Onko kertoa kokemuksia tästä Noise Stopping Tectylin käsittelystä?
Onko tämä helposti tehtävissä autoon jälkeenpäin kun teetätin omaani Mazda 6:een viime kesänä täydellisen ruostesuojauksen.
Onko ruiskutettava massa sellaista että se ei pahenna auton ruostumista(pidä pintaa kosteana ja muhimassa)?
Eikä pelkät äänieristetyt lokasuojat riitä ja onko sellaisia edes saatavissa?
Noise Stopping TECTYL?
3
3819
Vastaukset
- kiinnitys
koriin suurin melun aiheuttaja.
- baxtor1
Tectylin Noise Stopping käsittelyä ei tietääkseni voi enää tehdä ruostesuojauskäsittelyn jälkeen. Näin minulle sanottiin ja teetätinkin näin ollen Noise Stoppingin ja ruostesuojauksen samalla kerralla.
- Suojaaja
Valitettavasti suojattuun autoon ei voi tehdä enää äänieristystä muutoin kuin verhoiluun. Tuo äänieristysmassa ja äänieristyslevyt täytyy saada puhtaaseen pintaan ja sen päälle sitten ruosteenestokäsittely.
Äänieristetyt sisälokarit auttavat kyllä ja niihin voi sitä eristettä laittaa hieman enemmänkin kuin mitä on tavallisesti valmiina.
Kysy paikalliselta Tectyl- liikkeeltä lisää, tiedot löytyy esimerkiksi osoitteesta http://www.snoy.fi/palvelupisteet_tectyl.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657