Pojat...ja tyttö

_gopher_

Heinäkuu, loman viimeinen viikko. Kohta lähtisin parhaan ystäväni luo Jyväskylään viikonlopuksi.

Keittelin kahvit siinä aamulla ja kävin nopeasti suihkussa. Kännykkä alkoi soittamaan Scooteria ja ystäväni Jukkahan siellä soitteli. Hän kysyi että haittaisiko minua jos hänen tyttöystävänsä Maijakin tulisi viikonlopuksi kämpille? No eipä minua tietenkään haitannut, olin tavannut Maijan vasta kerran aikaisemmin ja pidin hänestä, Maija oli kiva, sievännäköinen opiskelijatyttö.

Hyppäsin bussiin ja bussi vei minut Helsingin keskustaan josta käppäilin asemalle. Matkalla jo ihastelin vähäpukeisia tyttöjä ja kiittelin luojaani siitä että olin mies. Namipyllyjä ja sääriä siellä täällä, aahh!!

Junassa keskityin lukemiseen, olin valinnut matkalle hyvän kirjan, jonka puoleenväliin pääsin ennen Jyväskylään tuloa. Asemalla olivatkin jo vastassa Jukka ja Maija. Maijalla oli päällään punainen kesämekko joka paljasti kauniit vartalonmuodot (en muistanutkaan kuinka hyvä kroppa Maijalla oli) ja suht avonainen kaula-aukko ei jättänyt sekään mitään arvailujen varaan...kummankin naama punotti hiukan ja kysyin syytä siihen muka kuin en arvaisi mitä he olivat puuhanneet vasta kymmenen minuuttia sitten. "Kuuma tuli kävellessä" Jukka vastasi huolettomasti, mutta Maija vinkkasi minulle silmää, tuskin huomattavasti mutta siten että arveluni vahvistuivat...

Kävelimme terassin kautta Jukan asunnolle. Purin laukkuni kolmion toiseen makuuhuoneeseen ja keittiöön mennessäni heitin 12-packin bisseä jääkaappiin. Maija oli siellä laittamassa pastaa ja oli helteen takia avannut mekkonsa nappeja alhaalta niin että vasen sääri paljastui lähes reiden puoliväliin saakka. Jukka tuli suihkusta ja huomasi tuijotukseni. "Aika typykkä, vai mitä?"

"Mitäh, juu, niin onhan se" sopersin punastuneena.

"Vaikka ei kai sullakaan ole valittamista" Jukka kommentoi tarkoittaen on/off-tyttöystävääni, Annea. Anne oli toimistotyönsä takia jättänyt aerobic-ohjaajan hommat vähemmälle mutta pysytteli silti timmissä kunnossa lenkkeilemällä ja käymällä kuntosalilla. Siellä olimme itseasiassa tavanneetkin pari vuotta sitten, kun minä hikoilin penkkipunnerruslaitteessa ja Anne näytti kuinka sitä turvallisesti käytetään. Tällä hetkellä olimme suhteen off-vaiheessa, ja kulutin aikaa kuntosalilla enimmäkseen itsekseni. En tykkää kehua itseäni mutta omasta mielestäni olin aika hyväkroppainen ja sopusuhtainen 26-vuotias, vaikka atk-asiantuntijan ammattini ei mitään kovin fyysistä työtä ollutkaan.

Söimme ja nautimme viiniä, olutta ja siideriä kohtuudella, kukaan ei ollut humalassa mutta juttu luisti ja puhe kääntyi, kuinka ollakaan, seksiin. Sitten keksimme: "Pullonpyöritystä!" Maija ei pitänyt ajatuksesta leikkiä sitä kolmestaan, mutta saimme Jukan kanssa puhuttua hänet ympäri. Jukka pyöritti ja pullon suu osoitti pian minua. "Totuus vai tehtävä?" kysyi Jukka vaativalla äänensävyllä. "Valitsen...totuuden" vastasin ja Jukka kysyi: "Oletko koskaan himonnut muuta naista kuin omaasi?" "Tottakai, mutta periaatteella katsoa saa mutta koskea ei" vastasin ja Maija yllätti minut lisäkysymyksellä: "Oletko himoinnut minua?"

"En, en sillä tavalla...vaikka oletkin kaunis ja..." lauseeni keskeytyi koska Maija pudotti toisen olkaimen alas ja täyteläinen rinta paljastui mekon alta. "Et vastannut kunnolla joten et saa vuoroa" sanoi Jukka. Hän pyöräytti pulloa ja se osui Maijan kohdalle "Totuus vai tehtävä?" "Tehtävä" vastasi Maija. "Hyvä on, menet Kallen luo ja avaat hänen housunsa" Jukka komensi pilke silmäkulmassaan. Sydämeni hypähti kun Maija lähestyi, laittoi kätensä vyötärölleni ja avasi vyöni, jatkaen saman tien vetoketjun kanssa. Luonnollisesti pikku veitikkani alkoi sykkiä ja alkkareissani ahdisti.

Maija vuoro pyöräyttää. Jukan vuoro vastata. "Tehtävä" valitsi Jukka. "Ok" sanoi Maija, "tarkistapa mitä Kallella on housuissa". Jukka tuli luokseni ja sanaakaan sanomatta vapautti seisomaan pyrkineen elimeni täyteen mittaansa. En saanut sanaa suustani mutta en valittanut, olin näet bi, ja Jukka oli ilo silmälle ilman paitaa ja helteestä hionneena.

Jukka pyöräytti nyt pulloa ja se osui kuin osuikin kohdalleni. Valitsin tehtävän, koska arvasin että tästä tulee hauskaa, ja tällä kertaa aioin suorittaa tehtävän loppuun asti. "Suutele ensin Maijaa ja sitten tee hänelle mitä haluat"

Jes, ajattelin, tämä meni juuri niinkuin halusinkin. Otin Maijaa kädestä kiinni ja suutelin häntä suulle, hellästi, kaverillisesti ja sitten laskin toisenkin olkaimen alas kaluni jöpöttäessä täydessä valmiudessa. Suutelin Maijan rintoja ja kosketin häntä hellästi jalkojen väliin. Tunsin kuinka Maija oli jo kostea...

Vetäydyin ja pyöräytin pulloa niin että se osui Maijan ja Jukan väliin. "Nyt muutammekin sääntöjä niin että minä annan teille molemmille tehtävän" sanoin ja jatkoin: "Riisukaa toisenne alusvaatteisillenne". Jukka ja Maija eivät aikailleet vaan aloittivat heti hommat. En malttanut vain katsella vaan riisuin itsekin farkkuni ja t-paitani ja aloin sivellä kaluani hitain liikkein. Jukka ja Maija eivät lopettaneetkaan vaan jatkoivat toisiinsa tutustumista ja pian alusvaatteetkin lensivät lattialle. He tulivat viereeni, toinen toiselle puolelle ja toinen toiselle.

Maija riisui alushousuni ja Jukka siveli kädellään kaluani. Maija asettui eteeni ja otti kaluni suuhunsa. Hän imi ja nuoleskeli, ja tunsin orgasmin olevan lähellä. Maija lopetti ja kävi kontalleen eteeni lattialle, kädet sohvalla. Kaunis pyöreämuotoinen peppu oli suoraan kaluni edessä ja vaaleanpunainen pimpsa oli turvonnut ja märkä. Se suorastaan odotti kaluani sisäänsä. Kävin kontilleni Maijan taakse ja valmistauduin työntymään häneen. Jukka meni kuitenkin alleni selälleen ja samalla kun työnnyin Maijaan, Jukka imeskeli pallejani ja maisteli Maijan pimpasta tulevia mehuja nuollen välillä kaluni vartta kuin tikkaria.

Tunsin kouraisun vatsanpohjassa ja pumppasin lujempaa, Jukan imeskellessä naisensa mehuja. Samassa räjähdin Maijan sisään ja tyhjensin viikon lastit sinne. Jukka odotti suu auki alapuolella että saisi tipan pari suuhunsa. Vetäydyin pois Maijasta ja annoin Jukan nuolla sauvani puhtaaksi, ja aloin itse nuolla Maijan spermaa valuvaa pimpsaa. Maija oli aivan orgasmin partaalla ja kun Jukka vielä liittyi seuraani, Maija sai orgasmin huudahtaen ja jääden sohvaa vasten suloinen vartalo nytkähdellen.

Mutta Jukka ei ollut saanut vielä kertaakaan, niinpä meille Maijan kanssa jäi miellyttävä tehtävä auttaa Jukka kliimaksin huipulle. Jukka istui sohvalle ja minä aloitin runkkaamaan häntä Maijan imeskellessä terskaa ja nuollessa. Vaihdoimme väliä osia ja kilpailimme siitä kumpi saa lastin suuhunsa. Fiksuna miehenä Jukka säästeli molemmille osan purkautuessaan nautinnosta voihkien. Hetken rauhoituttuamme ja toivuttuamme menimme suihkuun. Maija jäi meidän poikien väliin ja Jukka alkoi työnnellä Maijaa takaapäin. Maija kumartui ja otti taas täydessä valmiudessa seisovan kaluni suuhunsa. Jatkoimme rytmikästä liikettä kunnes tulimme Jukan kanssa lähes yhtäaikaa. Maija tarvitsi vielä johdattaa uuteen orgasmiin, joten kävimme suihkun lattialle siten että minä istuin selkä seinää vasten ja nuoli ja imin Maijaa ja Jukka hieroi Maijan rintoja ja suuteli häntä. Pian Maijakin sai jälleen ja peseydyttämme menimme nukkumaan.

Aamulla kun olin pesemässä hampaita, Jukka tuli kylppäriin. Hän otti takaapäin minusta kiinni ja alkoi hieroa kaluani. Ei tarvinnut arvailla mitä seuraavaksi tapahtui...

4

9420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä

      Tää oli loistava tarina. Jatkoa...

      • Erotiikanhaltija

        Kyllä oli mahtava kertomus. Oikein kosteaksi tulin :)


    • Rocky

      Hyvä stoori, mutta miten voi, jos Maija on saanut tehtäväksi riisua sinut, niin kuinka voit hetken päästä riisua farkut uudestaan?

      • boy

        Maija sai tehtäväksi _avata housut_, ei riisua niitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe