Tällaisia mielipiteitä...

Cryz(NeitsytN)

   Joskus mietin...
Kirjoittanut: Cryz(NeitsytN) 21.12.2007 klo 12.53

   Ohhoh... Vihdoinkin joku tajuaa saman. Sen ettei tässä maailmassa ole enää itua kenellekään. Kaikki rakkaus ja välittäminenkin on pureskeltu valmiiksi soseeksi median hampain. Ei ihme että ihmiset leikkii ja pettää koska todesti eivät osaa arvostaa enää mitään ja aina on oltava parempi ja parempi.

Joskus sitä on itsekin tullut ajateltua että aidan takana olisi kaikki vihreämpää, mutta sain mitä ansaitsin onneksi, koska opin ymmärtämään että ainoastaan tässä maailmassa kauniita asioita ei voi ostaa rahalla, eikä ihmiselämä edes ole koskaan täydellistä. Onnellisia me voimme olla, muttemme koskaan täydellisiä, ja minusta juuri se epätäydellisyys tekee elämästä rakkaansa rinnalla.

Monet ihmiset ovat käveleviä pahvinukkeja joiden elämässä toistuvat samat televisiosta töllötetyt draamat. Kysymys kuuluukin, miksi juuri meidän muka pitää tehdä kyseenlaisia valintoja, miksi me emme muka osaa itse elää omaa elämäämme?

Monasti ihmisen perus-arvo on se että hyväksyy toiset sellaisena kuin ovat, mutta nykyään sekin innostus on muuttunut liian näennäiseksi. ihmiset luulevat toteuttavansa sitä tässä päivässä ja tässä ajassa, mutta tulevat vielä pettymään joskus koska se todellinen hyväksyvyys ja välittäminen kumpuaa ihmisten sisältä eikä peilaudu toisista... Lapsuudenkuvista sen verran että lapsen mieli on puhtain mieli MYÖS lapsen keino valehdella on vielä puhtain valehtelumuoto maailmassa, ennenkuin lapsi oppii kuinka valehdella koko elämänsä, minänsä, tekemisensä ja muut... Miettikää mitä olitte lapsina, kuinka nautitte asioista, valititte vielä oikeista asioista, suritte tärkeitä asioita, mietitte tarkoituksia... siinä lyhimmillään...

Joten ottakaas ne omat ohjenuorat omiin käsiinne ja ajatelkaa että jos joku teistä välittää, se näkyy heti eikä sitä tarvitse arvuutella.
"Kemia" ei aina vain yhteiskunnan mukaan ole juuri sitä että välittää jostakin, eikä rakkautta pidä sekoittaa seksuaalisen viettiin milläänlailla.

Rakkaus tulee ensin ja muu vasta sen jälkeen...

...sanoo tyttö 19vee...

5

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puliukks

      Hieno juttu. Mukava lukea.
      Mutta.
      Varmaan neitsyt on ainut merkki, joka haaskaa aikaansa skorpioonien kanssa, koska häneltä puuttuu suhteellisuudentaju.
      Muut ovat sentään vähän realistisempia. Prinssi Charles on myös skopu. Mee vikittelemään häntä.
      Sut nyt on vain saatu uskomaan skopuihin, käytä järkeäsi.

      • Cryz(neitsytN)

        Siinä kuule on se vaan juttu et jos et sattunu lukemaan kokonaan niin mä tarkotin kylläkin sitä ettei aina tarvii kattella tähtimerkkiä ihmisessä ja ajatella ettei se mulle sovi ja vaan sen takii jättää tutustumatta ihmisiin...

        Ei mua tosiaan muut skoput kiinnosta ja kun täällä sivustolla on sitä manailtu ettei Neitsyt muka sovi Skorpionille niin se on täyttä Bull Shittiä etteikö niin olisi, jos nimittäin siitä lähetään et sopiiko kukaan kenelle,

        täytyy ensin miettii kuitenkin sitä et periaatteessa kukaan ei sovi kenellekään
        kuitenkaan loppujenlopuksi, on vain soviteltava omia huonoja puoliaan toisen puolien kanssa...

        Mä en kyllä nyt yhtään ymmärrä et mitä tolla viestilläs tarkotit koska ei siitä oikee ydinasiaa saa selville...

        Mut jos nyt mietit et mitä tolla tarkotin, niin tarkotin hyvää vaan.

        Ja kun monet ihmiset täällä lukee näitä juttuja, monet lukee niitä positiivisena ja monet negatiivisena ja poimii niistä jutuista juuri ne asiat jotka sil hetkel jää mieleen...

        LUe siis joskus uudestaan toi juttu jos ja kun sulla ei ole sitä hehtaarin kokosta hernettä persereiässässi...

        kiitos...


      • Cryz(neitsytN)

        Ja voi kuule... en tarkoittanut et kaikkien pitäs haaskata Skorpionien kans aikaa...

        Mä olen vaan todennut sen, et yhtä pahoja kumpikin ollaan tietyssä mielessä.
        Joku Skorpioni on yhtä hyvin paha niinkuin myös hyväkin ja tolla kommentilla vaan osoitit kuin rajautunut käsitys ja näkömaailma sulla on imhisten suhteen...

        Sanoin vaan et ettikää ittellene hyvä ihminen, eikä sillä ole tähtimerkkien kanssa mitään tekemistä...

        Ja kehoittaisin yleisesti olemaan varovainen ihmisten suhteen koska nykyään mikään ei ole sitä miltä näyttää...

        Enkä mä tota Charlesia yritä, on se sen verran peikkomainenkin:DDD

        Mut tietysti jos se tuottaa sulle jonkilaista onnistumisen tunnetta/oikeessa olemisen tunnetta,
        voin ehkä yrittääkin... *vittuilee suoraan* :P


      • ja skopu (OT)
        Cryz(neitsytN) kirjoitti:

        Ja voi kuule... en tarkoittanut et kaikkien pitäs haaskata Skorpionien kans aikaa...

        Mä olen vaan todennut sen, et yhtä pahoja kumpikin ollaan tietyssä mielessä.
        Joku Skorpioni on yhtä hyvin paha niinkuin myös hyväkin ja tolla kommentilla vaan osoitit kuin rajautunut käsitys ja näkömaailma sulla on imhisten suhteen...

        Sanoin vaan et ettikää ittellene hyvä ihminen, eikä sillä ole tähtimerkkien kanssa mitään tekemistä...

        Ja kehoittaisin yleisesti olemaan varovainen ihmisten suhteen koska nykyään mikään ei ole sitä miltä näyttää...

        Enkä mä tota Charlesia yritä, on se sen verran peikkomainenkin:DDD

        Mut tietysti jos se tuottaa sulle jonkilaista onnistumisen tunnetta/oikeessa olemisen tunnetta,
        voin ehkä yrittääkin... *vittuilee suoraan* :P

        Prinssi Sharles sillä on se Kamilla. Mä luulen et se on aikoinaan menettänyt poikuutensa Kamillan tissien välissä huutaen MAMA.
        No nyt ne on yhess ja niil on kivaa kimpassa.
        Tää oli ihan tähän väliin vaa... ;8)


      • Cryz(NeitsytN)
        ja skopu (OT) kirjoitti:

        Prinssi Sharles sillä on se Kamilla. Mä luulen et se on aikoinaan menettänyt poikuutensa Kamillan tissien välissä huutaen MAMA.
        No nyt ne on yhess ja niil on kivaa kimpassa.
        Tää oli ihan tähän väliin vaa... ;8)

        Ne MAMAT on tainnutki tulla senkin kohdalla useampaan otteeseen... ;)

        Varmaa, olkoo nyt yhes ne vaan ihan rauhas, mä en jaksa sinne enklantiin reissata...
        :DDDDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe