Elikkäs, mitkä ovat mielestänne parhaimmat lauseet/sanonnat piiretyissä, mitä olette kuulleet?
Parhaimmat lauseet.
10
5912
Vastaukset
- NoJopas
Pekka Töpöhännässä Monni kehuu Ullalle:
Kyllä minulla on Uppsalan mittavin...
:D
Myös Muumeissa on paljon mieleen painuneita lausahduksia.- Puskamuikkunen
Muutamia Muumeista kolahtaneita :
"Uusi pyöreä muoto kiihottaa minua" -Niisku-
"Nipsu,sinä senkin rasvakala" -Pikku Myy-
"Nipsu sinä olet alhainen! Minä muistan tämän,puren sinua kun näen sinut taas!" -Pikku Myy-
"Miksi suuttuisin siitä että joku luulee minun pitävän hattua jalassa" -Muumipappa-
"Itseluottamus on kaiken A ja O" -Hemuli-
"Niiskuneiti on nykyisin aika pullukka" -Vilijonkka-
"Viimeinen tuomio lankeaa kaikkien meidän päällemme" -Piisamirotta-
"Miksi te oikein minua epäilette? Kun minä oikein jysäytän niin se ei totisesti ole mikään kamelin pieru" -Noita-
"Senkin haisunäätä,kakkuhan on täynnä karvoja!" -Pikku Myy-
"Minä luulen että te olette olleet tuhmia" -Muumimamma-
Aladdin - Jafarin paluu :
"En ymmärrä Henki,yritän tehdä jotain hyvää ja se laukeaa naamalleni" -Aladdin-
"Älä viitti,mulla on vaimo ja kolme munaa" -Jago-
"Kaikesta sitä hengissä selviääkin" -Jafar-
"Mä pallin sulta alta vetäisen" -Jafar-
Herkules :
"Me ollaan matoja,me ollaan niin syvältä" -Piina ja Paniikki-
"Kuulostaa ihan NNP:ltä,Nuori Neito Pulassa" -Phil-
"Mitä eks sä oo ennen satyyria nähny?" -Phil-
"Nymfit! Mä oon nääs nymfomaanikko" -Phil-
"Muistatkos kun yhteen aikaan kaikki pojat oli Eeroja ja tytöt oli Tiinoja" -Piina ja Paniikki-
"Hei kaverit,Olympos on tuolla päin" -Hades-
"Tähtäh,sammuks mun fleda!" -Hades-
"Rentoudu vähän,tapat itsesi työllä. Ahhahhah,tapat itsesi työlläää!" -Zeus-
Pekka Töpöhäntä :
"On sitä tullut joskus vähän sheikkailtua" -Pekka-
Halinallet :
"Jätä hänet rauhaan senkin kävelevä kylpytakki" -Teemu niminen poika Noita Sydämettömälle- - Anonyymi
Puskamuikkunen kirjoitti:
Muutamia Muumeista kolahtaneita :
"Uusi pyöreä muoto kiihottaa minua" -Niisku-
"Nipsu,sinä senkin rasvakala" -Pikku Myy-
"Nipsu sinä olet alhainen! Minä muistan tämän,puren sinua kun näen sinut taas!" -Pikku Myy-
"Miksi suuttuisin siitä että joku luulee minun pitävän hattua jalassa" -Muumipappa-
"Itseluottamus on kaiken A ja O" -Hemuli-
"Niiskuneiti on nykyisin aika pullukka" -Vilijonkka-
"Viimeinen tuomio lankeaa kaikkien meidän päällemme" -Piisamirotta-
"Miksi te oikein minua epäilette? Kun minä oikein jysäytän niin se ei totisesti ole mikään kamelin pieru" -Noita-
"Senkin haisunäätä,kakkuhan on täynnä karvoja!" -Pikku Myy-
"Minä luulen että te olette olleet tuhmia" -Muumimamma-
Aladdin - Jafarin paluu :
"En ymmärrä Henki,yritän tehdä jotain hyvää ja se laukeaa naamalleni" -Aladdin-
"Älä viitti,mulla on vaimo ja kolme munaa" -Jago-
"Kaikesta sitä hengissä selviääkin" -Jafar-
"Mä pallin sulta alta vetäisen" -Jafar-
Herkules :
"Me ollaan matoja,me ollaan niin syvältä" -Piina ja Paniikki-
"Kuulostaa ihan NNP:ltä,Nuori Neito Pulassa" -Phil-
"Mitä eks sä oo ennen satyyria nähny?" -Phil-
"Nymfit! Mä oon nääs nymfomaanikko" -Phil-
"Muistatkos kun yhteen aikaan kaikki pojat oli Eeroja ja tytöt oli Tiinoja" -Piina ja Paniikki-
"Hei kaverit,Olympos on tuolla päin" -Hades-
"Tähtäh,sammuks mun fleda!" -Hades-
"Rentoudu vähän,tapat itsesi työllä. Ahhahhah,tapat itsesi työlläää!" -Zeus-
Pekka Töpöhäntä :
"On sitä tullut joskus vähän sheikkailtua" -Pekka-
Halinallet :
"Jätä hänet rauhaan senkin kävelevä kylpytakki" -Teemu niminen poika Noita Sydämettömälle-Jafarin paluussa kauppias: Pilalla! Munani! Kuka korvaa ne?
