaan =)

      Harkittiin mekin Brioa, mutta kavereilla oli 5kk aikana käynyt rattaat jo 3 kertaa takuuhuollossa ja Teutonian edullisuutta myös kehuttiin, mutta ikävä kyllä vaunut niin leveät, ettei niillä juuri shoppailemaan olisi päässyt kuin suuriin marketeihin!! Huuto.netissä on käytettyjä tuplia myynnissä!!

      Jos löydätte sopivan mallin minkä haluatte osta niin Ylivieskan Asunmaalla on Suomen edullisimmat vaunut ( ja laajin valikoima) ja lähettävät myös matkahuollon kautta! Meidän rattaat ois Oulussa maksaneet 950€ ja Ruotsin puolelta yli 1000€

      • yhdet markkinoiden parhaista

      • Vaunua vailla

        Onko Emmaljungassa päädyssä se neppisysteemi eikä vetoketjua? Ole varovainen. Kaverilla vauva tuli päälleen sielä neppipäästä kun nukkui ilman koppaa. Koppa tuli hänellä nopeasti pieneksija nukkui tästä syystä myös suoraan vaunussa. Talvella ilman koppaa auttamatta liian kylmä!

        ALKUPERÄISELLE KIRJOITTAJALLE;

        Eikös muidenkin kaksosvaunujen ulkomitat ole leveydessä 80cm kuten Teutoniassa? Teutoniassa vaan on markkinoiden suurimmat sisätilat!!! Siinä vaunumallissa kori tulee renkaiden tasalle, kun muissa se on paljon rengasväliä kapeampi! Vertaile ihmeessä kaupassa... erot on valtavia!!!!

        Teutonia ei myöskään ole erityisen edullinen... Hinta kantopusseineen menee yli tonnin, mutta länsimaisen kokoiselle vauvalle, varsinkin talvipukineiden vielä viedessä tilaa se on mielestäni PARAS vaihtoehto. Ja se kääntyy kuin unelma ja helppo laittaa pieneksi. Muistaakseni takuu on 2 vuotta!

        Itse olen vasta menossa vaunukaupoille ja asiaa paljon "tutkittuani" käännyn ehdottomasti Teutonian puoleen.

        Onnea vaunun hankintaan! Ainahan nämä on makukysymyksiä, mutta tämä on minun mielipiteeni!


    • kaksosiksi

      Minulla oli Teutonia vaunut ja ne olivat kevätvauvoille erinomaiset, tosin aika leveät joten kannattaa mitata mm hissin oviaukon leveys jos sellaisella kulkee. Kovat kantokopat oli hyvät todella kuumana kesänä.. niitä pussukoita ei olisi voinnut ikinä käyttää..lapsista olisi tullut paistettuja. Kantokopat olivat usein tarpeen kun mentiin kylään tai bussiin joissa ei ollut leveää oviaukkoa..lapset kopissa sisään.. rattaat kasaan jne. Minä en ainakaan jäännyt kotiin nököttämään kun kaksosset syntyivät.. munkaan pääsi aina kolmevuotias esikoinenkin. Yksillä rattailla pärjää, mutta minä ainakin muistelen ilolla MacLarenin sateenvarjorattaita.. ne olivat huomattavasti mukavammat mukana kuskattavat kuin painavat yhdistelmät kun lapset olivat vuoden vanhoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe