Hei vaan!
Tuollainen ois tiedossa, niin moniko heppainen siihen kannattaa laittaa taakse tuuppaamaan? Kyydissä yleensä 2aik ja 1 laps plus uisteluvermeet!
Kiitokset jo etukäteen vastanneille.
Terv. Sepi
Finnsport 600
6
2048
Vastaukset
- apuu
Katso www.vetouistelu.com ja keskustelut ja sieltä hakusana finnsport 600 niin eiköhän se siitä. Hei missä hinnoissa oli ilman konetta? Itsekkin moista katsellut!
- sepi
hep!
oho, sieltähän löytyi!
ko. veneen hintapyyntöä en viiti kertoa (puolituttu jonka vene on..) mut tampereella ois ainakin netin mukaan yks myytävänä! http://www.venemarkkinointi.com/
sepi
ps aikasen vanha moottori kyl... - x 600
sepi kirjoitti:
hep!
oho, sieltähän löytyi!
ko. veneen hintapyyntöä en viiti kertoa (puolituttu jonka vene on..) mut tampereella ois ainakin netin mukaan yks myytävänä! http://www.venemarkkinointi.com/
sepi
ps aikasen vanha moottori kyl...Aika juhlava pyyntihinta toi 11,5.Noin vanhalla ja isohkolla 2t koneella ei kovin paljon arvoa nykyään.Venehän on ihan jees.Isompi, kuin voisi kokoisekseen äkkiseltään kuvitella.Mulla oli tommonen pari kesää sitten ja kaikin puolin olin siihen tyytyväinen. Kone oli 75hp. Toi 600:nen toimis varmaan hyvin 60hp nelarilla.Hinta pelkällä veneellä kunnosta riippuen asettuis johonkin 4500 - 6500€.Niin kuin aina se hintahan muodostuu monesta seikasta, joten tinkaamaan vaan.
- Boote Pfister
sepi kirjoitti:
hep!
oho, sieltähän löytyi!
sepi
ps aikasen vanha moottori kyl...Jo on päin helskuttaa hinta. Ostin kolme vuotta sitten Finnsport 600 c vm-91 perässä kiinni samaa vuotta oleva 100 suzuki hintaan 42.000 fim. Hintaan kuului myös traileri. Mitä itse veneeseen tulee niin eipä ollut kehumista näin jälkeenpäin ajateltuna. Ajoasento surkea, ei noussut liukuun kunnolla ilman että trimmasi koneen ihan alas. Trimmilevujen asennus jälkeenpäin auttoi hiukan mutta pohjan muoto ei antanut paljon anteeksi allokossa. Lisäksi pressuysteemi veneessä oli huono jne..
Mutta vielä tuohon Pälvirannan 17 vuotta vanhaan kappaleeseen, en kyllä maksaisi edes puolia 11500 euron hintapyynnöstä!!! - haba
Boote Pfister kirjoitti:
Jo on päin helskuttaa hinta. Ostin kolme vuotta sitten Finnsport 600 c vm-91 perässä kiinni samaa vuotta oleva 100 suzuki hintaan 42.000 fim. Hintaan kuului myös traileri. Mitä itse veneeseen tulee niin eipä ollut kehumista näin jälkeenpäin ajateltuna. Ajoasento surkea, ei noussut liukuun kunnolla ilman että trimmasi koneen ihan alas. Trimmilevujen asennus jälkeenpäin auttoi hiukan mutta pohjan muoto ei antanut paljon anteeksi allokossa. Lisäksi pressuysteemi veneessä oli huono jne..
Mutta vielä tuohon Pälvirannan 17 vuotta vanhaan kappaleeseen, en kyllä maksaisi edes puolia 11500 euron hintapyynnöstä!!!Itselläni on ollut Finnsport 600 Yamaha 80 vuodesta -95 lähtien ja vaikka yhdynkin myös sinun kertomiin veneen heikkouksiin niin tyytyväinen olen silti. Vastaavassa koko ja hintaluokassa ei juuri löydy tiloiltaan vastaavanlaisia retkiveneitä/uisteluveneitä. Näinhän se usein kuitenkin on, että nälkä kasvaa syödessä ja olen katselemassa ensi kesäksi hieman suurempaa venettä. Eli vene olisi myytävänä jos vain halukas ostaja ilmaantuu.
Jos kiinnostus heräsi, niin ota yhteyttä sähköpostilla [email protected] ja voin kertoa veneestä hiukkasen lisää.
- sepi
Joo, yhel Salolaisel hepul oli tarjol taannoin ko. vene ilman moottoria ja pyys muistaakseni 5000erkkiä. Siihen uus/vähän käytetty 4t esim 60hp jammu niin ollaan samois hinnois ku äskeinen pälvirannan hinta..
sepi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834