- oli.....
Olisin muistavinani että jälki oli paljolti samanlaista kuin Prätkähiiret, mutta pääossassa oli koiria, ja ne saattoivat matkustaa ajassa tai elivät menneisyydessä (ehkäpä vanhassa lontoossa) ja käyttivät kolkkahattuja jne.
Ja yhdessä jaksossa minä ja sisko revettiin täysin kun ne koirat oli vissiin laivassa tai viemäriaukolla, ja ristikon läpi lattialta alkoi tunkemaan jotain mössöä läpi. Koirat huusivat; Varokaa, hömelöt tulevat! Tai homelot, en muista.- homelo
Muistat varmaan homelot! Ne oli jonkun juustotehtaan vanhoja työntekijöitä, jotka oli heitetty viemäriin ja siellä ne asui homeisen juuston peitossa. Onneksi auringonvalo pelasti! Kyseinen piirretty oli elokuva jossa pääösassa oli kissoja ja koiria muistaakseni. Ja david copperfield on sen nimi! Yksi lemppareitani lapsuudessa. Siinä oli hyviä lauluja "Oi jos voisin olla sulle Ivenhoe, ritari Lancelot tai vaikka Robin Hood. Hei saanhan olla sulle sankari..." ja sillee :D Tän vois joku päivä kattoa ja naureskella.
- Neontiger
homelo kirjoitti:
Muistat varmaan homelot! Ne oli jonkun juustotehtaan vanhoja työntekijöitä, jotka oli heitetty viemäriin ja siellä ne asui homeisen juuston peitossa. Onneksi auringonvalo pelasti! Kyseinen piirretty oli elokuva jossa pääösassa oli kissoja ja koiria muistaakseni. Ja david copperfield on sen nimi! Yksi lemppareitani lapsuudessa. Siinä oli hyviä lauluja "Oi jos voisin olla sulle Ivenhoe, ritari Lancelot tai vaikka Robin Hood. Hei saanhan olla sulle sankari..." ja sillee :D Tän vois joku päivä kattoa ja naureskella.
Mäkii muistan sen elokuvan mulla se vaa silloo 5 vuotiaana kulki nimellä kissaritari :D Hyvä elokuva ja se kappale jonka se soitti pienolla sille äitillee oli kyl hyvä.
- jätkä22vuotta
"Omae wa mô shinde iru" (=sä olet jo kuollut)
- hahaha:DD
ensiksikin muumeista on tullut todella monta hauskaa ja mieleenpainuvaa kuten esim. kun nuuskis huutaa villissä lännessä kurkku suorana: "maitoa ja pannukakkua kaikille!!"
sitten olipa kerran amerikasta eräs pahis huutaa intiaaneille ja viskoo kiviä: "älkää tulko tänne syömään meidän leipiämme!"
sitten sellainen mille minä ja velipuoli hajotaan aina ihan hemmetisti, tohtori sykerön yhdessä jaksossa se ihmeen rotta sanoo: "hmm.. hilloa! sehän sopii ;DD"
onhan niitä vaikka kuinka, toistelen niitä aina kun saan tilaisuuden. jos muistuu mieleen voin pistellä lisää! ja sille joka kertoi tuon töpöhäntä jutun, niin muistaakseni itsekkin olen joskus kuullut tuon :D- gabriele
parhaimpia on ehdottomasti Keisarin uuden koulun Kronkin jutut:
MALINA: oisitte kysyneet suoraan ettekä alkaneet leikkimään salapoliiseja.
KRONK: no me oltiin kyllä poliiseja.
MALINA: ihan sama, meen sen salaisen ihailijan kanssa naamiaisiin kuka se sitte olikin.
KUZCO: entä jos se on ruma?
KRONK: tai rapu. niinku kuori ja sakset...
:D
- Anonyymi
Leipäjuusto: Kuulehan, Rasvanahka, pojuseni. Rasvanahka: Niin, pomo? Leipäjuusto: SOTKET MATTONI ÖLJYYN!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261633- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381234Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131087- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189918Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25828
- 48827