s-market herkku

perkeles!

Mistä mahtaa johtua, että kyseisen kaupan taso on laskenut alle ala-arvoisen?

65

5399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D:D

Siellä on kauhea vilske ja vilinä ollut. Ainoa moitittava asia mitä itse keksin, on se että siellä oli aika pahan näköistä pekonia tässä yksi kerta. Takahuoneessa on kuulemma hommissa joku tyttö joka käy joka paketin läpi ennenkuin ne viedään paikalleen, oli sillä kerralla tainnut jättää pläräämättä läpi.

• perkeles!

No itse olen kehunut kauppaa aina, mutta nyt en voi sitä tehdä, koska kauppa ei enää pärjää edes keskivertoa huonommalle pikkukylälaupalle. Hitaat kassat tai niitä liian vähän hyvin usein. Valikoima heikentyneet. Hintoja etsitään tuotteisiin esim. lihatiskillä, kun asiakkaat jotain haluavat, sitten arvotaan joku ryöstöhinta tuotteeseen. Hinnat eivät ole useinkaan kilpailukykyisiä ja palvelu on...millon mitäkin, johtuu ilmeisesti tuuraajien yleisyydestä? Porista puuttuu kunnon ruokakauppa, jossa kohtalainen valikoima ja ennenkaikkea kunnon palvelu.

• perskeles
        perkeles! kirjoitti:

No itse olen kehunut kauppaa aina, mutta nyt en voi sitä tehdä, koska kauppa ei enää pärjää edes keskivertoa huonommalle pikkukylälaupalle. Hitaat kassat tai niitä liian vähän hyvin usein. Valikoima heikentyneet. Hintoja etsitään tuotteisiin esim. lihatiskillä, kun asiakkaat jotain haluavat, sitten arvotaan joku ryöstöhinta tuotteeseen. Hinnat eivät ole useinkaan kilpailukykyisiä ja palvelu on...millon mitäkin, johtuu ilmeisesti tuuraajien yleisyydestä? Porista puuttuu kunnon ruokakauppa, jossa kohtalainen valikoima ja ennenkaikkea kunnon palvelu.

teitä s-korttilaisia. mene vaikka siltapuistokadun ruokacenteriin niin löydät hyvän kaupan. niin tai taitaa olla että se sun s-korttisi painaa liikaa takataskussa.

• oli joku

ulosmarssikin taannoin. Paikassa vaihtu joku..öö.. omistus? Ei ole enää Herkku vaan jotain muuta..

• rtrtrtr

Se o nykyää S-Market Herkku Pori.
        Uudistuksil oli tarkoitus laskea hintoja.. Siksi erikoisjuustot ja muut herkut ei oo enää valikoimis.
        Toisaalta ymmärtää, eihän ruokakauppa voi luottaa elävänsä yhden viikon jazzkansan tuomilla tuloilla.
        Porilaiset kun juoksevat tarjousten peräs tai käyvät prismas kun saa samalla volvon pestyä

• k.market...

vaihra kauppas k-markettiin.. eiks poris oo pihlava ja Jylli??? käyppä niissä.. meil "marketlaisilta" saas hyvää palvelua ja tuoretta lihaa.. =) =)

• Tyytyväinen

Nykyisin ainakin kauppa on minusta oikein mukava paikka. =) Varsinkin tumma nuori kassa tyttö on aina hyvin mukava. Ei puhu paljoa, mutta on ripeä eikä hidastele tavaroita vetäessä.

• ruuan taso sucks

Moniko muuten tajuaa mistä suurimman osan kalatiskien graavi lohikin tulee?

Väärin, sitä ei leikata liikkeessä tuoreesta kalasta, vaan otetaan valmis vakuumipaketti seinältä, avataan se, ja pistetään isommalla hinnalla graavia lohta tiskiin.tästä oli telkkarissakin aiemmin.

häviävän pienessä osassa kauppoja leikataan mitään enää itse.paketti vaan auki ja isommalla hinnalla tiskiin.näyttää erikoisvalojen avulla hieman tuoreemmalta kuin onkaan..

tiettyjen kauppojen lihatiski on karmivaa katsottavaa.tummuneet ruskeat oudossa liemessä lillivät lihanpalat eivät tuo asiakkaalle halua ostaa niitä.
      ostakaapas huviksenne sellainen marinaadissa lillinyt liha kaupasta, peskää marinadi pois ja kertokaa sitten tekeekö mieli vielä syödä sitä kun näette mitä se on. vanhat lihat sekoitetaan marinaadiin ja myydään grillausta vaille olevana erikoisherkkuna :D hyi helvetti, ruskeata lihaa.

jos puhun peetä, niin miettikää miksi se erikoismarinadiliha on paljon halvempaa kuin maustamaton tuore...aivan..

tällä tekstilläni puhun sitten yleisesti kaupoista, en vain tuosta aloituksessa mainitusta.

• juu u u

"jos puhun peetä, niin miettikää miksi se erikoismarinadiliha on paljon halvempaa kuin maustamaton tuore...aivan.."

Koska marinadi tuo ylimääräistä painoa pakkaukseen ja liha on arvokkaampaa kuin marinadi. Siksi maustamaton on kalliimpaa. aivan.

• Lihankanssa touhunnu

Marinadi tummentaa lihan väriä. Ja marinointi kastike tuo pakkaukseen lisäpainoa jolloin kilohintaa laskettava.

• aliarvoista tuotetta

Vanha liha joka ei mene kaupaksi, pistetään marinadilla höystettynä myyntiin.

T: mahatauti.

"Ja marinointi kastike tuo pakkaukseen lisäpainoa jolloin kilohintaa laskettava."

Entäs kun lihaa on marinaadipaketissa ja marinoimattomassa sama määrä?
      Kyllä se liha on päiväysvanhaa paskaa joka sinne marinaadiin sössitään mukaan.

Kovettaako marinadi myös lihan tönköksi, siis raaka liha muuttuu ruskeaksi ja on kuin olisi kypsää kovuudeltaan? Näitäkin on löydetty...

Kirkkaan punainen jauheliha päältä ja ulkoa, mutta sisältä löytyikin sitten ruskeanmustaa jauhelihaa köntsä sotkettuna tuoreen keskelle.700g sikanautaa, en viitsi sanoa kaupan nimeä mutta jos joku sieltä lukee niin toivottavasti tunnette piston sydämessänne..

• ex-myyjä

On täysin normaalia, että kaupan jauhama jauheliha tummuu sisältä, oli se sitten kuinka tuoretta tahansa. Teollisuuden pakkaamat jauhelihat eivät tummu, koska ne on pakattu suojakaasuun.

Voisin sanoa, että terveystarkastaja pitää kyllä huolen siitä, että Suomessa kaupoissa ei myydä pilaantunutta tavaraa.

• Anonyymi
        ex-myyjä kirjoitti:

On täysin normaalia, että kaupan jauhama jauheliha tummuu sisältä, oli se sitten kuinka tuoretta tahansa. Teollisuuden pakkaamat jauhelihat eivät tummu, koska ne on pakattu suojakaasuun.

Voisin sanoa, että terveystarkastaja pitää kyllä huolen siitä, että Suomessa kaupoissa ei myydä pilaantunutta tavaraa.

Ex-myyjä ei vissiin tajua että se tummuu ulkopuolelta ensin, mutta koska paskaa oli piilotettu kunnon lihan sisään, se oli mustaa sisältä ensin.

• Kiertolainen

Tuollaista tyyliä en ole kyllä kaupanalalla ollessa törmännyt. Jauheliha alkaa mustua heti jauhamisen jälkeen. Tälläistä näin joskus ollessani töissä pohjanmaalla. Onkohan sitten ollut vanhaa jo jauhattaessa.

