Canal+ First ei näy!!

fucked up

Onko muilla vastaavaa vikaa:

Olen antenni taloudessa ja klo 23-06 ei näy Canal fist kanava ollenkaan. Kanavalle kun kääntää niin info palkissa lukee että kyseinen kanava ei lähetä ohjelmia 23-06.00 välisenä aikana.
Kuitenkin Canal plussan ohjelmistossa menee sillä kanavalla leffoja läpi yön.

Canal ei tiedusteluihini vastannut. Olen aiemminkin todennut sen olevan surkeaa asiakaspalvelua!

8

3366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestää vastata

      mutta sen sijaan sun kannattais kysellä sen jälleenmyyjältä eli Canal Digitalilta, vastaus tulee huomattavasti nopeammin.

      On tuo kyllä outoa. Toisella osastolla valitetaan että Canal Hits ei näy yöllä ja täällä että Canal First ei näy yöllä.

      Jos tuo todella on noin hölmösti että antenniverkossa ei kumpikaan leffakanava näy öisin, vaikka kaikki Canal leffakanavat on oikeesti 24h kanavia niin sit kannattaa lopettaa Canal tilaus. Tai sitten hankkia Canal Digitalilta lautasantennipaketti johon tulee mukaan combo-digiboksi (combo tarkoittaa että on antennidigiboksi ja satelliittidigiboksi samassa laitteessa). Ainakin satelliitissa ja kaapelissa noi näkyy ihan 24h kanavina.

      • onneksi näin

        Digitan antenniverkossa lähetyskaista-etuasema
        on toimiluvanvaraisissa kanavanipuissa onneksi valtion määräyksellä kuitenkin katsojalle täysin maksuttomilla, ja vasta sen jälkeen tarvittaessa kaistaa voidaan väliaikaisesti antaa näille maksullisille Canal Digital- ja PlusTV-kanaville.


      • korjausta: onneksi näin
        onneksi näin kirjoitti:

        Digitan antenniverkossa lähetyskaista-etuasema
        on toimiluvanvaraisissa kanavanipuissa onneksi valtion määräyksellä kuitenkin katsojalle täysin maksuttomilla, ja vasta sen jälkeen tarvittaessa kaistaa voidaan väliaikaisesti antaa näille maksullisille Canal Digital- ja PlusTV-kanaville.

        Digitan antenniverkossa lähetyskaista-etuasema on toimiluvanvaraisissa kanavanipuissa onneksi valtion määräyksellä kuitenkin katsojalle täysin maksuttomilla kanavilla (vaikka niiltä ei yöllä ei yleensä järkevää ohjelmaa meillä Suomessa nykyisin tulekaan), ja vasta sen jälkeen tarvittaessa kaistaa voidaan väliaikaisesti antaa näille maksullisille Canal Digital- ja PlusTV-rahastuskanaville.

        Olisihan se lisäksi aivan hölmöä jos vaikka
        esimerkiksi samassa C-kanavanipussa lähetettävä
        The Voice-musiikkikanavan ohjelmisto jouduttaisiin lopettamaan joka yöksi, jotta nämä maksulliset kanavat saisivat kaistaa tai ylimääräistä lisäkaistaa.

        Lisäksi on muuten mahdollista, että kuvailemasi Canal -kanavien yötauko on aluekohtainen, mutta juuri alussa mainitsemistani syistä (pelit voivat kuluttaa enemmän lähetystehoa).


      • sitäpaitsi..
        korjausta: onneksi näin kirjoitti:

        Digitan antenniverkossa lähetyskaista-etuasema on toimiluvanvaraisissa kanavanipuissa onneksi valtion määräyksellä kuitenkin katsojalle täysin maksuttomilla kanavilla (vaikka niiltä ei yöllä ei yleensä järkevää ohjelmaa meillä Suomessa nykyisin tulekaan), ja vasta sen jälkeen tarvittaessa kaistaa voidaan väliaikaisesti antaa näille maksullisille Canal Digital- ja PlusTV-rahastuskanaville.

        Olisihan se lisäksi aivan hölmöä jos vaikka
        esimerkiksi samassa C-kanavanipussa lähetettävä
        The Voice-musiikkikanavan ohjelmisto jouduttaisiin lopettamaan joka yöksi, jotta nämä maksulliset kanavat saisivat kaistaa tai ylimääräistä lisäkaistaa.

        Lisäksi on muuten mahdollista, että kuvailemasi Canal -kanavien yötauko on aluekohtainen, mutta juuri alussa mainitsemistani syistä (pelit voivat kuluttaa enemmän lähetystehoa).

        Luulisi että maksavien asiakkaiden kuuluisikin saada parempaa palvelua kuin niiden jotka ei maksa.

        Ja onhan Canal Film 1 ja Canal Film 2 ennenkin, ennen nimen muutosta, näkyneet 24H kanavina antenniverkossa! Joten olisi todella outoa jos asia olisi noin kuten väität. En usko siis sua, veikkaan että jotain muuta tuossa on takana. Ja miksi muka Voice kuluttaisi enemmän kaistaa yöaikana kuin päiväaikaan? Selitäpä mulle se.

        Canal69:lle voidaan hyvinkin järjestää sopiva kaista, kun Canal Sport 2:n lähetys loppuu joskus muistaakseni vähän ennen yötä, niin Canal69 voisi jatkaa, samalla kaistalla, samaa kapasiteettia käyttäen! Eikä sekään olis Voicelta pois eikä Canal leffakanavilta.


      • vastaus canalin asiakas...
        sitäpaitsi.. kirjoitti:

        Luulisi että maksavien asiakkaiden kuuluisikin saada parempaa palvelua kuin niiden jotka ei maksa.

        Ja onhan Canal Film 1 ja Canal Film 2 ennenkin, ennen nimen muutosta, näkyneet 24H kanavina antenniverkossa! Joten olisi todella outoa jos asia olisi noin kuten väität. En usko siis sua, veikkaan että jotain muuta tuossa on takana. Ja miksi muka Voice kuluttaisi enemmän kaistaa yöaikana kuin päiväaikaan? Selitäpä mulle se.

        Canal69:lle voidaan hyvinkin järjestää sopiva kaista, kun Canal Sport 2:n lähetys loppuu joskus muistaakseni vähän ennen yötä, niin Canal69 voisi jatkaa, samalla kaistalla, samaa kapasiteettia käyttäen! Eikä sekään olis Voicelta pois eikä Canal leffakanavilta.

        Hits lopettaa lähetyksensä klo 23, koska tekee tilaa canal69:ille. Tila ei riitä molempien kanavien yhtäaikaiseen lähettämiseen. Hitsiltä näkyy kuulema muutenkin yöaikaan lähinnä aikuisviihdettä ja siksi oli, (asiakaspalvelijan mielestä), luonnollista että juuri hits lopettaa lähetyksen siksi aikaa.
        Itse olen hieman eri mieltä ko. tympeähkön asiakas"palvelijan" kanssa, koska käsitykseni mukaan hitsiltä tulee ihan normaalia ohjelmaa vielä pitkälti puolenyön jälkeenkin..?
        Kysyin koska vika mahdollisesti korjataan, mutta canalin kanta on se, että kyseessä ei ole vika, joten tuskin kannattaa henkeään pidätellen odottaa tilanteen paranemista.
        Pistää tietysti vähän mietityttämään kannattaako moisesta maksutv-paketista maksaa kiltisti täysi hinta, paitsi jos pitää aikuisviihteestä tietysti, mutta hinnanalennustakaan on turha tuosta syystä odotella.
        Toisaalta asiakkaita on kaiketi sen verran, ettei tässä muutaman ihmisen valitus / irtisanoutuminen heilauta tuota yritystä suuntaan tai toiseen.
        Ja eipä taida nuita kiekkoliigoja muilla kanavilla paljon pyöriä...


    • Hits sen sijaan

      ei tosiaan lähetä 23-06 välisenä aikana. Jostain kumman syystä. Epäilen siis tuota Canal69:n vaatimaa kapasiteettijuttua mutta kun sen olisi voinut napata myös Canal Sport 2:lta koska sehän ei ole koskaan lähettänyt yöaikaan muuta kuin oman kanavansa "mainoskuvaa".

      • eilenkin

        alkoi leffa canal hitsiltä klo 22.00 ja ilmeisesti leffa jollui sitten kesken kun kanava pimeni.on tää kyllä todella tyhmää,että pitää lopettaa elokuvakanavan näyttäminen jonkun 69:n takia ja sport 2:lta ei silti tule yhtään mitään muuta kuin seuraavan pvä:n ohjelmatietoja!!!Menee hermot!


      • Pentti Hilkuri
        eilenkin kirjoitti:

        alkoi leffa canal hitsiltä klo 22.00 ja ilmeisesti leffa jollui sitten kesken kun kanava pimeni.on tää kyllä todella tyhmää,että pitää lopettaa elokuvakanavan näyttäminen jonkun 69:n takia ja sport 2:lta ei silti tule yhtään mitään muuta kuin seuraavan pvä:n ohjelmatietoja!!!Menee hermot!

        Itse irtisanoin Canal Total -sopimuksen juuri tuosta syystä. Ei ole mitään järkeä, että Canal myy samannimistä pakettia samalla hinnalla kaapeli, antenni ja satelliittitalouksiin, mutta paketin sisältö on minimaalinen antenniverkossa. Sport 1 ja 2 näyttää tosiaan pääasiassa täyteohjelmia öisin, mutta Hits lopettaa näkymisen 69:n vuoksi. Kovasti on mennyt huonompaan suuntaan Canalin tarjonta, en suosittele kenellekään joka sen antenniverkkoon haluaa.

        Lisäksi mulla on jotain ongelmia Canalin näkymisen kanssa. Kanava näkyy kun sille päälle sattuu, eli ei silloin kun sieltä tulisi jotain katsottavaa. Muutoin kyllä. Paska mikä paska


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe