Parhaimmat lauseet.

jokulol

Elikkäs, mitkä ovat mielestänne parhaimmat lauseet/sanonnat piiretyissä, mitä olette kuulleet?

10

5436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

      Pekka Töpöhännässä Monni kehuu Ullalle:
      Kyllä minulla on Uppsalan mittavin...

      :D

      Myös Muumeissa on paljon mieleen painuneita lausahduksia.

      • Puskamuikkunen

        Muutamia Muumeista kolahtaneita :

        "Uusi pyöreä muoto kiihottaa minua" -Niisku-
        "Nipsu,sinä senkin rasvakala" -Pikku Myy-
        "Nipsu sinä olet alhainen! Minä muistan tämän,puren sinua kun näen sinut taas!" -Pikku Myy-
        "Miksi suuttuisin siitä että joku luulee minun pitävän hattua jalassa" -Muumipappa-
        "Itseluottamus on kaiken A ja O" -Hemuli-
        "Niiskuneiti on nykyisin aika pullukka" -Vilijonkka-
        "Viimeinen tuomio lankeaa kaikkien meidän päällemme" -Piisamirotta-
        "Miksi te oikein minua epäilette? Kun minä oikein jysäytän niin se ei totisesti ole mikään kamelin pieru" -Noita-
        "Senkin haisunäätä,kakkuhan on täynnä karvoja!" -Pikku Myy-
        "Minä luulen että te olette olleet tuhmia" -Muumimamma-

        Aladdin - Jafarin paluu :

        "En ymmärrä Henki,yritän tehdä jotain hyvää ja se laukeaa naamalleni" -Aladdin-
        "Älä viitti,mulla on vaimo ja kolme munaa" -Jago-
        "Kaikesta sitä hengissä selviääkin" -Jafar-
        "Mä pallin sulta alta vetäisen" -Jafar-

        Herkules :

        "Me ollaan matoja,me ollaan niin syvältä" -Piina ja Paniikki-
        "Kuulostaa ihan NNP:ltä,Nuori Neito Pulassa" -Phil-
        "Mitä eks sä oo ennen satyyria nähny?" -Phil-
        "Nymfit! Mä oon nääs nymfomaanikko" -Phil-
        "Muistatkos kun yhteen aikaan kaikki pojat oli Eeroja ja tytöt oli Tiinoja" -Piina ja Paniikki-
        "Hei kaverit,Olympos on tuolla päin" -Hades-
        "Tähtäh,sammuks mun fleda!" -Hades-
        "Rentoudu vähän,tapat itsesi työllä. Ahhahhah,tapat itsesi työlläää!" -Zeus-

        Pekka Töpöhäntä :
        "On sitä tullut joskus vähän sheikkailtua" -Pekka-

        Halinallet :
        "Jätä hänet rauhaan senkin kävelevä kylpytakki" -Teemu niminen poika Noita Sydämettömälle-


      • Anonyymi
        Puskamuikkunen kirjoitti:

        Muutamia Muumeista kolahtaneita :

        "Uusi pyöreä muoto kiihottaa minua" -Niisku-
        "Nipsu,sinä senkin rasvakala" -Pikku Myy-
        "Nipsu sinä olet alhainen! Minä muistan tämän,puren sinua kun näen sinut taas!" -Pikku Myy-
        "Miksi suuttuisin siitä että joku luulee minun pitävän hattua jalassa" -Muumipappa-
        "Itseluottamus on kaiken A ja O" -Hemuli-
        "Niiskuneiti on nykyisin aika pullukka" -Vilijonkka-
        "Viimeinen tuomio lankeaa kaikkien meidän päällemme" -Piisamirotta-
        "Miksi te oikein minua epäilette? Kun minä oikein jysäytän niin se ei totisesti ole mikään kamelin pieru" -Noita-
        "Senkin haisunäätä,kakkuhan on täynnä karvoja!" -Pikku Myy-
        "Minä luulen että te olette olleet tuhmia" -Muumimamma-

        Aladdin - Jafarin paluu :

        "En ymmärrä Henki,yritän tehdä jotain hyvää ja se laukeaa naamalleni" -Aladdin-
        "Älä viitti,mulla on vaimo ja kolme munaa" -Jago-
        "Kaikesta sitä hengissä selviääkin" -Jafar-
        "Mä pallin sulta alta vetäisen" -Jafar-

        Herkules :

        "Me ollaan matoja,me ollaan niin syvältä" -Piina ja Paniikki-
        "Kuulostaa ihan NNP:ltä,Nuori Neito Pulassa" -Phil-
        "Mitä eks sä oo ennen satyyria nähny?" -Phil-
        "Nymfit! Mä oon nääs nymfomaanikko" -Phil-
        "Muistatkos kun yhteen aikaan kaikki pojat oli Eeroja ja tytöt oli Tiinoja" -Piina ja Paniikki-
        "Hei kaverit,Olympos on tuolla päin" -Hades-
        "Tähtäh,sammuks mun fleda!" -Hades-
        "Rentoudu vähän,tapat itsesi työllä. Ahhahhah,tapat itsesi työlläää!" -Zeus-

        Pekka Töpöhäntä :
        "On sitä tullut joskus vähän sheikkailtua" -Pekka-

        Halinallet :
        "Jätä hänet rauhaan senkin kävelevä kylpytakki" -Teemu niminen poika Noita Sydämettömälle-

        Jafarin paluussa kauppias: Pilalla! Munani! Kuka korvaa ne?


    • oli.....

      Olisin muistavinani että jälki oli paljolti samanlaista kuin Prätkähiiret, mutta pääossassa oli koiria, ja ne saattoivat matkustaa ajassa tai elivät menneisyydessä (ehkäpä vanhassa lontoossa) ja käyttivät kolkkahattuja jne.

      Ja yhdessä jaksossa minä ja sisko revettiin täysin kun ne koirat oli vissiin laivassa tai viemäriaukolla, ja ristikon läpi lattialta alkoi tunkemaan jotain mössöä läpi. Koirat huusivat; Varokaa, hömelöt tulevat! Tai homelot, en muista.

      • homelo

        Muistat varmaan homelot! Ne oli jonkun juustotehtaan vanhoja työntekijöitä, jotka oli heitetty viemäriin ja siellä ne asui homeisen juuston peitossa. Onneksi auringonvalo pelasti! Kyseinen piirretty oli elokuva jossa pääösassa oli kissoja ja koiria muistaakseni. Ja david copperfield on sen nimi! Yksi lemppareitani lapsuudessa. Siinä oli hyviä lauluja "Oi jos voisin olla sulle Ivenhoe, ritari Lancelot tai vaikka Robin Hood. Hei saanhan olla sulle sankari..." ja sillee :D Tän vois joku päivä kattoa ja naureskella.


      • Neontiger
        homelo kirjoitti:

        Muistat varmaan homelot! Ne oli jonkun juustotehtaan vanhoja työntekijöitä, jotka oli heitetty viemäriin ja siellä ne asui homeisen juuston peitossa. Onneksi auringonvalo pelasti! Kyseinen piirretty oli elokuva jossa pääösassa oli kissoja ja koiria muistaakseni. Ja david copperfield on sen nimi! Yksi lemppareitani lapsuudessa. Siinä oli hyviä lauluja "Oi jos voisin olla sulle Ivenhoe, ritari Lancelot tai vaikka Robin Hood. Hei saanhan olla sulle sankari..." ja sillee :D Tän vois joku päivä kattoa ja naureskella.

        Mäkii muistan sen elokuvan mulla se vaa silloo 5 vuotiaana kulki nimellä kissaritari :D Hyvä elokuva ja se kappale jonka se soitti pienolla sille äitillee oli kyl hyvä.


    • jätkä22vuotta

      "Omae wa mô shinde iru" (=sä olet jo kuollut)

    • hahaha:DD

      ensiksikin muumeista on tullut todella monta hauskaa ja mieleenpainuvaa kuten esim. kun nuuskis huutaa villissä lännessä kurkku suorana: "maitoa ja pannukakkua kaikille!!"

      sitten olipa kerran amerikasta eräs pahis huutaa intiaaneille ja viskoo kiviä: "älkää tulko tänne syömään meidän leipiämme!"

      sitten sellainen mille minä ja velipuoli hajotaan aina ihan hemmetisti, tohtori sykerön yhdessä jaksossa se ihmeen rotta sanoo: "hmm.. hilloa! sehän sopii ;DD"

      onhan niitä vaikka kuinka, toistelen niitä aina kun saan tilaisuuden. jos muistuu mieleen voin pistellä lisää! ja sille joka kertoi tuon töpöhäntä jutun, niin muistaakseni itsekkin olen joskus kuullut tuon :D

      • gabriele

        parhaimpia on ehdottomasti Keisarin uuden koulun Kronkin jutut:
        MALINA: oisitte kysyneet suoraan ettekä alkaneet leikkimään salapoliiseja.
        KRONK: no me oltiin kyllä poliiseja.
        MALINA: ihan sama, meen sen salaisen ihailijan kanssa naamiaisiin kuka se sitte olikin.
        KUZCO: entä jos se on ruma?
        KRONK: tai rapu. niinku kuori ja sakset...

        :D


    • Anonyymi

      Leipäjuusto: Kuulehan, Rasvanahka, pojuseni. Rasvanahka: Niin, pomo? Leipäjuusto: SOTKET MATTONI ÖLJYYN!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe