joulun alkua tännekkin!Mitä teette kun ette tänne ehdi??
huomenta ja hyvåå
29
996
Vastaukset
- namisuku
...tehdessä ehtii kyllä piipahtamaan täälläkin=)
- mikhaildenisov
saa olla ettei ehdi mitään tekeen!
Aloitetaan siivous ja valmistautua Jouluun hiljalleen ei mitään hötkyilyä.
- mikhaildenisov
nykyään aivan sivuseikka mutta siinä toisten mukane se menee
- Heikunkeikku
...sinnekin päin :)
Muutama paketti on vielä ostamatta ja kohtapuoliin lähden kaupungille niitä ostelemaan. Illalla leivon joulutorttuja ja paketoin lahjat.
Ja jos ehdin,vaihdan akvaarioon vähän lisää vettä. "Joulusiivousta" kaloillekin ;)
Vaasassa on jo monta päivää ollut vesikeli ja rapaa on roiskunut sinne tänne...elikkä auto on yltä päältä kurassa, jos vain suinkin ehdin, niin käyn pesettämässä auton.
Olishan sitä kaikenlaista tekemistä, mutta kaikkea ei ehdi. Teen sen, minkä kerkiän ja loput jää tekemättä. En ota mitään stressiä :)
Kivaa joulun odotusta kaikille :)- mikhaildenisov
olevan sullaki mutta silloinhan aikaki kuluu..
- Laivat
...olet tehnyt kun ei ole näkynyt? Vai olitko Thaimaassa?
Tänään koristelen kuusen ja kodin muutenkin, käyn kaupassa ennen ruuhkia ja kampaajalle pittää kohta lähtiä kun saan lehden luettua ja kahveet juotua.
Mukavaa Joulun alkua vaan sinullekin:D- mikhaildenisov
5 viikkoa,eilen tulin kotiin ja joulukiireet on jo
suoritettu,joten jalat pöydälle vain...!
ovat myöhästelleet kovin, siksi vielä täällä!
- mikhaildenisov
KLMpiti auikataulunsa minutilleen ,siks oon
jo täällä mutta åitkä lento oli..14 tuntia ilmassa ja vaihdot päälle..
Taidanpas avata joulupullon, ja kun se on tyhjä, sitten vasta näen mitä siitä seuraa.
- Otto-Vaan
Jätä pullon henki tuonnemmaksi,pistät ulkoilu tamineet
niskaan ja lähde ulos kauniiseen melkein kesäiseen ilmaan.
Hengität siellä raikasta ilmaa,katselet ja kuuntelet
tonttujen touhuja.
Palaat sitten uusilla iloisimmilla aatoksilla varustettuna takaisin. - mikhaildenisov
oluen aika joten kippis ja hyvää Joulua!!
Otto-Vaan kirjoitti:
Jätä pullon henki tuonnemmaksi,pistät ulkoilu tamineet
niskaan ja lähde ulos kauniiseen melkein kesäiseen ilmaan.
Hengität siellä raikasta ilmaa,katselet ja kuuntelet
tonttujen touhuja.
Palaat sitten uusilla iloisimmilla aatoksilla varustettuna takaisin.Olen ulkoillut jo tänään ihan tarpeeksi. Siis ulkoilin tänään ihan palkkani edestä, työkseni. Ja nyt alkaa ahdistamaan pikkuhiljaa niin paljon, että pullon avaan kohta. Ensin on vielä pakko skarpata sen verran, että kauppareissu, kun mies soitti töistään äsken ja määräsi, että nyt hoidetaan kauppaasiat. Tippaakaan ei kyllä kiinnosta...
mikhaildenisov kirjoitti:
oluen aika joten kippis ja hyvää Joulua!!
Kiva kun joku muukin kehtaa rehellisesti tunnustaa että maistuu...
- mikhaildenisov
miljoona kirjoitti:
olin 5 viikkoa Thaimaassa eikä päivääkään
etten pikkusen maistanu,ainaki se aamuwhisky
mahan takia mutta hyvin vähän olutta mikhaildenisov kirjoitti:
olin 5 viikkoa Thaimaassa eikä päivääkään
etten pikkusen maistanu,ainaki se aamuwhisky
mahan takia mutta hyvin vähän oluttaMinä juon riittävästi, en laske omiani enkä muiden.
- mikhaildenisov
miljoona kirjoitti:
Minä juon riittävästi, en laske omiani enkä muiden.
juoda paljon ku tienaa 15-20 euroo /pullo
pitäähän matkarahat saada takasin mikhaildenisov kirjoitti:
pitäähän matkarahat saada takasinEipä ole kokemusta. En ole käynyt siellä, enkä usko, että haluankaan käydä.
- mikhaildenisov
miljoona kirjoitti:
Eipä ole kokemusta. En ole käynyt siellä, enkä usko, että haluankaan käydä.
kerran niin se tulee tavaks,pitää vain vuoden aika valita,nyt on paras ja 3 kk eteenpäin
- pakkasakka
pitäähän matkarahat saada takasinMie lähen heti kanssa sinne sääästämään , ko suomessa raha ei pesää tee.Kiitti vinkistä !
- mikhaildenisov
pakkasakka kirjoitti:
Mie lähen heti kanssa sinne sääästämään , ko suomessa raha ei pesää tee.Kiitti vinkistä !
maksaa vain 1/5 Suomen hinnoista
- mikhaildenisov
miljoona kirjoitti:
ja ota kuppi kahvia!
ja ota kuppi kahvia!
Otin jo, tosi ihanaa ja väkevää oli, sai silmät auki.
- mikhaildenisov
miljoona kirjoitti:
Otin jo, tosi ihanaa ja väkevää oli, sai silmät auki.
keskustelua,entä jos aamuhali vielä?
keskustelua,entä jos aamuhali vielä?
Meni nyt kyllä ilta tai yö halien puolelle.
- mikhaildenisov
miljoona kirjoitti:
Meni nyt kyllä ilta tai yö halien puolelle.
lämpöä tarvitaan tähän vuoden aikaan!
- pakkasakka
Paistelin pikku pojan ( 89kg.tanskan doggi) kanssa torttuja ! Missä sinun ulkomaa on? Minä asun ihan suomen liepeellä , jos katson partsilta ulos , niin jo näkyy 2 ulkomaata. Sanot sie että sinulla on siellä jossakin lämmintä ? Meri ? Apuva , mie haluan kanssa jonnekin kauas ja lämpimään !!!-pakkasakka-
- mikhaildenisov
missä.mä oon nyt tässä lä'hempänä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5522800Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892542Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091276Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173