Onko kokemuksia minkälaisia ihmisiä ovat kauriit joiden nouseva merkki on leijona?
Kauris ja nouseva leijona?
5
2144
Vastaukset
- tyttö1975
voisin kuvitella, Leijona nousevana merkkinä tuo vakavaan ja pidättyväiseen/muodolliseen Kauriiseen vähän tulisuutta! Ja kenties nostaa Kauris-ihmisen egoa, niin että Kauris tykkää enemmän olla esillä ja huomion kohteena.
Leijonalla on voimakas ego.
Jokatap. astrologia sanoo, että iän myötä ihminen kallistuu koko ajan enemmän nousevaan merkkiinsä päin. - nouseva jellona*
...itse olen kauris ja nouseva jellona=) ja mitä vanhemmaksi on tullut sitä enemmän toi nouseva jellona on tullu hallitsevaksi eli olen sosiaalinen ja, vaikka itse sanonkin, tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen=) toisin kuin joskus "nuorempana" kun hallitsi toi aurinkomerkki; silloin olin paljon hiljaisempi ja ujompi.
Muuta en osaa itsestäni sanoa; toi sun kysymys pitäis kysyä mun kavereilta;) - Timantti
Merkki on hyvä. Paras mahdollinen etenkin naisissa,tätä merkkiä ei mikään horjuta. Avain-asemassa etenkin johtavassa asemassa olevat ovat pidettyjä.
- epäilijä
voiko sanoa kenestäkään, ettei mikään horjuta? Tunnen muutaman nousevan leijonan (aurinkomerkki ei kylläkään kauriissa), jotka ovat kaikki erittäin huomionkipeitä, hyvin itsekkäitä, pyrkyrihenkisiä. En ymmärrä muutenkaan, miksi leijona on olevinaan niin erityinen merkki, pitää vaan itsestään ja asioistaan kovaa meteliä, vaikka pohjimmiltaan on aika konservatiivinen "tavis" :)
- et oo kovin perehtynyt
epäilijä kirjoitti:
voiko sanoa kenestäkään, ettei mikään horjuta? Tunnen muutaman nousevan leijonan (aurinkomerkki ei kylläkään kauriissa), jotka ovat kaikki erittäin huomionkipeitä, hyvin itsekkäitä, pyrkyrihenkisiä. En ymmärrä muutenkaan, miksi leijona on olevinaan niin erityinen merkki, pitää vaan itsestään ja asioistaan kovaa meteliä, vaikka pohjimmiltaan on aika konservatiivinen "tavis" :)
Taitaa noiden tuttujes aurinkomerkki olla kuule ihan joku muu kuin kauris. Katsoppas kun se aurinkomerkkikin vaikuttaa, myös kuumerkki jne....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876