S80

Turvallisuus ennen kaikkea

Terve, olen tuossa katsellut uutta autoa ja uusi s80 voisikin olla juuri se oikea. Itselleni tärkein asia autossa on turvallisuus ja volvosta olen kuullut, että olisi turvallinen auto.. Onko kenelläkään kokemuksia/tietoa uuden s80 turvallisuudesta? Onko kärkiluokkaa kyseisessä autoluokassa?

Asiaa voisi tietysti kysellä liikkeestä, mutta luulen, ettei sieltä saa välttämättä puolueetonta vastausta... Kuka myyjä nyt sanoisi, ettei myytävä auto ole turvallinen ja että ei sitä kannata ostaa...

6

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turvallinen on
    • takuulla turvallinen

      Siitä näkee jo päältä että on varmasti turvallinen.

    • Merkin vaihto

      Itselläni on kokemusta 240- sarjan volvoista, traktoreita, mutta lujia, sen jälkeen 850, sekin oli hyvä.
      Vanhakoppanen vähän ajettu S80:n nyt ja luulen etten ikinä enää osta Volvoa. Palaisivat raukat edes Mcpersonin joustintukiin edessä, niin olisi muutama vaiva ja kustannus vähempänä

      • outsider66

        MB,Audi ja Bmw! Moni tyytyväinen Volvon hinta/laatu suhteeseen näihin verrattuna... aasian vekottimet sit eri osastoilla.


    • käydä täällä

      Katsomassa autojen turvallisuus on ainakin aika puolueetonta moni pienikin auto yltää hyviin tuloksiin.

      http://www.euroncap.com/tests.aspx

      Muuten ihan yhtä hyvä kuin muutkin saamaa kokoluokkaa olevat, eli voi olla maanantai kappale tai sit ihan ok.
      Nykyisin asiakkaat testaa onko auto teknisesti ok.
      Koskee myös muita merkkejä.
      Omat kokemukset volvosta, että on hyvä matka auto.

      • rähähdysvaara

        Että sitä pähkäillään,ostaako uusi kasikymppinen vai ei!!
        Sellainen siintää mun unelmissa ehkä 5 vuoden kuluttua.Nyt on 465 t ajettu 99 80 malli.Pohdin juuri,olisiko varaa laittaa uuden etujouset ja iskarit.
        Meillä kaikilla, on omat ongelmamme.Mä en tajua,mikä voisi olla parempi henkilöauto,kuin uusi S 80 bensa tai dieselkoneella.Näen märkiä unia sellaisesta.Mutta...olen hyvin palkatussa kunnan työssä ja verot vie tulot.
        Siis,mä elätän ison lauman ihmisiä,osta sä Volvo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe