Odotan Joulupäivää

sam sam

Odotan Joulupäivää kello 19:35-21:00 tv 2:lla. Katri Helena ja Jari Helsingin Areenalla Joulushow. Ylelle tiedoksi, että tämä ja tämän kaltainen elämys on se miksi maksan lupamaksuni

14

1494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihastuttaa

      tämän kaltainen elämys on aivan kauhea..Siis miten yle kehtaakin lähettää näin kauheeta ohjelmaa.Ohjelma muuten olisi loistava ellei jari/katri-helena pilaisi sitä RAISKAAMALLA lauluja..Esim George michaelin Last Christmas esitettiin suomeksi ja oli ihan hirveätä RAISKAUSTA siis miten he edes kehtaavat RAISKATA? Taikka Leevi & The leavings:n kappale myös RAISKATTIIN,katri ja jari pilasi joulukappaleet ja joulutunnelman...HYI

    • Icie

      Konsertti oli upea elämys, kyllä nyt harmittaa, etten päässyt paikan päälle konserttia kuuntelemaan, tunnelma olisi silloin ollut vielä parempi. Erityisesti pidin Jarin laulusta Kaksi kynttilää, Katri Helenan laulusta Taivas sylissäni sekä Jarin Oi jouluyö-versiosta, persoonallinen ja ihana tulkinta.
      Hieno show, jota ei usein Suomessa nähdä.

      • LIVENÄ SE

        Oli kyllä vielä hienompi ja tämä TV-versiohan oli myös lyhennetty.
        Kyllä ne varmaan Hesassakin lauloivat vielä lopuksi "Taas tultiin jouluun...". Olis sen voinut vielä näyttää.


      • LIVENÄ SE kirjoitti:

        Oli kyllä vielä hienompi ja tämä TV-versiohan oli myös lyhennetty.
        Kyllä ne varmaan Hesassakin lauloivat vielä lopuksi "Taas tultiin jouluun...". Olis sen voinut vielä näyttää.

        Olin tuolla Hartwall - Areenalla ja tuossa televisio nähdyssä taltioinnissa laulut tuli sekaisin esim. Katri Helena lauloi siellä paikan päällä konsertin viimeisenä lauluna -sydämeeni joulun teen, joka kuultiin televisiossa heti 20 minuutin kuluttua, kun ohjelma alkoi, eli tuo Katrin Helenan laulu -sydämeeni joulun teen oli encore, kun yleisö oli taputtanut Katria ja Jaria takaisin lavalle ainakin 5 minuuttia niin Katri tuli ensin laulamaan.

        Jarin encore oli televisiossa nähdyssä lopussa, se mitä konsertissa Jari lauloi lopuksi oi jouluyö ja, kun Jari oli tuon laulun laulanut niin ainakin 5 minuuttia Jari seisoi yleisön taputtaessa Jarille, jotkut yleisöstä rummuttivat jaloilla tahtia, kunnes tuli Jarin rinnalle Katri Helena. Eivät laulaneet enää yhdessä encorea, vaikka yleisö niin vaati taputtamalla kovaa.

        Konsertin ensimmäinen laulu oli televisiossa sikermä, mutta siellä paikan päällä tuo sikermä oli myöhemmin konsertissa, väliajan jälkeen, kun toinen osa alkoi konsertista.

        Paikan päällä Katri Helena aloitti keskellä Hartwall - Areenaa sitä laulua ei näytetty televisiossa, sen jälkeen Katri käveli esiintymislavalle, joku tanssijoista auttoi, et Katri pääsee ison mekon kanssa lavalle portaita pitkin, toisena lauluna Katri lauloi siellä konsertissa joulumaan.

        Televisiossa ei näytetty, kun Jari konsertin aikana 3 eri kertaa kävi kättelemässä yleisöä ja kamera kuvasi jokaisen Jarin tervehtimisen Jari lauloi samalla, kun tervehti kädestä. Jari viipyi aika pitkiä aikoja yleisön joukossa ja yhden laulun laittoi meidät laulamaan kanssaan jouluyö juhlayö.

        Katri ei liikkunut esiintymislavalta mihinkään yleisön joukkoon. Pitkät mekot oli Katrilla kai esteenä poistua lavalta rappusia pitkin yleisön luo.

        Televisio kamerat kuvasivat tarkkaan, kun Presidentti Tarja Halonen tuli paikalle puolisonsa Pentti Arajärven kanssa, ja koko sen matkan minkä he kävelivät paikalleen kamerat kuvasivat. Joitakin henkilöitä yleisöstä televisio kamerat kuvasivat ja toimittaja teki haastattelua, en tiedä milloin ne haastattelut tulee tv:stä, vai tuliko ne esim. uutisissa kyseisenä iltana, vai tuleeko ne dokumenttiin, jota kuvasivat Jarin finlandia-talon konsertissa syksyllä.

        Ja sitäkään ei näytetty, kun Jari ja Katri saivat kultalevyn

        http://www.iskelma.fi/?area=galleriashow&gid=T8zGNmWJ73

        Televisio ohjelmasta ajan puutteen vuoksi oli leikattu pois ainakin yhden tunnin tapahtumat konsertista! Olisihan se ollut hienoa nähdä kaikki mitään salaamatta televisiossa, mutta oli hyvin tehty ohjelma, kun oli Jari ja Katri koko ajan pääosassa, ja upeat tulkinnat kaikista joululauluista hienot taustalaulajat ja tanssijat.

        Hartwall - Areena oli loppuunmyyty, mutta yllättävän äkkiä tyhjeni konsertin jälkeen noin 15 minuuttia niin kaikki oli poissa, paitsi minä, kun olin eksynyt..!!!

        Tapani Kansan konserttiin olen menossa keväällä niin silloin en enää eksy, vaikka olen muutamia kertoja käynyt tuolla Hartwall - Areenalla niin on se monimutkainen paikka muistaa kaikki portaat ja sisääntuloaulat yms..


      • uralin kirjoitti:

        Olin tuolla Hartwall - Areenalla ja tuossa televisio nähdyssä taltioinnissa laulut tuli sekaisin esim. Katri Helena lauloi siellä paikan päällä konsertin viimeisenä lauluna -sydämeeni joulun teen, joka kuultiin televisiossa heti 20 minuutin kuluttua, kun ohjelma alkoi, eli tuo Katrin Helenan laulu -sydämeeni joulun teen oli encore, kun yleisö oli taputtanut Katria ja Jaria takaisin lavalle ainakin 5 minuuttia niin Katri tuli ensin laulamaan.

        Jarin encore oli televisiossa nähdyssä lopussa, se mitä konsertissa Jari lauloi lopuksi oi jouluyö ja, kun Jari oli tuon laulun laulanut niin ainakin 5 minuuttia Jari seisoi yleisön taputtaessa Jarille, jotkut yleisöstä rummuttivat jaloilla tahtia, kunnes tuli Jarin rinnalle Katri Helena. Eivät laulaneet enää yhdessä encorea, vaikka yleisö niin vaati taputtamalla kovaa.

        Konsertin ensimmäinen laulu oli televisiossa sikermä, mutta siellä paikan päällä tuo sikermä oli myöhemmin konsertissa, väliajan jälkeen, kun toinen osa alkoi konsertista.

        Paikan päällä Katri Helena aloitti keskellä Hartwall - Areenaa sitä laulua ei näytetty televisiossa, sen jälkeen Katri käveli esiintymislavalle, joku tanssijoista auttoi, et Katri pääsee ison mekon kanssa lavalle portaita pitkin, toisena lauluna Katri lauloi siellä konsertissa joulumaan.

        Televisiossa ei näytetty, kun Jari konsertin aikana 3 eri kertaa kävi kättelemässä yleisöä ja kamera kuvasi jokaisen Jarin tervehtimisen Jari lauloi samalla, kun tervehti kädestä. Jari viipyi aika pitkiä aikoja yleisön joukossa ja yhden laulun laittoi meidät laulamaan kanssaan jouluyö juhlayö.

        Katri ei liikkunut esiintymislavalta mihinkään yleisön joukkoon. Pitkät mekot oli Katrilla kai esteenä poistua lavalta rappusia pitkin yleisön luo.

        Televisio kamerat kuvasivat tarkkaan, kun Presidentti Tarja Halonen tuli paikalle puolisonsa Pentti Arajärven kanssa, ja koko sen matkan minkä he kävelivät paikalleen kamerat kuvasivat. Joitakin henkilöitä yleisöstä televisio kamerat kuvasivat ja toimittaja teki haastattelua, en tiedä milloin ne haastattelut tulee tv:stä, vai tuliko ne esim. uutisissa kyseisenä iltana, vai tuleeko ne dokumenttiin, jota kuvasivat Jarin finlandia-talon konsertissa syksyllä.

        Ja sitäkään ei näytetty, kun Jari ja Katri saivat kultalevyn

        http://www.iskelma.fi/?area=galleriashow&gid=T8zGNmWJ73

        Televisio ohjelmasta ajan puutteen vuoksi oli leikattu pois ainakin yhden tunnin tapahtumat konsertista! Olisihan se ollut hienoa nähdä kaikki mitään salaamatta televisiossa, mutta oli hyvin tehty ohjelma, kun oli Jari ja Katri koko ajan pääosassa, ja upeat tulkinnat kaikista joululauluista hienot taustalaulajat ja tanssijat.

        Hartwall - Areena oli loppuunmyyty, mutta yllättävän äkkiä tyhjeni konsertin jälkeen noin 15 minuuttia niin kaikki oli poissa, paitsi minä, kun olin eksynyt..!!!

        Tapani Kansan konserttiin olen menossa keväällä niin silloin en enää eksy, vaikka olen muutamia kertoja käynyt tuolla Hartwall - Areenalla niin on se monimutkainen paikka muistaa kaikki portaat ja sisääntuloaulat yms..

        Mä en ole koskaan tuolla Hartwall areenalla ollut. Jos maaliskuussa Tapsan konserttiin sinne pääsisin, niin sittenpä tulis samalla nähtyä sekin paikka :D


    • mies ja kissa

      Olipa hieno konsertti. Ja kummma kyllä, näkyi täällä Oulussakin ;) eli ei ollut kielletty nyt tämä. katrin "taivas sylissäin" ja Jarin "oi jouluyö" aivan mahtavat. Miinusta pukusuunnittelijalle Jarin osalta: tarviiko se ihan suunnittelijan että saadaan mies näyttämään pelleltä..

      • Tuutikki**

        Ai, Jarin "Oi jouluyö" tulkinta oli mahtava? Minusta se kuulosti lähinnä säälittävältä piipitykseltä. Äänivarat eivät riittänyt lauluun alkuunkaan. Senpä vuoksi laulua olikin helpotettu melkoisesti. Pliisulta ja täysin valjultahan tuo kuulosti... Vaan ihmekkö tuo, sillä Jari Sillanpään ohuellla ja naismaisella äänellä ei kovin uljaita tulkintoja voikkaan esittää.


      • irtoaa paremminkin...
        Tuutikki** kirjoitti:

        Ai, Jarin "Oi jouluyö" tulkinta oli mahtava? Minusta se kuulosti lähinnä säälittävältä piipitykseltä. Äänivarat eivät riittänyt lauluun alkuunkaan. Senpä vuoksi laulua olikin helpotettu melkoisesti. Pliisulta ja täysin valjultahan tuo kuulosti... Vaan ihmekkö tuo, sillä Jari Sillanpään ohuellla ja naismaisella äänellä ei kovin uljaita tulkintoja voikkaan esittää.

        tuo Oi Jouluyö ja Granada se vasta irtoaakin,vieläpä ilman säestystäkin.Jotenkin nyt kieltämättä oli vaisuhko,muttta kovin liikuttunutkin oli esityksen jälkeen.Ei laulajakaan ole kone vaan ihminen..


    • yäk!!!

      Tosi falski ja aneeminen tulkinta Jarilla tuosta "Oi jouluyöstä". En tykännyt yhtään.
      Muutenkaan hänen epämiehekäs äänensä ei ole sellainen, joka saisi ihon ihastuksesta kananlihalle.

    • huhuh!!!!

      Sorry vaan, mutta ei ollut mistään kotoisin tuo show. Musiikillisesti voimatonta ja latteaa soopaa. Väkeä lavalla kyllä hillui yli omien tarpeiden.
      Lopussa Jari Sillanpään Oi, jouluyö esitystä kuunnellessa tuli mieleen ,että sen laulun julkinen esittäminen pitäisi kylllä saattaa luvanvaraiseksi. En tiedä kumpi on kuulemistani tulkinnoista hirveämpi Sillanpään vai Eino Grönin. Niin ja sitten on vielä kolmas kammotus, jossa joku vuotavaääninen naisihminen hönkii sitä. *Puistatus*

      Pukeutumisessa Jari Sillanpää alkaa uhkaavasti muistuttamaan Dannyä. Kummallakin kun näyttää olevan pakonomainen tarve ängetä itseään ylikireisiin esiintymisasuihin.

    • öööööööööööööööööööööö

      Hei
      Milloinkhan tulee uusinta Jarin ja Katrin joulushow, en ehtinyt todellakaan katsomaan , olin töissä ja kun ei ole niitä uusimpia digibokseja, jotka nauhottavat ohjelmat, toivon että uusinta tulisi.......

    • Kattelin kans tuota showta telkkarista vähänaikaa. Katri-Helena lauloi ihan nätisti. Jari Sillanpään ääni ei kyllä muhun mitään erityistä vaikutusta tehnyt, mut hyvä se on esiintymään. Eli on viihdyttävä ja mukaansatempaava esiintyjä siellä lavalla.

      Tollasista taustatanssijoista ja rullaluistelijoista mä en vaan siellä taustalla niinkään välittäis. Mun mielestä se vie liikaa huomiota pois niistä lauluista ja laulamisesta...liekö se sitten tarkoituskin... Mut JOS sitä porukkaa todella on siellä lavalla niin paljon oltava, niin mun mielestä kannattais ennemmin satsata ja panostaa sitten vaikka siihen orkesteriin. Joku isompi viuluryhmä esimerkiks olis aika upeen kuuloinen.

    • oi joulu yö!

      jotenkin Jari lauloi huonosti joulu lauluja oli oikein häpeä kun noin lauloi Katri ok!

    • brunetti28

      minusta jari osas laulaa aivan ihanasti ja oli kyllä niin komeekin että ihan tuli kananlihalle sitä katsoessa.toivottavasti tulee uusintana joskus niin saa se talteen bigipiksilla

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe