Olen kuullut että hunajavesi olisi yhtä hyvä lääke yskään kuin yskänlääke...mutta minkä verran vettä ja hunajaa sekoitetaan? Ja paljonko hunajavettä voi antaa?
HUNAJAVESI
4
8651
Vastaukset
- 1-vuotiaille!
Hunajalla on jotain yhteistä kätkytkuolemien kanssa.
Hunajaa ei lainkaan suositella alle 1-vuotiaille lapsille.- lääkäriin yhteys
jos lapsella yskä niin kannattaa mennä lääkäriin niin saa OIKEITA lääkkeitä. hunajaa ei pikkulapsille suositella botulismimyrkytyksen vuoksi, se on todellakin vaarallista ja vaatii sairaalahoitoa!!!
- janus
Uusimpien tutkimusten mukaan lasten yskänlääkkeet ovat tosiaankin enemmän haitaksi kuin hyödyksi, mutta myös lastenlääkärit liputtavat nykyään tuon hunajaveden puolesta
Hunajavesi valmistetaan niin että vesi keitetään. Annetaan jäähtyä vartti eli 70-asteiseksi ja lisätään 1-2 tl hunajaa. Jäähdytetään huoneenlämpöiseksi.
Hunajavettä kannattaa antaa iltaisin ennen hammaspesua ja jos yskä vaivaa aamuisin, myös silloin. - Anonyymi
Rakastan hunaja että!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54900- 130900
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739