Turun rahvas luulee, että Stockmann on varakkaiden ostosparatiisi kaupungissamme.
Totuus on se, että Stockmannilla ei ole mitään ostettavaa. Harvoilta vaatemerkeiltä löytyy pelkästään perusmallistoa. Koko tavaratalo ei eroa paljoakaan esimerkiksi Halosesta. Todella papahtavaa mallistoa on siis pelkästään myynnissä.
Yksi esimerkki: Miesten alusvaatteissa myydään Björn Borgin asuja täydellä hinnalla, vaikka mallisto on parin vuoden takaa. Itseään arvostava liike olisi jo myynyt kaikki vanhat mallistonsa pois alennusmyynneissä jo aikaa sitten.
Miksemme voi jo pikku hiljaa katsoa Ruotsin puolelle muotiasioissa? Haluammeko vielä olla Euroopan metsäläismaa? Turkua pidetään jonain mukamas Tukholman porttina mutta minä sanon, että paskan vitut. Tämä kaupunki on perähikiäJUNTTILA.
Wiklund, Halonen, Stockmann, Dressman, Stockmann myyvät kaikki pelkkää paskaa.
Minulla ei nyt muuta.
Näkemiin Suomileijonakansa;)
Turun Stockmann tavaratalo
6
805
Vastaukset
- härregudaa
Siitä vain paattiin ja Stokikseen shoppailee. Ei ole niin vaikeaa.
- Kähtävä Varissuolta
Turuntauti, siinä ongelma. Kuka tänne tulee kun tietää, että ihmiset ovat enemmän sisäänpäin kun ulospäin. Ei ajatella omaa napaa pidemmälle. Syyttävä sormeni osoittaa päättäjiin ja paikallisiin pohatoihin. Nyt olisi 2000-luvun Robin Hoodin aika iskeä suonta ja antaa kansalle se mikä sille kuuluu.
- Ei löydy
ikinä mitään kivaa. Vaikka vain haluaisi tiettyjä alushousuja ostaa useammat niin ei ole kuin vain nämä yhdet omaa kokoa.
Monesti olen tehnyt Hesan reisun ihan vaatteiden tarpeen takia.
Aika tyhjää oli keskiviikkonakin päivällä kaupoissa, vaikka on joulun alus. Kaduilla ja baareissa kyllä oli paljonkin väkeä. Odotetaan varmaan alennusmyyntejä. - .....
Miten sä selviät elämässäs kun sulle tulee ihan oikeita ongelmia?
Alat syyttämään yksisuuntaisia ajokaistoja?
Vai alat purkamaan mieltäs kun ...
Koitahan kasvaa ja olla kiitollinen että sulla on edes jotain ryysyä mitä päälles laittaa!
Tulkoon koit ja syökööt sun kaikki vaattees, niin eiköhän sulle sitten jossain vaiheessa vaatekaapin täydennykseksi käy vaatekappale ku vaatekappale, oli se sit ostettu mistä oli.- Anonyymi
Kirppareilta saa hyviä vaatteita. Ainakin isoissa kaupungeissa.
- Anonyymi
stokkalta löytyy sellaista tavaraa ja vaatetta kun ei yksikäänn Turun lumppukaupat myy.stokmannilla on vaatteita mitä ei täältä saa.kaupoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779