Minkälainen tämä herkku on nykyään kauppana. Olen vasta poriin muuttanut ja tämä kauppa olisi lähinnä minua.

• Nevergreen..

Osuuskaupan ylisuuri markkinaosuus ja monopoliasema alkavat näkyä S-marketeissa korkeina hintoina, supistuneina valikoimina ja heikentyneenä laatuna.

Roistokansalle voi myydä kakkoslaatua, koska kilpailua ei ole. Tähän tähtää S-ryhmän investointihakuinen toiminapolitiikka. Tapetaan kilpailu ympäriltä. Sen jälkeen voi toimia miten haluaa.

• sinistyvästä plopist

"Osuuskaupan ylisuuri markkinaosuus ja monopoliasema alkavat näkyä S-marketeissa korkeina hintoina"

... no kesko pistää tuossakin paremmaksi(vieläkin korkeammat hinnat)

• Bonusmatkallako?

Itse asiassa kaipaan pykälämamman valistunutta mielipidettä tähän kysymykseen.
      Tyypillisen osuuskaupan asiakkaan kanta toisi lisävalaistusta asiaan!

• jahajahajhaaa

Keskon hinnat vasta korkeella onkin.

• Käyntiä vailla

No ei siellä sokos herkussa, kyllä mitään tarjouksia ole edes ikinä. Ei viitti edes poiketa sen takia ja k-kaupoissa paremmat tarjoukset!

• näin se menee

No jos et viitsi poiketa niin ethän sä voi tarjouksista tietääkkään.
        Eipä keskollakaan mainittavia tarjouksia ole, muutama sisäänvetohinta jonka maksat takaisin ottamalla muutaman "normaalihintaisen" tuotteen ...

itse en viitsi keskolta hakee kuin nuo sisäänvetohintaan olevat,
        muut saan muualta edullisemmin

• 5kg lihaa

Minä olen käynyt vuosia s-herkussa. Ain a olen löytänyt mitä tarvitsen. En kaipaakaan ruokapöytääni mitään etelän ötököitä, mitä Helsingissä käydessäni näin. Lihatiskillä on useasti esim. norjanlohen tarjouksia, sekä myös palalihastakin. Juustovalikoima on aika kattava. Kertokaahan kitisijät, mitä erikoisuuksia haluaisitte. Lisäksi lihatiskin ja hedelmälataaja ovat erittäin mukavia, kassoja unohtamatta. Aina heiltä löytyy jotain mukavaa sanallista hyvää , kotiin vietäväksi. Varsinkin sen hedelmätytön voisin pistää pussiin ja kotiin.

• Anonyymi

Mistä tiedät että se oli norjanlohi? Puhuiko se norjaa vai katsoitko henkkarit?

• Kolhoosi

Mä en ole ikinä ymmärtäny ihmisiä, jotka asioi osuuskaupassa.

• voi pientä

No, missäs kaupassa arvon kansalainen katsoo, arvolleen sopivaksi käydä.

• Kolhoosi

Kuule ihan kaikissa muissa kaupoissa, mutta en osuuskaupassa, en kertakaikkiaan. Jo pelkkä isännötön osuuskauppa-aate saa minut voimaan pahoin.

• jahaaaaaaaa

Itse olen nyt parisenviikkoa asioinut kyseisessä kaupassa. Tyytyväinen olen. Uutena en heti kaikkea löydä niin myyjät neuvovat ainakin minua ystävällisesti. Ja tiskiltä löytyi Norjanlohta hyvään tarjoushintaan. pakkaa olemaan se nykyisin niin kamalan hintasta jos ei tarjouksena.

• Asun muualla

Vieläkö porilaiset kermapersetädit asioi minkkiturkkeineen herkussa?
      On siinä ollut naurussa pitelemistä joskus kun niitä siellä näki, luulivat olevansa niin hienoja tätejä että. Rumasti meikattuja, korkokengillään huterasti laahustavia, minkkiturkki maata viistäen kulkevia variksenpelättejä ainakin minun miehiseen silmääni.
      Mielessäni takoi aina ne nähdessäni, että samaapaskaa vaan vähän kalliimmassa paketissa, pyrkyriämmiä, jotka vedättää äijiltään manit pois.

• Anonyymi

Sellainen hyacintti on aina narsisti, kannattaa pitää tietty etäisyys jonka päästä naureskelee jotta ämmän käsi ei yletä lompakolle.
        Kerran vuosikymmenessä kun sellainen pääsee lehtikuvaan niin viikon kulkee niin ettei jää kengänjälkiä hankeen, erikoisia onttokalloja ovat.

• ihan tavis

Noh, minä olen mahtunut toppatakkeineni hyvin sekaan ;D

Harmi kun tuosta kaupasta tehtiin S-Market. Tietty on kiva, että hinnat laskivat, mutta kaikki erikoistuotteet poistuivat, pyh. Varsinkin olen kaivannut "omaa keittiötä", missä tehtiin kyllä loistavan hyviä ruokia mukaan kotiin ostettavaksi. (varsinkin superhyvää porokeittoa kaipailen...)

• Kaupassa asioiva

Juu, kyllä ne niissä turkeissaan edelleen laahustaa siellä. Keittiön ruoka oli kyllä silloin niin paljon parempaa. Nyt nuo kahvila Rollin tuotteet mitä on tiskillä alettu myymään on ollut todella hyviä. Hieman kotitekoisempaa.

• huono_valikoima

Valmisruokien valikoima on Herkussa aika mielikuvitukseton! Jopa pieni K-market Antinkadulla (vain korttelin päässä S-Market Herkusta) tarjoaa laajemman valikoiman.

Se vähän yllättää, että pienempi kauppa pistää kampoihin S-Ryhmän Porin keskustan "lippulaivamyymälä" Herkulle.

• Kaupassakävijä

Totesin K-antinkadun muutama viikko takaisin surkeeksi ei oo marketiksi, vaihdoinkin Isolinnaan K-kauppakäyntini, joka ei myöskään ole herkusta kuin korttelin päässä, mutta K-antinkatua, jota tosin ei ollut vielä olemassakaan tämän avauksen aikoihin
        S-marketeista en tosin hae kuin kissan tonnikalaa, saippuaa sekä pyttipannua, eipä K-kauppakaan innosta just ostoksille tavallista kalliimman hinnoittelun vuoksi

• huono_valikoima
        Kaupassakävijä kirjoitti:

Totesin K-antinkadun muutama viikko takaisin surkeeksi ei oo marketiksi, vaihdoinkin Isolinnaan K-kauppakäyntini, joka ei myöskään ole herkusta kuin korttelin päässä, mutta K-antinkatua, jota tosin ei ollut vielä olemassakaan tämän avauksen aikoihin
        S-marketeista en tosin hae kuin kissan tonnikalaa, saippuaa sekä pyttipannua, eipä K-kauppakaan innosta just ostoksille tavallista kalliimman hinnoittelun vuoksi

Olen myös pettynyt siihen, kuinka huonosti S-Market Herkku kuuntelee asiakkaidensa toiveita. Olen pari kertaa jättänyt palautelapun toivoen tiettyä tuotetta valikoimiin. Eipä ole näkynyt. Kumpikaan ei olisi ollut uusi tuote vaan nykyisen tuotevalikoiman laajennus tai muutos.

Esim. Saarioisen Balanssi-tuoteperheestä S-Market Herkku myy vain yhtä tuotetta. Antinkadun pienen K-Marketin hyllyssä on kolmea eri Saarioinen Balanssi -valmisruokaa. Minun päähäni ei mahdu, miten K-kauppa saa mahtumaan saman kokoiseen kylmähyllyyn PALJON laajemman tuotevalikoiman kuin S-ryhmä? Tuntuu siltä, että Herkusta puuttuu halua toteuttaa mielenkiintoista ja monipuolista tuotevalikoimaa. Se on sääli.

P.S. Se kohta Herkun kylmähyllyä, johon esitin terveellisen Saarioisen Balanssi-tuoteperheen laajennusta, päätettiin täyttää heikkolaatuisilla ja epäterveellisillä Atrian Viljaporsaan leivitetyillä Wieninleikkeillä.

Hei haloo! Kuka ostaa jotain Atrian valmisporsaanleikkeitä, jos vaihtoehtona on ostaa Saarioisen Balanssi -valmisruokia, jotka kehumatta ovat terveellisempiä kuin Atrian porsaanleikkeet?

• setätEiTällaisiaKirjoita
        huono_valikoima kirjoitti:

Olen myös pettynyt siihen, kuinka huonosti S-Market Herkku kuuntelee asiakkaidensa toiveita. Olen pari kertaa jättänyt palautelapun toivoen tiettyä tuotetta valikoimiin. Eipä ole näkynyt. Kumpikaan ei olisi ollut uusi tuote vaan nykyisen tuotevalikoiman laajennus tai muutos.

Esim. Saarioisen Balanssi-tuoteperheestä S-Market Herkku myy vain yhtä tuotetta. Antinkadun pienen K-Marketin hyllyssä on kolmea eri Saarioinen Balanssi -valmisruokaa. Minun päähäni ei mahdu, miten K-kauppa saa mahtumaan saman kokoiseen kylmähyllyyn PALJON laajemman tuotevalikoiman kuin S-ryhmä? Tuntuu siltä, että Herkusta puuttuu halua toteuttaa mielenkiintoista ja monipuolista tuotevalikoimaa. Se on sääli.

P.S. Se kohta Herkun kylmähyllyä, johon esitin terveellisen Saarioisen Balanssi-tuoteperheen laajennusta, päätettiin täyttää heikkolaatuisilla ja epäterveellisillä Atrian Viljaporsaan leivitetyillä Wieninleikkeillä.

Hei haloo! Kuka ostaa jotain Atrian valmisporsaanleikkeitä, jos vaihtoehtona on ostaa Saarioisen Balanssi -valmisruokia, jotka kehumatta ovat terveellisempiä kuin Atrian porsaanleikkeet?

täti laittaa nyt karjalanpaistin uuniin ja lakkaa rutisemasta turhista

• myyvät-ei-oota
        huono_valikoima kirjoitti:

"Antinkadun pienen K-Marketin hyllyssä on kolmea eri Saarioinen Balanssi -valmisruokaa"

Pitää vain huomioida jotta tilanteen pitää täyttää ehdon että kyseisessä K-Supermarketissa ei hylly ole tyhjä kuten ko. liikkeessä on hyvin usein tilanne. Itsekin vaihdoin tuon`éi oota`toiminnan vuoksi K-supermarket Isolinnaan jossa on hyllyissä myös tuotteita saatavilla.

Myös se pitää huomioida K-supermarketin olevan ylivoimaisesti kallein ruokakauppa, lukuun ottamatta joitain sisäänveto tarjouksia

• huono_valikoima
        myyvät-ei-oota kirjoitti:

"Antinkadun pienen K-Marketin hyllyssä on kolmea eri Saarioinen Balanssi -valmisruokaa"

Pitää vain huomioida jotta tilanteen pitää täyttää ehdon että kyseisessä K-Supermarketissa ei hylly ole tyhjä kuten ko. liikkeessä on hyvin usein tilanne. Itsekin vaihdoin tuon`éi oota`toiminnan vuoksi K-supermarket Isolinnaan jossa on hyllyissä myös tuotteita saatavilla.

Myös se pitää huomioida K-supermarketin olevan ylivoimaisesti kallein ruokakauppa, lukuun ottamatta joitain sisäänveto tarjouksia

Totta. Olen vähän aikaa seurannut Antinkadun K-Marketin valmisruokahyllyä. Kertaakaan ei ole ollut Gelia-valmisruokia hyllyssä. Ei kertaakaan. Hyllyssä on tyhjä kohta ja hintalappu, mutta tavaraa ei ole. Erikoista bisnestä. Minua kiinnostavat erityisesti gluteenittomat valmisruoat, koska sellaisia syön paljon.

• Luntinpuistonreunalta

Haen Sokosherkusta vain sisäfilettä ja lohta. Oikealle ostajalle ne haetaan sieltä kylmiöstä erikseen. En osta koskaan niitä tiskissä maanneita lötköjä. Ne voidaan myydä köyhemmille. Pyttipannun teen itse. Kausen perunoista saa oivan pohjan ja siihen sitten joukkoon salottisipulia ja fileen jämät. Päälle laitilalainen paistettu muna.
      Näin eläkeläisenä ei ole varaa ostaa halpaa ja huonoa.

• hiipuva.asiakas

Sokoksen yhteydessä toimivan S-Market Herkun valikoima senkun jatkaa supistumistaan. Tiettyjä aamiaismuroja on poistettu valikoimasta, valmisruokahyllystä poistui kokonaan mm. Saarioinen Balanssi –tuoteperhe (joista olikin vain yksi tuote valikoimassa). Joulusuklaissa on panostettu halpaan hintaan, joka vähän yllättää. Onhan S-Market Herkku S-Ryhmän Porin keskustan ”lippulaivamyymälä”. Esimerkkeinä: joulusuklaista puuttuu tumma suklaa kokonaan vaikka esim. Marabou Aladdin –tuoteperheen halvemmat variaatiot ovat löytäneet tiensä hyllyyn. Myös Mirabel Mozart –kuulat loistavat poissaolollaan Porin S-Market Herkun köyhästä tuotevalikoimasta. Miten voi olla?
      Onneksi korttelin päässä toimiva köyhien opiskelijoiden ruokakaupaksi profiloitunut K-Market Antinkatu 19:ssä tarjoaa yllättäen edellä mainituista tuotteista mm. ökykallista Saarioinen Balanssi-tuoteperhettä peräti kahden eri valmisruoan muodossa. Lisäksi Mozart-kuulia löytyy kohtuulliseen 9,50 euron hintaan per rasia. Ostin heti viisi rasiaa, koska näitä kuluu. Saarioinen Balanssi lohi –ruokaa ostin eilen hyllypaikan tyhjäksi. Kiitos K-marketille. Suuntaan ostoksiani jatkuvasti enenevästi pois S-Marketista, koska tuotevalikoima köyhtyy jatkuvasti. Pidän tilannetta erikoisena.

• Herkun_kassoilla

Herkun kassalla saatat saada v.....lua jos maksupäte ei toimikkaan kortilla maksaessasi, yksi vaalea etikkakurkun niellyt kassa valitti ettei mulla olis rahaa tarpeeks kun liikkeen maksupääte ei toiminut ...

tein asiasta myös palautteen liikkeelle netin kautta, onkohan kassoja opetettu tavoille tuon jälkeen, olen tuon tapauksen jäljiltä oppinut välttämmään tuota nirppanokkaista kassa henkilöä.

Aloitus näyttää olevan tässä ketjussa vuosien takaa,
      mutta mikään ei ei ole tuntunut S-Market herkun kohdalla muuttunut

• Anonyymi

Kyllä on opetettu kassat tavoille. Hyvää päivänjatkoakin toivottavat.

• herkuton

Voisiko aiheutua siitä, että elinkaarensa lopussa olevat hedelmät rahdataan Prismoista "Herkkuun". Esimerkiksi hedelmätiskillä on jatkuvasti myynnissä banaaneita, joiden kuoret ovat osittain auki. Eihän tuollaisia tuotteita saisi lain mukaan myydä ollenkaan.

• Anonyymi

Totta. Ja kassalla on ylikypsät meloonit. Ne ei kyllä ole kaupan kun ei ole hinnoiteltu.

• Anonyymi

Hyvä kauppa

• Anonyymi

Oli joskus hyvä kauppa. Ei ole enää. Henkilökunta tekee kaupan.

• Anonyymi

Olen saanut omakohtaisesti kokea, jopa palvelu lihatiskillä, me Satakuntalaiset olemme tottuneet fiksuun palveluun, emme asiakkaan aliarvioimiseen ja nolaamiseen😔😏

• Anonyymi

Minun mielestani lihatiskin henkilökunta ovat parhaita . Ne ovat iloisia ja neuvonantajija . Minusta kaupan sisällä on tosi mukavaa kiertaa . Siistit ja hinnat selkeästi.

• Anonyymi

Aloittaja elää vuodessa 2007,joten kaikki muuttunut ja omasta mielestään,kun nykyisin palvellelaan ja apua tarjotaan sekä jos ei ylety myyjä heti avustaa.Tilava kauppa liikunta-esteisillekin.Kohta alkaa 2025 eletään ajassa ilman menneisyyttä.

• Anonyymi

Et taatusti puhu K-marketista nyt.🤣

• Anonyymi

Tänäänkin pahompaan ruuhka-aikaan vain kaksi kassaa käytössä.

Hankala myös pakata tuotteita, kun pakkauspäädyssä kolmen asiakkaan ostokset, ja myyjä antaa ostoshihnan pyöriä seuraavalle asiakkaalle.

• Anonyymi

Onko minkkiturkkikin huomannut että kermaperse-osastoakaan ei palvella entiseen tapaan?

• Anonyymi

Vanha herkkusokkari oli vielä herkku, tämä nykyinen ei ole. Jotain tapahtui ja muutos oli järkyttävä. Ennen niin arvostettu pikkasen parempi kauppa, ehkä vähän kalliimpi, koki romahduksen. En tiedä mitä tapahtui, vaihtuiko kauppias vai mitä, mutta henkilökunta vaihtui ja tuli nuoremmat tilalle. Alkoi alasajo. Hyllyt alkoi olla vajaita, pakkaukset hyllyissä sijoiteltu hujan hajan, epäloogisesti. Saman kategorian tuotteet ei olleetkaan enää yhdessä paikassa,kaupassa käynti hidastui ja hankaloitui. Tavaroita ei enää löytänyt niin helposti kuin ennen. Yhä tänä päivänä ongelma on sama, jatkuvasti lokeroita tyhjänä, tavaroiden tilaaja ei ilmeisesti ole tilanteen tasalla, en tiedä. Surullista, entinen Sokos herkku, tämä herraskansan kauppa, oli hyvin hoidettu myymälä, nyt sitä ei enää ole.

• Anonyymi

Miks kirjoitat moista soopaa? Ei ole tapahtunut noin?

Miten voidaan pakkaukset sojoittaa "epäloogisesti"? Olekohan tulossa muistirairaaksi?

• Anonyymi

Siis tätä mun piti peukuttaa.👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks kirjoitat moista soopaa? Ei ole tapahtunut noin?

Miten voidaan pakkaukset sojoittaa "epäloogisesti"? Olekohan tulossa muistirairaaksi?

Komppaan, jos kaupassa on samaan tuoteryhmään kuuluvia tuotteita kolmella eri käytävällä, niin jotain on pielessä. Etenkin kun myyjältä kysyessä hän näyttää tyhjää hyllyä ja sanoo että on näköjään loppu. Kun jatkat matkaa seuraavalle käytävälle, niin siellähän sitä on minkä piti olla loppuunmyyty. Tällainen on huonoa koordinointia.

• Anonyymi

Keskustassa on kaksi kauppaa, joissa molemmissa on töissä yksi kappale kailottaja. Sellainen joka on äänessä koko ajan, ja jonka kovaääninen möyke kaikuu koko myymälään.
      Se on ärsyttävää, ja se on kiusallista. Keskity siinä sitten ostoksiin.
      Ennen oli myymälöissä rauhallista, nyt niissä huudetaan.

• Anonyymi

Lidlissä oli joskus reipas tyttö hommissa, ruuhkassa kailotti kovaan ääneen jotta; "minä otan sitten kakkoseen"
        Tarkoitti tietenkin sen kassan numeroa jonka avasi sitä ruuhkaa helpottamaan,
        mutta kieltämättä sai hymyn huulille ja piristi päivääni :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidlissä oli joskus reipas tyttö hommissa, ruuhkassa kailotti kovaan ääneen jotta; "minä otan sitten kakkoseen"

No kyllä on piristeet sullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuinka yksinkertainen asia voi idiootin päivää piristää? Ymmärsitkö, että hän ei aivan varmasti tarkoittanut sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuinka yksinkertainen asia voi idiootin päivää piristää? Ymmärsitkö, että hän ei aivan varmasti tarkoittanut sinua?

Kirjoitat sekavasti, käytätkö jotain aineita

• Anonyymi

Ei nyt mennyt kommentoinnit oikeaan kohtaa.🤔

Mutta samaa mieltä olen että entinen sokosherkku on pilattu.

Ja paikka nimenomaan oli lippulaiva, ja se paremnan väen paikka.😢

• Anonyymi

Miksi muuten ne hyllyjentäyttäjät kailottavat keskenään?

Ihmekkös sitten jos hyllyt vajaita kun sitä aikaa riittää juoruiluun.

Vanhoja tuotteita myös hyllyissä.

Viimeksi ostin suklaapussin, ja oli kyllä kuivaa ja vanhentunutta.🫤

• Anonyymi

Joku kailottaja Poripalstalla,kun omaa elämää ei ole.Onko pakko juoruta omiaan.

• Anonyymi

Hyllyjentäyttäjät taitaa olla niitä vajaita.

• Anonyymi

Hyppään tästä aiheesta K-kauppojen Pirkka-tuotteisiin. Nämä tuotteet ovat merkittävästi huonontuneet, puhuttaessa elintarvikkeista.
      Pirkka jauheliha, jossa 5 pv myyntiaikaa jäljellä, haisi mädäntyneelle kun siitä piti tehdä ruokaa heti ostopäivänä. Roskiin meni. Samoin muutaman päivän sisällä kaksi pakkausta Pirkka maustettuja kanankoipia 3kpl rasioita, molemmat haisi mädäntyneelle tuuletuksesta huolimatta, ja kokeellisen kypsennyksen jälkeen maisto kertoi että pilaantunutta on. Myyntiaikaa 4 päivää jäljellä. Siihen loppui ainakin Pirkka-lihatuotteiden osto. En tietenkään säilyttänyt kuitteja joten en voinut hyvitystäkään hakea.
      Lisäksi sellaiseen olen kiinnittänyt huomiota, että luvattoman paljon rikkinäisiä kananmunia on ollut kennoissa viime aikoina. Yleensä yksi reunimmaisista. Ennen se oli aika harvinaista, nyt pitää jo asennoitua siihen että lähes aina on ainakin yksi rikki. Onko tavaran kuljettava henkilö kovakourainen vai missäköhän vika? Kaikki tämä samasta K-supermarketista.

• Anonyymi

HK lihapullista sojotti esillä suuri höyhen. Perinteisestihän "liha"pulliin jauhetaan KAIKKI muu joka ei oikeana lihana mene kaupaksi.
        Kanan luut,kynnet,nahka jne josta ei muuten saa hintaa.Isosti mausteita päälle ja nam.Paketissa lukee aina "lihaa JA LIHAAN VERRATTAVIA tuotteita" eli enimmäkseen nahkaa ja kaikki mikä menee jauhimella niin pieneksi ettei erota lihasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe