Hei! Kaipaisin apua vaunujen hankitaan. Kaksosillamme on la toukokuun alussa. Olen katsellut brion doubleway vaunuja, on kokemuksia? Mitkä olisi parhaat? Entä pitääkö niihin aina ostaa ne kantokopat/pussit mukaan vai pärjääkö esim kesällä ilman? Otan myös myyntitarjouksia vastaan.
apua vanujen valintaan
5
1216
Vastaukset
- kirsi s
meille ostetiin käytettynä briot. kaksoset nyt 3 kk.
- Blancca
Meillä 3kk ikäiset kaksospojat. Vaunuja etsiskeltiin monta kuukautta ja päädyttiin lopulta Emmaljungan twin cerox malliin. Hintaa pussukoineen tuli 830€, mutta ovat kestävät ja niillä pärjää koko vaunuajan sinne 3v saakka, kun ovat yhdistelmät. Työkaverilla ei ollut ollut pussukoita ollenkaan, vaan oli laittanut patjan pohjalle ja vauvat siihen köllimään, mutta tuntuisi, että liikenteessä jos jotakin sattuu, niin on hyvä kun ovat turvallisesti pusseissaan =)
Harkittiin mekin Brioa, mutta kavereilla oli 5kk aikana käynyt rattaat jo 3 kertaa takuuhuollossa ja Teutonian edullisuutta myös kehuttiin, mutta ikävä kyllä vaunut niin leveät, ettei niillä juuri shoppailemaan olisi päässyt kuin suuriin marketeihin!! Huuto.netissä on käytettyjä tuplia myynnissä!!
Jos löydätte sopivan mallin minkä haluatte osta niin Ylivieskan Asunmaalla on Suomen edullisimmat vaunut ( ja laajin valikoima) ja lähettävät myös matkahuollon kautta! Meidän rattaat ois Oulussa maksaneet 950€ ja Ruotsin puolelta yli 1000€- yhdet markkinoiden parhaista
vaunuista. Meille on tulossa kaksoset toukokuun lopulla ja olemme kallistumassa näihin vaunuihin Hartan zx II. Vaunuja ei tosin kannata ostaa SUomesta, koska esim. Saksasta ne saa kotiinkuljetettuina noin 200 euroa halvemmalla.
http://www.vauvatalojohanna.fi/index.php?page=tuplarattaat_hartan - Vaunua vailla
Onko Emmaljungassa päädyssä se neppisysteemi eikä vetoketjua? Ole varovainen. Kaverilla vauva tuli päälleen sielä neppipäästä kun nukkui ilman koppaa. Koppa tuli hänellä nopeasti pieneksija nukkui tästä syystä myös suoraan vaunussa. Talvella ilman koppaa auttamatta liian kylmä!
ALKUPERÄISELLE KIRJOITTAJALLE;
Eikös muidenkin kaksosvaunujen ulkomitat ole leveydessä 80cm kuten Teutoniassa? Teutoniassa vaan on markkinoiden suurimmat sisätilat!!! Siinä vaunumallissa kori tulee renkaiden tasalle, kun muissa se on paljon rengasväliä kapeampi! Vertaile ihmeessä kaupassa... erot on valtavia!!!!
Teutonia ei myöskään ole erityisen edullinen... Hinta kantopusseineen menee yli tonnin, mutta länsimaisen kokoiselle vauvalle, varsinkin talvipukineiden vielä viedessä tilaa se on mielestäni PARAS vaihtoehto. Ja se kääntyy kuin unelma ja helppo laittaa pieneksi. Muistaakseni takuu on 2 vuotta!
Itse olen vasta menossa vaunukaupoille ja asiaa paljon "tutkittuani" käännyn ehdottomasti Teutonian puoleen.
Onnea vaunun hankintaan! Ainahan nämä on makukysymyksiä, mutta tämä on minun mielipiteeni!
- kaksosiksi
Minulla oli Teutonia vaunut ja ne olivat kevätvauvoille erinomaiset, tosin aika leveät joten kannattaa mitata mm hissin oviaukon leveys jos sellaisella kulkee. Kovat kantokopat oli hyvät todella kuumana kesänä.. niitä pussukoita ei olisi voinnut ikinä käyttää..lapsista olisi tullut paistettuja. Kantokopat olivat usein tarpeen kun mentiin kylään tai bussiin joissa ei ollut leveää oviaukkoa..lapset kopissa sisään.. rattaat kasaan jne. Minä en ainakaan jäännyt kotiin nököttämään kun kaksosset syntyivät.. munkaan pääsi aina kolmevuotias esikoinenkin. Yksillä rattailla pärjää, mutta minä ainakin muistelen ilolla MacLarenin sateenvarjorattaita.. ne olivat huomattavasti mukavammat mukana kuskattavat kuin painavat yhdistelmät kun lapset olivat vuoden vanhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984