Puu(?)Tuli-lohikäärme+puu-jänis

???

Tajusinkohan oikein noi jutut, varmaan. Mä aattelin että pelotan tuon puu-jäniksen tieheni tulta syöksevänä lohikäärmeenä ;DD mut onhan mussa puutakin...Onks kellään tarkempia selvityksiä ??

7

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      ollaan neitsytN ja rapuM, molemmat nousevia skorppareita....

    • Tulisika

      Onhan sinussa puuta, Lohi-Käärmeen kiinteä elementti on positiivinen Puu. Syntymähetken elementti on Puu jos olet syntynyt aamuyöllä 03-05 (positiivinen Puu), 05-07 aamulla (negatiivinen Puu), 07-09 aamulla (positiivinen Puu).

      Puu-Jänis on ainakin tuplapuu koska Jäniksen kiinteä elementti on Puu (negatiivinen Puu).

      Lohikäärme/Jänis on hyvä yhdistelmä.

      • ........

        tämä lohikäärme :) Musta tuntuu että olen kyllä kaikissa mahdollisissa negatiivinen!! ...ja tässä vaiheessa jo kiitokset sinulle tietämyksestäsi!

        Onko sulla hyvää vinkkiä mistä löytyisi lisätietoa kiinalaisesta horoskoopista mm. luonne-juttuja yms. ja tieto olisi sillai helposti löydettävissä/luettavissa?


      • Tulisika
        ........ kirjoitti:

        tämä lohikäärme :) Musta tuntuu että olen kyllä kaikissa mahdollisissa negatiivinen!! ...ja tässä vaiheessa jo kiitokset sinulle tietämyksestäsi!

        Onko sulla hyvää vinkkiä mistä löytyisi lisätietoa kiinalaisesta horoskoopista mm. luonne-juttuja yms. ja tieto olisi sillai helposti löydettävissä/luettavissa?

        Kiinalaisessa horoskoopissa negatiivinen = yin (jin) ja positiivinen = yang (jang). Yang edustaa aktiivista voimaa, yin passiivista voimaa. Ei mitään muuta.

        Syntynyt 11:30, olet Nouseva Hevonen, elementti positiivinen Tuli. Syntymäkuukautesi (Neitsyt) on joko elokuu (= positiivinen Metalli) tai syyskuu (negatiivinen Metalli). En tiedä syntymävuotesi, mutta jos olet syntynyt 31.1.1976 - 17.2.1977 elementti on positiivinen Tuli.

        Jos jaksat mennä sivulle 2 huomaat, että olen kirjoittanut todella paljon (Kiinalainen horoskooppi - Tulisika) näistä jutuista.

        Tuli-ihminen olet joka tapauksessa koska hallitseva elementtisi on Tuli.


      • ....
        Tulisika kirjoitti:

        Kiinalaisessa horoskoopissa negatiivinen = yin (jin) ja positiivinen = yang (jang). Yang edustaa aktiivista voimaa, yin passiivista voimaa. Ei mitään muuta.

        Syntynyt 11:30, olet Nouseva Hevonen, elementti positiivinen Tuli. Syntymäkuukautesi (Neitsyt) on joko elokuu (= positiivinen Metalli) tai syyskuu (negatiivinen Metalli). En tiedä syntymävuotesi, mutta jos olet syntynyt 31.1.1976 - 17.2.1977 elementti on positiivinen Tuli.

        Jos jaksat mennä sivulle 2 huomaat, että olen kirjoittanut todella paljon (Kiinalainen horoskooppi - Tulisika) näistä jutuista.

        Tuli-ihminen olet joka tapauksessa koska hallitseva elementtisi on Tuli.

        Taas tuli mielenkiintoista juttua.... mutta mikä sivu 2?


      • Tulisika
        .... kirjoitti:

        Taas tuli mielenkiintoista juttua.... mutta mikä sivu 2?

        Kiinalaiset horoskoopit: sivu 2 = tämän forumin seuraava sivu (vanha keskustelu).


      • .....
        Tulisika kirjoitti:

        Kiinalaiset horoskoopit: sivu 2 = tämän forumin seuraava sivu (vanha keskustelu).

        tajusin asian pienen tuumimisen jälkeen :))))

        Kiitos vastauksistasi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe