keskivartalolihavuus vaivana

Lonhne

Olen ihmetellyt, mikä mättää kun ei vaimoni keskivartalon alue tiukkene ja paino tipu. Olemme olleet naimisissa kohta 4 vuotta. Aiheesta on ollut puhetta enenenkin. Ihmetystä siis aiheuttaa se, miksi mitään näkyviä tuloksia ei tapahdu! Hän tekee vatsalihasliikkeitä ja katsoo mitä suuhunsa laittaa, liikkuu vähintään kerran päivässä. Mutta tuloksia ei vaan tunnu tulevan. Ainakin minun läsnäollessani hän syö melko terveellisesti. Ei mitään 'lihottavaa', syö hedelmiä valipalaksi yms...Vai onkohan syynä, että natustelee salassa epäterveellisiä välipaloja tai jotain.
Vatsalihakset eivät näy melko suuren vatsa alta, vaikka niitä on tehnyt jo kuukausia. Luulisi jotain sentään vaikuttavan...Minusta näyttää, että muutosta ei ole tapahtunut mihinkään päin yhtään siitä lähtien kun alkoi kiinnittää asiaan huomiota siitä jatkuvasti huomauteltuani.
Kyselen tätä nyt tavallaan hänen puolestaan. Itse haluaisin että vaimoni näyttäisi itsestään huolta pitävän näköiseltä, niin kuin naisen kuuluukin näyttää. Hoikan naisen vartalo kun on niin kaunisa asia. Toisin kuin läskinen vartalo, jossa on muotoja liikaa ja väärissä paikoissa. Tuo liika läski siis on vain tuossa vartalon keskivaiheilla vatsan seudulla ja kyljissä.

28

9420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inhottaa..

      Sitä inhottaa, kun sillä on noin idiootti mies. En helvetti yhtään ihmettele, että se lihoo, kun joutuu sinun kanssasi elämään! Toivottavasti älyää jättää sinut ja löytää miehen, joka välittää hänestä, eikä kyttää paria kiloa vyötäröllä.

      • Lohne

        Oliskin vain pari kiloa, mutta kun on varmasti kymmenen tai enemmän!! Perkele ilkee liikkua missään...


      • pahpahpah
        Lohne kirjoitti:

        Oliskin vain pari kiloa, mutta kun on varmasti kymmenen tai enemmän!! Perkele ilkee liikkua missään...

        Tee palvelus itsellesi ja vaimollesi ja lähde kävelemään! Ei kenekään tarvitse kestää moista älykääpiötä nurkissaan. Vai että oikein pitkän painostuksen tuloksena vaimo on alkanut jumpata! Taidat olla itse täydellisyys? Mitä jos vaimo alkaisi painostaa sinua jostain, vaikka että hanki pienempi perse tai isompi muna? Oisko kivaa, häh?!! Mahdat olla ällöttävän näköinen naamastasi. Ei normaalin ihmisen mieleenkään tule omaa rakastaan väheksyä. Et ole ansainnut häntä.


      • mies_81**
        Lohne kirjoitti:

        Oliskin vain pari kiloa, mutta kun on varmasti kymmenen tai enemmän!! Perkele ilkee liikkua missään...

        Jos et kehtaa oman vaimosi kanssa liikkua missään nii vika ei ole hänessä, vaan sinussa!
        hanki pallit!


      • oot kyllä yhenlainen
        mies_81** kirjoitti:

        Jos et kehtaa oman vaimosi kanssa liikkua missään nii vika ei ole hänessä, vaan sinussa!
        hanki pallit!

        mieti miltä sun vaimosta tuntuu kun painostat sitä ja käsket laihduttaa, tiedän
        tapauksen jossa oli ust samanlailla,
        ja sen seurauksena vaimolle puhkes syömishäiriö!!!
        Vittu mikä pinnallinen paska sä oot!
        Luuletko ite olevas täydellinen?????
        Miten vaimos kehtaa liikua sun kanssa??
        Hyi vittu oikein kuvottaa toi sun asentees!


      • Lohne
        oot kyllä yhenlainen kirjoitti:

        mieti miltä sun vaimosta tuntuu kun painostat sitä ja käsket laihduttaa, tiedän
        tapauksen jossa oli ust samanlailla,
        ja sen seurauksena vaimolle puhkes syömishäiriö!!!
        Vittu mikä pinnallinen paska sä oot!
        Luuletko ite olevas täydellinen?????
        Miten vaimos kehtaa liikua sun kanssa??
        Hyi vittu oikein kuvottaa toi sun asentees!

        ..että kaikki vastanneet ovat YLIPAINOISIA kotiäitejä. Heti älähtää viisi läskiä akkaa jos vähän jostain kertoo, ai hyvä ihme sentään!

        Jos nainen on niin tyhmä, ettei tajua itse pitää itseään kunnossa, niin kyllähän siitä silloin on huomautettava. Mitä pahaa siinä on. Monet läskit just on niitä luovuttajia, mennään peilin eteen, hoikistellaan siinä ja uskotellaan itselle, että ihan laihahan minä olen, vaikka todellisuudessa taas on levinnyt paikat ja ylipainoa alkaa olla jo kolmattakymmentä kiloa. Sitä vaan tyytyy, ja ajattelee, että tämmönen minä olen, olen mikä olen, en voi sille mitään, jos minusta ei tykätä sellaisena kuin olen, niin ei voi mitään. Asennetta se vaatii ja kehtaamista perkele!!!
        Se on just kun lyssähdetään sinne sohvalle mussuttamaan, siellä kyllä jaksaa löhötä, mutta itseä varten ei viitsitä mitään tehdä. On se kumma!
        Onhan se kuvottavan näköinenkin, ylipainoisen naisen alaston ruumis. HYI! Kyllä siinä viimestään halut katoaa kun läskivuori lyllyy edessä. Naisvartalo on niin kaunis kun se on sopivan hoikka, ja siis naisellisen muotoinen. En tarkoita alipainoista, vaan normaalipainoista, jolla ei ole niitä ylimääräisiä läskejä siellä kannettavana. Muodoton möhkäle se ylipainoinen on. Sit ihmetellään jos mies käy vierasta sipasemassa, se kun sattuu olemaan se normaalipainoinen, itseään kunnioittava ja itsestään huolta pitävä lenkkeilystä ja terveestä ruoasta pitävä nainen!


      • sinä olet täydellinen .
        Lohne kirjoitti:

        ..että kaikki vastanneet ovat YLIPAINOISIA kotiäitejä. Heti älähtää viisi läskiä akkaa jos vähän jostain kertoo, ai hyvä ihme sentään!

        Jos nainen on niin tyhmä, ettei tajua itse pitää itseään kunnossa, niin kyllähän siitä silloin on huomautettava. Mitä pahaa siinä on. Monet läskit just on niitä luovuttajia, mennään peilin eteen, hoikistellaan siinä ja uskotellaan itselle, että ihan laihahan minä olen, vaikka todellisuudessa taas on levinnyt paikat ja ylipainoa alkaa olla jo kolmattakymmentä kiloa. Sitä vaan tyytyy, ja ajattelee, että tämmönen minä olen, olen mikä olen, en voi sille mitään, jos minusta ei tykätä sellaisena kuin olen, niin ei voi mitään. Asennetta se vaatii ja kehtaamista perkele!!!
        Se on just kun lyssähdetään sinne sohvalle mussuttamaan, siellä kyllä jaksaa löhötä, mutta itseä varten ei viitsitä mitään tehdä. On se kumma!
        Onhan se kuvottavan näköinenkin, ylipainoisen naisen alaston ruumis. HYI! Kyllä siinä viimestään halut katoaa kun läskivuori lyllyy edessä. Naisvartalo on niin kaunis kun se on sopivan hoikka, ja siis naisellisen muotoinen. En tarkoita alipainoista, vaan normaalipainoista, jolla ei ole niitä ylimääräisiä läskejä siellä kannettavana. Muodoton möhkäle se ylipainoinen on. Sit ihmetellään jos mies käy vierasta sipasemassa, se kun sattuu olemaan se normaalipainoinen, itseään kunnioittava ja itsestään huolta pitävä lenkkeilystä ja terveestä ruoasta pitävä nainen!

