Olen nyt lukenut erilaisia horoskooppitulkintoja, ja tullut johtopäätökseen, että olipa hyvä, että en ole niitä liiemmälti aikaisemmin lukenut. Ai miksikö? ...Siksi, että jos niiden avulla olisin tieni kulkenut niin ilmeisesti olisin nyt perheetön, lapseton vanhapiika.
Kaikki toverini menivät naimisiin, perustivat perheen, mutta minä en tuntunut löytävän miestä, jonka kanssa halusin edes miettiä perheen perustamista.
Sitten tapasin nykyisen mieheni. Välillemme kehittyi lämpö, jota on kestänyt 37 vuotta. Molemmat olemme sitä mieltä, että meillä on ollut harvinaisen hyvä tuuri, kun toisemme löysimme. Ei ole klisee, kun totean, että päivittäin tiedostamme sunteemme arvon, eri tavoin.
Nyt asiaan: Emme ilmeisesti "sovi toisillemme" horoskooppien mukaan. Itse olen ilmeisesti vesihevonen ja mieheni on tulisika.
Onko meissä jotain vikaa...vai onko tämä horoskooppi-tieto jotenkin "suhteellista"?
Kuunnelkaa itseänne ja toisianne, ensi sijassa, kun valitsette elämänkumppanianne.
vesihevonen
2
582
Vastaukset
- koiraN
sika ja hevonen toimeen tulevat, oikein hyvinkin.
varsinkin kun tuli antaa potkua muutoin niin laiskan letkeälle sialle ja vesi rauhoittaa villiä hevosta..
tai mistäs minä mitään näistä tajuan :) kysy tulisialta.- earth-dragon
Vesihevonen ja tulisika tulevat mielestäni oikein hyvin toimeen keskenään. Hevonen on ns. mies-eläin kiinalaisessa horoskoopissa, sika taas nainen. Miespuoleiselle vesieläimelle sopii kaikista parhaiten juuri naaraspuoleinen tuli. Sen sijaan, jos tulikin olisi miespuoleinen, syntyisi konflikteja vaikka muille jakaa, eli vesihevoselle ei sovi esim. tulilohikäärme tai tuliapina, ja kaikista vähiten tulirotta.
Toimeen tulevat hyvin keskenään myös:
Tuli-mies ja metalli-naaras
Metalli-mies ja puu-nainen
Puu-mies ja maa-nainen
Maa-mies ja vesi-nainen
Riitoja syntyy: (Maa ei ole jostain syystä mukana)
Tuli-miehen ja vesi-miehen välille
Tuli-naaraan ja vesi-naaraan välille
Puu-miehen ja metalli-miehen välille
Puu-naaraan ja metalli-naaraan välille
Kiinalaisen horoskoopin mies-eläimet:
Rotta
Tiikeri
Lohikäärme
Hevonen
Apina
Koira
Nais-eläimet:
Härkä
Jänis
Käärme
Vuohi
Kukko
Sika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363827- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 831277
- 141266