Tajusinkohan oikein noi jutut, varmaan. Mä aattelin että pelotan tuon puu-jäniksen tieheni tulta syöksevänä lohikäärmeenä ;DD mut onhan mussa puutakin...Onks kellään tarkempia selvityksiä ??
Puu(?)Tuli-lohikäärme+puu-jänis
7
758
Vastaukset
- ???
ollaan neitsytN ja rapuM, molemmat nousevia skorppareita....
- Tulisika
Onhan sinussa puuta, Lohi-Käärmeen kiinteä elementti on positiivinen Puu. Syntymähetken elementti on Puu jos olet syntynyt aamuyöllä 03-05 (positiivinen Puu), 05-07 aamulla (negatiivinen Puu), 07-09 aamulla (positiivinen Puu).
Puu-Jänis on ainakin tuplapuu koska Jäniksen kiinteä elementti on Puu (negatiivinen Puu).
Lohikäärme/Jänis on hyvä yhdistelmä.- ........
tämä lohikäärme :) Musta tuntuu että olen kyllä kaikissa mahdollisissa negatiivinen!! ...ja tässä vaiheessa jo kiitokset sinulle tietämyksestäsi!
Onko sulla hyvää vinkkiä mistä löytyisi lisätietoa kiinalaisesta horoskoopista mm. luonne-juttuja yms. ja tieto olisi sillai helposti löydettävissä/luettavissa? - Tulisika
........ kirjoitti:
tämä lohikäärme :) Musta tuntuu että olen kyllä kaikissa mahdollisissa negatiivinen!! ...ja tässä vaiheessa jo kiitokset sinulle tietämyksestäsi!
Onko sulla hyvää vinkkiä mistä löytyisi lisätietoa kiinalaisesta horoskoopista mm. luonne-juttuja yms. ja tieto olisi sillai helposti löydettävissä/luettavissa?Kiinalaisessa horoskoopissa negatiivinen = yin (jin) ja positiivinen = yang (jang). Yang edustaa aktiivista voimaa, yin passiivista voimaa. Ei mitään muuta.
Syntynyt 11:30, olet Nouseva Hevonen, elementti positiivinen Tuli. Syntymäkuukautesi (Neitsyt) on joko elokuu (= positiivinen Metalli) tai syyskuu (negatiivinen Metalli). En tiedä syntymävuotesi, mutta jos olet syntynyt 31.1.1976 - 17.2.1977 elementti on positiivinen Tuli.
Jos jaksat mennä sivulle 2 huomaat, että olen kirjoittanut todella paljon (Kiinalainen horoskooppi - Tulisika) näistä jutuista.
Tuli-ihminen olet joka tapauksessa koska hallitseva elementtisi on Tuli. - ....
Tulisika kirjoitti:
Kiinalaisessa horoskoopissa negatiivinen = yin (jin) ja positiivinen = yang (jang). Yang edustaa aktiivista voimaa, yin passiivista voimaa. Ei mitään muuta.
Syntynyt 11:30, olet Nouseva Hevonen, elementti positiivinen Tuli. Syntymäkuukautesi (Neitsyt) on joko elokuu (= positiivinen Metalli) tai syyskuu (negatiivinen Metalli). En tiedä syntymävuotesi, mutta jos olet syntynyt 31.1.1976 - 17.2.1977 elementti on positiivinen Tuli.
Jos jaksat mennä sivulle 2 huomaat, että olen kirjoittanut todella paljon (Kiinalainen horoskooppi - Tulisika) näistä jutuista.
Tuli-ihminen olet joka tapauksessa koska hallitseva elementtisi on Tuli.Taas tuli mielenkiintoista juttua.... mutta mikä sivu 2?
- Tulisika
.... kirjoitti:
Taas tuli mielenkiintoista juttua.... mutta mikä sivu 2?
Kiinalaiset horoskoopit: sivu 2 = tämän forumin seuraava sivu (vanha keskustelu).
- .....
Tulisika kirjoitti:
Kiinalaiset horoskoopit: sivu 2 = tämän forumin seuraava sivu (vanha keskustelu).
tajusin asian pienen tuumimisen jälkeen :))))
Kiitos vastauksistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710802
- 1276913
- 955583
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324860- 404134
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303649- 613454
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323382Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192824- 552599