        .....


      • ----
        Lohne kirjoitti:

        ..että kaikki vastanneet ovat YLIPAINOISIA kotiäitejä. Heti älähtää viisi läskiä akkaa jos vähän jostain kertoo, ai hyvä ihme sentään!

        Jos nainen on niin tyhmä, ettei tajua itse pitää itseään kunnossa, niin kyllähän siitä silloin on huomautettava. Mitä pahaa siinä on. Monet läskit just on niitä luovuttajia, mennään peilin eteen, hoikistellaan siinä ja uskotellaan itselle, että ihan laihahan minä olen, vaikka todellisuudessa taas on levinnyt paikat ja ylipainoa alkaa olla jo kolmattakymmentä kiloa. Sitä vaan tyytyy, ja ajattelee, että tämmönen minä olen, olen mikä olen, en voi sille mitään, jos minusta ei tykätä sellaisena kuin olen, niin ei voi mitään. Asennetta se vaatii ja kehtaamista perkele!!!
        Se on just kun lyssähdetään sinne sohvalle mussuttamaan, siellä kyllä jaksaa löhötä, mutta itseä varten ei viitsitä mitään tehdä. On se kumma!
        Onhan se kuvottavan näköinenkin, ylipainoisen naisen alaston ruumis. HYI! Kyllä siinä viimestään halut katoaa kun läskivuori lyllyy edessä. Naisvartalo on niin kaunis kun se on sopivan hoikka, ja siis naisellisen muotoinen. En tarkoita alipainoista, vaan normaalipainoista, jolla ei ole niitä ylimääräisiä läskejä siellä kannettavana. Muodoton möhkäle se ylipainoinen on. Sit ihmetellään jos mies käy vierasta sipasemassa, se kun sattuu olemaan se normaalipainoinen, itseään kunnioittava ja itsestään huolta pitävä lenkkeilystä ja terveestä ruoasta pitävä nainen!

        Ulkonäkö on todella tärkeä asia kumppanin valinnassa. Ainakin joillekin, veikkaanpa että suurimmalle osalle. Tällä palstalla vaan jostain syystä ulkonäköasioita ei kukaan saa arvostella, kaikkein vähiten naisten läskejä. Mutta jos tehtäis kysely että kuinka moni tykkää naisen isosta mahasta enemmän kuin hoikasta uumasta niin mikähän ois tulos;) Ihan varmasti moni miettii kumppaninsa lihomista vaikka ääneen lässyttääkin kuinka sisäinen kauneus on tärkeintä. Taatusti sinulla on "kohtalotovereita". Ehkä ne on juuri noiden kiukkuisten vastaajien miehiä.


      • on...................
        Lohne kirjoitti:

        ..että kaikki vastanneet ovat YLIPAINOISIA kotiäitejä. Heti älähtää viisi läskiä akkaa jos vähän jostain kertoo, ai hyvä ihme sentään!

        Jos nainen on niin tyhmä, ettei tajua itse pitää itseään kunnossa, niin kyllähän siitä silloin on huomautettava. Mitä pahaa siinä on. Monet läskit just on niitä luovuttajia, mennään peilin eteen, hoikistellaan siinä ja uskotellaan itselle, että ihan laihahan minä olen, vaikka todellisuudessa taas on levinnyt paikat ja ylipainoa alkaa olla jo kolmattakymmentä kiloa. Sitä vaan tyytyy, ja ajattelee, että tämmönen minä olen, olen mikä olen, en voi sille mitään, jos minusta ei tykätä sellaisena kuin olen, niin ei voi mitään. Asennetta se vaatii ja kehtaamista perkele!!!
        Se on just kun lyssähdetään sinne sohvalle mussuttamaan, siellä kyllä jaksaa löhötä, mutta itseä varten ei viitsitä mitään tehdä. On se kumma!
        Onhan se kuvottavan näköinenkin, ylipainoisen naisen alaston ruumis. HYI! Kyllä siinä viimestään halut katoaa kun läskivuori lyllyy edessä. Naisvartalo on niin kaunis kun se on sopivan hoikka, ja siis naisellisen muotoinen. En tarkoita alipainoista, vaan normaalipainoista, jolla ei ole niitä ylimääräisiä läskejä siellä kannettavana. Muodoton möhkäle se ylipainoinen on. Sit ihmetellään jos mies käy vierasta sipasemassa, se kun sattuu olemaan se normaalipainoinen, itseään kunnioittava ja itsestään huolta pitävä lenkkeilystä ja terveestä ruoasta pitävä nainen!

        itse Lapin rämemajava ilmeisesti? Koska mites nyt kävikään, ettet ole saanut kuin lihavan naisen itsellesi? Jos näin kärjistetysti ajatellaan,niin yleensähän sitä ihmiset ovat suurinpiirtein oman "tasoisten" ihmisten kanssa kimpassa. Joten ole sinä vaan tyytyväinen vaimoosi.


    • Maya 86

      no on sulla ainakin pokkaa tulla tänne pahoittamaan monen ihmisen mieli..
      jos ei muuta.

      itsetunto ongelmia taitaa olla sulla ja rutkasti..
      olisit ylpeä vaimostasi ja kannustaisit häntä..
      mutta se tuli jo selväksi millainen ihminen siellä puolen ruutua on;D toivoton tapaus, luulen että jos vaimosi saa kilot karistettua niin sinä kariset mukana...kyllä joku mukava herra varmaan mielellään tekee lähempää tuttavuutta vaimosi kanssa, kun tilaisuus koittaa;) uusi vuosi, uudet kujeet.. ;)
      Hyvää Joulua!!:)

    • Billie

      kannattaisi käydä ravintoterapeutilla tai lääkärissä labrakokeissa? Voisi löytyä syy painon jumittamiseen.

      Muista myös rohkaista ja kehua vaimoasi tarpeeksi, niin eiköhän tule lisää motivaatiota ja hyvä mieli!

    • tässäpä tämä

      yhteiskuntamme ongelma onkin; toisten ylipainoon ei saisi puuttua tai kommentoida. Raadollisimmillaan tämä näkyy siinä, että yhä nuoremmat ovat yhä lihavampia eikä edes terveydenhoitohenkilöstö saa asiaa mitenkään kommentoida, koska jokuhan voi vaikka loukkaantua.

      • ja jos

        muut alkavat huomauttelemaan painosta, niin silloin on aika tehdä jotain, tai olla tekemättä. Oma valinta. Loukkaantuminen asiasta ei auta ketään.

        Ylipainoisuus vaatii hyvää itsetuntoa.


      • .....................

        Mielestäni kumppanille saa sanoa jotain, jos paino on lähtenyt nousemaan. Mutta se ei auta ketään laihduttamaan, että oma kumppani (joka on luvannut rakastaa sinua niin myötä- kuin vastoinkäymisissä) haukkuu painoasi joka päivä ja vahtii joka suupalaa. Kokeiles Lohne välillä kannustavaa palautetta. Tehkää yhdessä terveellistä ruokaa, käykää yhdessä ulkona lenkillä yms. Ainakin itselläni, kun olen korviani myöten rakastunut, unohdan syömisen ja masentuneena tulee syötyä suruunsa. Joten yritä saada vaimosi rakastumaan sinuun uudelleen äläkä masenna häntä enempää


    • -.-''''

      Onse kummaa kun haittaa oma vaimo... tee sille vaimolles palvelus ja eroa... Oletko ikinä ajatellut mitä vaimosi ajattelee SINUSTA!
      Paino on jokaisen ihmisen oma asia, eikä siihen kenenkään tarvitse puuttua... päinvastoin.. kannustaa jos toinen laihduttaa.... Jos painosta on hankala päästä eroon, niin syytön hän siihen on!!!
      Se on vain niin väärin että ihmisten ei anneta elää omaa elämää rauhassa, kenenkään painostamatta -.-'' olette idiootteja ne ihmiset jotka kehtaavat sanoa vaimoaan läskiksi akaksi.. perkele onse kyllä kumma juttu että aina miehet puuttuvat naisten ruumiiseen, miettikää itseänne ja katsokaa omaa kroppaanne ennenkuin alatte valittamaan muiden!

    • Miria

      On se vähän niinkin että tässä yhteiskunnassa naisten ylipaino on kummallinen tabu josta ei muka saa puhua sitten yhtään kielteiseen sävyyn. Kyllä minä ainakin naisena arvioin miesten vartaloja enkä koe seksuaalisesti viehättävinä miehiä, jotka eivät ole sekä hoikkia että lihaksikkaita. Peniksen pituus on myös tärkeä, enkä pienimunaista miestä voisi harkitakaan ,onneksi on oma kulta kainalossa niin ei tarvitse siitä enää huolehtia kun onhan se ikävää deittailuvaiheessa kun ei voi tietää mikä nysä sieltä vetoketjun takaa paljastuu vai onko kunnon tavaraa. Miksi siis pitäisi miehiltä viedä oikeus ihanaan pinnallisuuteen, kun me naisetkin miesten ulkonäköä ruodimme hyvinkin tarkkaan. Yhtä lailla on miehellä oikeus päättää ovatko minun rintani ja lantioni juuri ne joita myötä- ja vastoinkäymisissä lupaa rakastaa. Jos ei toisen ulkonäkö miellytä niin valintansahan kukin tekee itse, jos on oman ulkonäön puolesta varaa valita ;)

      • Terve elämä

        että lihavuutta ei nähdä terveysriskinä. Ulkonäöstäkö vain on kysymys? Eihän sekään merkityksetöntä ole, mutta itse aloin etsiä tämän aiheisia juttuja netistä, kun on suhteellisen nopeasti kasvanut vyötärönmitta. Terveys huolestuttaa! Olen 165 cm/58 kg, mutta todellakin, mitä nämä yllättävät makkarat, jotka ovat ilmestyneet muutaman kuukauden aikana? Viimeaikoina on elämä ollut poikkeuksellisen stressaavaa, jo yli vuoden verran, voisiko olla kyse siitä paljon puhutusta stressihormoonista? Vaiko iästä (yli 60)? Minäkin teen vatsaliikkeitä, käyn kuntosalilla, syön terveellisesti... Selluliitit kyllä on hävinneet, vyötärö vain on paisunut. Huolestuttaa!


      • kyyninenakka
        Terve elämä kirjoitti:

        että lihavuutta ei nähdä terveysriskinä. Ulkonäöstäkö vain on kysymys? Eihän sekään merkityksetöntä ole, mutta itse aloin etsiä tämän aiheisia juttuja netistä, kun on suhteellisen nopeasti kasvanut vyötärönmitta. Terveys huolestuttaa! Olen 165 cm/58 kg, mutta todellakin, mitä nämä yllättävät makkarat, jotka ovat ilmestyneet muutaman kuukauden aikana? Viimeaikoina on elämä ollut poikkeuksellisen stressaavaa, jo yli vuoden verran, voisiko olla kyse siitä paljon puhutusta stressihormoonista? Vaiko iästä (yli 60)? Minäkin teen vatsaliikkeitä, käyn kuntosalilla, syön terveellisesti... Selluliitit kyllä on hävinneet, vyötärö vain on paisunut. Huolestuttaa!

        olen ite läski ja mun mielest vaihtakaa ukot akkaa jos ei kelepaa...ei voi muuta neuvoo antaa..mitä se toisille kuuluu toisen "muodot"...ja peilii vois kans vilkasta jokanen...kukaa ei oo täydellinen.


    • herra 47

      mikä tilanne? onko muija laihtunu?

    • wrinvpwrt

      Omenavartalolihavuus voi johtua monestakin syysta. Et kertonut, minka ikainen vaimo on.

      Tassa muutama syy siihen, etta rasva kertyy vatsanseudulle:
      - stressi (kortisolintuotanto on kasvanut, se vaikuttaa myos sokeriaineenvaihduntaan ja hormoneihin)
      - estrogeenidominanssi (naishormonit epatasapainossa tai yksinkertaisesti vaan estrogeenia jostain syysta liikaa)
      - vaaranlainen ruokavalio (liikaa hiilihydraatteja)
      - alkoholi
      - vaaranlainen liikunta (vatsalihasliikkeet eivat ole oikein suoritettuja, ja ne eivat tehoa syviin vatsalihaksiin, muitakin lihaksia pitaa treenata koska keho on kokonaisuus)
      - kilpirauhasen vajaatoiminta ( ei aina selvia verikokein, vaan anamneesi kasittaa muutakin)

      Eli kannattaa selvittaa varmaan laakarin kanssa, missa vika.

    • Nainen-32-v

      Ei vaaleaa leipää, pullaa, pastaa eikä mitään herkkuja juo paljon vettä, nii keskivartalo hoikkenee. Liiku vaimosi kanssa ja innostukaa yhdessä liikkumaan, äläkä vain painosta häntä. Tiedän kokemuksesta että se on todella ahdistavaa, sillä edellinen mieheni halusi minun näyttävän täysin mallilta, vaikka olen normaalipainoinen eikä missään roiku mitään ylimääräistä.. joillakin on vain vääristynyt kuva maailmasta :/ lähde siis salille ja lenkille yhdessä vaimosi kanssa ja kokkailkaa terveellisiä ruokia, niin molempien kroppa menee parempaan suuntaan ja suhde myös (:

    • jopppppe

      Kannatan ehdottomasti yhdessä liikkumista ja tekemistä: Kulta, lähdetkö mun kans juoksemaan, ni ei tarvi yksin lähteä...

    • Lihavuus rumaa

      Minun mielestäni kyllä parisuhteessa saa ilmaista mielipiteensä toisen lihomisesta (jos lihominen on siis jatkuvaa ja holtitonta). En minä ainakaan naisena arkailisi yhtään mainita miehelleni siitä, jos hänen vatsa alkaisi kasvamaan esim. kaljan kittauksen seurauksena! Asian pitää kyllä huomauttaa nätisti ja kannustavasti, jotta toinen tajuaa oikeasti, että jotain kannattaisi tehdä.

      Tottakai ihminen siitä loukkaantuu, jos kumppani alkaa huomauttaa lihomisesta, mutta silloin pitäisi tajuta, että jotain on tehtävä, jos haluaa pitää sen kumppanin siinä vierellä. En ole pinnallinen tai mikään terveysintoilija, mutta mielestäni lihavuus rumentaa ihmistä ja varsinkin sellaista ihmistä, joka on joskus ollut nätti ja hoikka!

      Kannatan myös sitä, että aloittajankin on syytä vilkaista peiliin!

    • Fit4me

      Minusta tässä haiskahtaa, että mies ei ole tyytyväinen siihen, MIHIN paikkoihin vaimonsa rasva kertyy. Olen hyvin pahoillani, mutta vaimosikin varmasti haluaisi kropan, jossa läski kertyy vain niihin "oikeisiin paikkoihin". Nimimerkillä itse olen fitnessurheilija enkä missään tapauksessa mitenkään lihava mutta kun se kaikki vähäkin rasva kertyy keskivartaloon muun kropan ollessa kuivia niiin kyllä se vituttaa. Ja laihduttamalla saadaan häviämään loputkin tissit ja lantio. Et tsemppiä vaan muodon muutokseen. Miehet ei tunnu tajuavan, että nainen ei voi ihan joka asiaan vaikuttaa vaikka kuinka urheilisi ja dieettaisi.

    • ällöttää

      Sillä on niin urpo narsistimies et syö ja juo suruun ja stressiin.

      • Antiläski

        Eli on heikko ja säälittävä läski akka.


    • Silminäkijä

      Mieluummin vähän liikaa kuin että liian vähän.Sopivasti pyöreä nainen on soma pakkaus.Peppu ja rinnat täyteläiset.Tikkulaihoilla ei ole mitään muotoja,voivat olla kasvoiltaan sieviäkin.Itse tykkään sopivan pyöreistä naisista.En tietenkään mahdottomista möhkäleistä.Toki heidänkin kanssa voin tulla toimeen.Kauneus on katsojan silmässä ja sisäinen kauneus on usein ulkoista tärkeämpää.

    • hahahh

      Vieläkö olette yhessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe