Ei ole edes mitään tekemistä.
Olen kyllä varannut lukemista.
Joulu on masentava juhla.
Monta päivää jouten.
Apaattista.
Joulu on tympeää aikaa
9
475
Vastaukset
- syö ja....
jouluna kun et ulkoillakkaan viitsi,kyllä ne silleen kilot kertyy ja ihmiset sitten "ihailee " hyvin ruokittua mahaasi.
- täti puskasta
vaikka yölläkin.
- äitemuzzi
täti puskasta kirjoitti:
vaikka yölläkin.
ja tehdä ratokseen mitä tykkää. Jouluruuissa on se hyvä puoli, että kaikki on valmiina.
Mulla on alulla yksi projekti, jota jatkan nyt tässä pyhien aikaan (ts. en malttaisi odottaa), sitten kun kaikki muut ohjelmat on suoritettu.
- jouten??
jos kaipaat tekemistä, ota yhteyttä vanhainkoteihin. siellä tarvitaan apua jos haluat tehdä jotain hyödyllistä. elämäsi ei olisi yksinäistä eikä merkityksetöntä. aloita vaikka lähimmästä vanhusten kodista ja tarjoa apuasi. ulkoilemaan tai lukemaan , laulamaan joululauluja. tekemistä löytyy jos haluaa.
- viime kesänä
ilmoittauduin vapaaehtoiseksi...ei ainuttakaan yhteydenottoa.Minä en ainakaan enää hae siihen hommaan,kun ei niin ei,uskon kerralla!
Aion lenkkeillä ja valokuvata elukoita ja puita,ihan vaan huvikseni. Käyn salilla ja kaivan nenää...siinähän ne menee,pyhät ja arjet!
Aivan liian monta päivää vapaata. Kahdessa päivässä on kaverit ja sukulaiset jo kierretty. Pitkäksi käy aika meilläkin. Vaikeita ristikoita olen kerännyt ja muutaman filmin meinaan vuokrata. Esim. leffa tai pari päivässä saa ajatukset jotenkin pois joulusta, suosittelen. Ja netissä aion lopun aikaa roikkua.
- melkein eläkeläinen
Vähentäen ja lyhentäen työrupeamia olen treenannut muutaman vuoden eläköitymistä.
Joulupyhät ovat päiviä muiden joukossa.
Tuskin huomaankaan!
- Pirre*
Aion todellakin nauttia, nauttia, NAUTTIA niistä..hipheijjaa..
:) - tilanne!!
Nykyään sentään pyhinäkin on joitain aktivitetteja.
Hamassa muinaisuudessa oltiin hapatissa tapaninpäivään saakka.
Välttääkseni tylsyyttä ja köyhyyden ajamana vietin lukuisia jouluja paikkakunnan paperitehtaan voimalaitoksen jouluremonteissa.
Nyt ei ole tätäkään mahdollisuutta.
Tallenteiden katselu, lueskelu, kuntosali ja vaimon viihdytys ovat päärooleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011011
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt55926Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142761- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto88519- 39518
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel99509- 40506