yksiin KaurisM ja VesimiesN?
Kovin kai on skooppien mukaan luonteissa eroavaisuutta, mutta jossain kuitenkin sanottiin, että vesimies täydentäisi kaurista, ja toisinpäin kauris olisi yllättävän mahdollinen vesimiehelle..hm.
Tiedän, että nouseva merkki vaikuttaa myöskin, ja ilmeisesti laskevakin.
Olen VesimiesN ja nouseva Neitsyt, suuren rakastumiseni kohde on siis KaurisM ja nousevalta merkiltään Jousimies.
Minulla on laskeva merkki Kaloissa, miehellä Kaksosissa.
Ja syntymäkarttojen perusteella olen selvittänyt vielä Kuunkin sijainnin molempien kartoissa.:)
Minulla on Kuu Vaa´ssa ja miehellä Kaloissa.
Nouseva merkki Jousimies alkaa näkyä jo hyvin miehessä, vaikka on perusvakaa ja periaatteellinen Kauris selvästi.
Mies on syntynyt ulkomailla.
Itse en ihan hirveästi vielä tunnista itsessäni Neitsyttä, koen olevani tyypillinen Veskari..
Ehkä joku ulkopuolinen tunnistaisi minussa neitsytmäisyyttä enemmän..
Tulisikohan tästä sopasta mitään? :) Olisko kaurismaista kokemusta täällä?
Mitenkähän sopis
2
474
Vastaukset
- jos kokeislet
ja annat mennä. Turpiin voi tulla tai sitten ei, mutta KUKAAN EI OLE ENNUSTAJA.
Terv.
Kauris - nousevista ja laskevista en tiedä - Sheri
26 vuotta samalla yhdistelmällä on vietetty yksissä. Täytyy todeta, että molemmin puolin varsin kasvattava yhdistelmä:) Tylsäksi liitoksi ei voi moittia. Isänä kaurista on pakko kehua, kanaemot kalpenee keveästi hänen rinnalla hoivavaistossa ja koti on hänelle tosi tärkeä turvapaikka, vaikkei sitä aina tunnustakaan.
Ääneen lausuttuja rakkaudentunnustuksia tuskin tulet saamaan, mutta lue renkaiden vaihto autoon sellaiseksi, niin olet oikealla tiellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152950- 392547
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381413- 841340
- 631221
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124873- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606