Onko muilla ollut vastaavaa "ongelmaa": vaikka nyt ei talvi ole mitenkään kovin ankarana, niin 2.0 Evandassa ei meinaa aina moottorilämmöt nousta normaalille tasolle vaikka ajelisi pidempäänkin.
Joskus jo muutaman minuutin ajon jälkeen lämmöt on ok, kun taas välillä vartin ajelunkin jälkeen lämpömittari nippa nappa liikahtaa...
Eikä ole vaikutusta silläkään onko auto seissyt 2 tuntia vai vuorokauden.
Eli pitäiskö ajaa huoltoon vai auttaako esim. joku pahvi eteen?
Evanda / moottorilämmöt talvella
6
2106
Vastaukset
- Chevrolet Evanda
Todennäköisesti termostaatti tai lämpötila-anturi. Joutunet menemään merkkiliikkeeseen. Evandan osat ovat edullisia. Älä aja kylmällä moottorilla, vie polttoainetta, eikä moottori tykkää.
- Sama juttu
Ihan sama on minun autossa, vaihatin termostaatin ja ei auttanu yhtään..
Varmaan tyyppivika.- är jii
Juu jotenkin tuntuis ettei vika voi olla termostaaissa, kun välillä lämmöt nousee ihan ok jo parin minuutin ajon jälkeen ja välillä ei taas sitten millään.
- Chev72
är jii kirjoitti:
Juu jotenkin tuntuis ettei vika voi olla termostaaissa, kun välillä lämmöt nousee ihan ok jo parin minuutin ajon jälkeen ja välillä ei taas sitten millään.
Mulla on -72 Chevrolet Camaro, oli vielä muutama vuosi sitten talvikäytössäkin ja ainakin siinä lämmöt nousivat normaalisti talvellakin, tosin lämppärin teho oli vaatimaton (taisi olla kenno vanhuuttaan jo tukossa)
- honqui
Chev72 kirjoitti:
Mulla on -72 Chevrolet Camaro, oli vielä muutama vuosi sitten talvikäytössäkin ja ainakin siinä lämmöt nousivat normaalisti talvellakin, tosin lämppärin teho oli vaatimaton (taisi olla kenno vanhuuttaan jo tukossa)
toi oli taas huono vitsi! tiedät kai, ettei tällä palstalla mainituilla Chevroleteilla ole mitään tekemistä Chevrolet -autojen kanssa!
eli painu muualle viisastelemaan.....
- 2 Chervoletin omistaja
Minulla on 2005 mallinen Nubira Farmari 1.8,siinä on ollut sama ongelma kuulin merkki korjaamon asentajalta että siihen käy OpelB Vectran termostaatti joka on 92c.asteinen eli5 astetta lämpösempi kuin se oma kannattaa kysyä merkki liikkestä et jos se sopii siihen autoon,minä sain ainakin sillä avun lämpöongelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873876
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891811Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281512- 1651362
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231188Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2081106Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931071- 361057
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1261026Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell189940