jos mun pitäis päättää kumman kanssa olen arin vai antin niin arin kanssa koska antti on homo
ari vai antti
8
641
Vastaukset
- minde98
tuskin kumpikaan haluais olla tollasen idioottihoron kans, joten asia ei ole edes hypoteettisesti sun päätettävissä. Tosin et varmaan tiedä mitä hypoteettisesti tarkoittaa...
- peliin
jos mun pitäisi päättää kumman kanssa olen niin Antin kanssa koska olen kundi. :-)
- tietysti.......
Antin ja Arin.Komian Antin kanssa keksittäis kaikenlaista mukavaa ja siivouspäivänä Antti luuttuais Arilla lattiat, sillä kun on tuo luutturätti päässänsä, eikä tuo ruma ryökäle muuhun kelepaa.
- paitsi tietysti
laulamaan Antin suohon. :)
- Indzu
Ari on hintti, joka ei välitä mistään muusta kuin itsestään!!!!! Antin mie valitsisin, koska se antais mulle oikeuden omiin mielipiteisiin, ja antais tilaa hengittää!
- päätellen
sinä olet henkisesti 4-vuotiaan tasolla.
- määä vaan
päätellen kirjoitti:
sinä olet henkisesti 4-vuotiaan tasolla.
Mä ottaisin Antin koska se on oma ittensä!!!
- ei oo
no ite oot homo siel jossain!!!puhut vaan tollasii koska oot ite homo...lopeta tollanen!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3188170Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1006418Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743693- 732622
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402500- 452363
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222206- 1122082
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595