Back Street Boys

Helsinkiin

14

3533

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faniini_

Siis ihanko totta??? Voi ihanaa! Mä oon toivonu sitä jo pitkään. Onkohan ne samalla keikalla Tokio Hotellin kanssa, koska se on varma tieto että

• mimmut89

Mitäh..bäkkärit suomeen?!Mahtavaa..sinne sitten jos se varmistuu...tuo pelasti päivän.KIITOS!!!

• ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

onnex ei tarvii nähä sellasta PASKAA!!!

• on ihan jees.

Kun aika on ajanu ohi siitä helvetillisestä teinifanituksesta ja omasta homofobiasta, niin pystyy suhtautumaan backstreet boyssiin ihan pätevänä grouppina, harvemmat nykyteini-idolit pystyvät vetämään stemmoja yhtä puhtaasti kun nuo. Ja bäkkärithän groovaakin ihan ainakin melkeen oikeasti.

• jippiÄINeN*

ihanaa, olen ollut mieletön fani aivan alusta läh
      tien ! makea bändi vaikka se vanhin ja Brianin serkku halus lähtee bändistä.......ja vaikka se Nick on tapaillut sitä pahuksen teiniprinsessa Pa
      ris Hiltonia ja taas jättänyt sen ja taas yhessä,
      niin ei se miestä pahenna, paitsi sais kyllä jät-tää sen vauvelin kokonaan eikä ottaa takas !
      Ja entäs muiden nais-asiat ? Brian nyt on naimisi
      ssa ja pienen pojan isä mutta muut ?

• tommygirl1984

tietääkö kukaan mikä päivä liput tulee myyntiin

• Inksu1983
        tommygirl1984 kirjoitti:

tietääkö kukaan mikä päivä liput tulee myyntiin

BSB:n virallisilla sivuilla keikka on jo mainittu, mutta liput ei ole vielä myynnissä eikä ole tietoa koska tulee.

• Huu :>
        Inksu1983 kirjoitti:

BSB:n virallisilla sivuilla keikka on jo mainittu, mutta liput ei ole vielä myynnissä eikä ole tietoa koska tulee.

Sitten kun Bäkkäreiden keikalle tulee liput myyntiin, voisiko joku ilmoittaa siitä tänne, tai kertoa mistä sen tiedon saisi sitten ?
        Ja lippujen hintakin olisi kiva sitten kun ne tulee myyntiin tietää. Kiitos. ;>

• Huu. :>
        Inksu1983 kirjoitti:

Se, joka tietää sitten mistä saa tiedon kun liput ovat tullut myyntiin tai joka viitsisi kertoa minulle kun ne tulevat myyntiin, niin kiitoksia sille. Käyn katsomassa täällä, onko joku vastannut.

• seuraamalla

Joo, lipuista ei oo tietoa vielä, mutta eiköhän ne siitä sitten lehdissä/telkkarissakin ehkä ilmoita. Netissä nyt ainakin, jos seuraa vaikka Lippupalvelun sivuja sillon tällöin. Kyllä ne siitä etukäteen varoittaa :)

seuraamalla kirjoitti:

Joo, lipuista ei oo tietoa vielä, mutta eiköhän ne siitä sitten lehdissä/telkkarissakin ehkä ilmoita. Netissä nyt ainakin, jos seuraa vaikka Lippupalvelun sivuja sillon tällöin. Kyllä ne siitä etukäteen varoittaa :)

Kiitos sinulle, " seuraamalla. " :)

seuraamalla kirjoitti:

Ja muuten, millä sivulla / missä on lippujen ilmestymiset jne ?
        Kiitoksia, jälleen !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1739
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1112
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      632
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      474
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe