Joskus mietin...
Kirjoittanut: Cryz(NeitsytN) 21.12.2007 klo 12.53
Ohhoh... Vihdoinkin joku tajuaa saman. Sen ettei tässä maailmassa ole enää itua kenellekään. Kaikki rakkaus ja välittäminenkin on pureskeltu valmiiksi soseeksi median hampain. Ei ihme että ihmiset leikkii ja pettää koska todesti eivät osaa arvostaa enää mitään ja aina on oltava parempi ja parempi.
Joskus sitä on itsekin tullut ajateltua että aidan takana olisi kaikki vihreämpää, mutta sain mitä ansaitsin onneksi, koska opin ymmärtämään että ainoastaan tässä maailmassa kauniita asioita ei voi ostaa rahalla, eikä ihmiselämä edes ole koskaan täydellistä. Onnellisia me voimme olla, muttemme koskaan täydellisiä, ja minusta juuri se epätäydellisyys tekee elämästä rakkaansa rinnalla.
Monet ihmiset ovat käveleviä pahvinukkeja joiden elämässä toistuvat samat televisiosta töllötetyt draamat. Kysymys kuuluukin, miksi juuri meidän muka pitää tehdä kyseenlaisia valintoja, miksi me emme muka osaa itse elää omaa elämäämme?
Monasti ihmisen perus-arvo on se että hyväksyy toiset sellaisena kuin ovat, mutta nykyään sekin innostus on muuttunut liian näennäiseksi. ihmiset luulevat toteuttavansa sitä tässä päivässä ja tässä ajassa, mutta tulevat vielä pettymään joskus koska se todellinen hyväksyvyys ja välittäminen kumpuaa ihmisten sisältä eikä peilaudu toisista... Lapsuudenkuvista sen verran että lapsen mieli on puhtain mieli MYÖS lapsen keino valehdella on vielä puhtain valehtelumuoto maailmassa, ennenkuin lapsi oppii kuinka valehdella koko elämänsä, minänsä, tekemisensä ja muut... Miettikää mitä olitte lapsina, kuinka nautitte asioista, valititte vielä oikeista asioista, suritte tärkeitä asioita, mietitte tarkoituksia... siinä lyhimmillään...
Joten ottakaas ne omat ohjenuorat omiin käsiinne ja ajatelkaa että jos joku teistä välittää, se näkyy heti eikä sitä tarvitse arvuutella.
"Kemia" ei aina vain yhteiskunnan mukaan ole juuri sitä että välittää jostakin, eikä rakkautta pidä sekoittaa seksuaalisen viettiin milläänlailla.
Rakkaus tulee ensin ja muu vasta sen jälkeen...
...sanoo tyttö 19vee...
Tällaisia mielipiteitä...
5
568
Vastaukset
- Puliukks
Hieno juttu. Mukava lukea.
Mutta.
Varmaan neitsyt on ainut merkki, joka haaskaa aikaansa skorpioonien kanssa, koska häneltä puuttuu suhteellisuudentaju.
Muut ovat sentään vähän realistisempia. Prinssi Charles on myös skopu. Mee vikittelemään häntä.
Sut nyt on vain saatu uskomaan skopuihin, käytä järkeäsi.- Cryz(neitsytN)
Siinä kuule on se vaan juttu et jos et sattunu lukemaan kokonaan niin mä tarkotin kylläkin sitä ettei aina tarvii kattella tähtimerkkiä ihmisessä ja ajatella ettei se mulle sovi ja vaan sen takii jättää tutustumatta ihmisiin...
Ei mua tosiaan muut skoput kiinnosta ja kun täällä sivustolla on sitä manailtu ettei Neitsyt muka sovi Skorpionille niin se on täyttä Bull Shittiä etteikö niin olisi, jos nimittäin siitä lähetään et sopiiko kukaan kenelle,
täytyy ensin miettii kuitenkin sitä et periaatteessa kukaan ei sovi kenellekään
kuitenkaan loppujenlopuksi, on vain soviteltava omia huonoja puoliaan toisen puolien kanssa...
Mä en kyllä nyt yhtään ymmärrä et mitä tolla viestilläs tarkotit koska ei siitä oikee ydinasiaa saa selville...
Mut jos nyt mietit et mitä tolla tarkotin, niin tarkotin hyvää vaan.
Ja kun monet ihmiset täällä lukee näitä juttuja, monet lukee niitä positiivisena ja monet negatiivisena ja poimii niistä jutuista juuri ne asiat jotka sil hetkel jää mieleen...
LUe siis joskus uudestaan toi juttu jos ja kun sulla ei ole sitä hehtaarin kokosta hernettä persereiässässi...
kiitos... - Cryz(neitsytN)
Ja voi kuule... en tarkoittanut et kaikkien pitäs haaskata Skorpionien kans aikaa...
Mä olen vaan todennut sen, et yhtä pahoja kumpikin ollaan tietyssä mielessä.
Joku Skorpioni on yhtä hyvin paha niinkuin myös hyväkin ja tolla kommentilla vaan osoitit kuin rajautunut käsitys ja näkömaailma sulla on imhisten suhteen...
Sanoin vaan et ettikää ittellene hyvä ihminen, eikä sillä ole tähtimerkkien kanssa mitään tekemistä...
Ja kehoittaisin yleisesti olemaan varovainen ihmisten suhteen koska nykyään mikään ei ole sitä miltä näyttää...
Enkä mä tota Charlesia yritä, on se sen verran peikkomainenkin:DDD
Mut tietysti jos se tuottaa sulle jonkilaista onnistumisen tunnetta/oikeessa olemisen tunnetta,
voin ehkä yrittääkin... *vittuilee suoraan* :P - ja skopu (OT)
Cryz(neitsytN) kirjoitti:
Ja voi kuule... en tarkoittanut et kaikkien pitäs haaskata Skorpionien kans aikaa...
Mä olen vaan todennut sen, et yhtä pahoja kumpikin ollaan tietyssä mielessä.
Joku Skorpioni on yhtä hyvin paha niinkuin myös hyväkin ja tolla kommentilla vaan osoitit kuin rajautunut käsitys ja näkömaailma sulla on imhisten suhteen...
Sanoin vaan et ettikää ittellene hyvä ihminen, eikä sillä ole tähtimerkkien kanssa mitään tekemistä...
Ja kehoittaisin yleisesti olemaan varovainen ihmisten suhteen koska nykyään mikään ei ole sitä miltä näyttää...
Enkä mä tota Charlesia yritä, on se sen verran peikkomainenkin:DDD
Mut tietysti jos se tuottaa sulle jonkilaista onnistumisen tunnetta/oikeessa olemisen tunnetta,
voin ehkä yrittääkin... *vittuilee suoraan* :PPrinssi Sharles sillä on se Kamilla. Mä luulen et se on aikoinaan menettänyt poikuutensa Kamillan tissien välissä huutaen MAMA.
No nyt ne on yhess ja niil on kivaa kimpassa.
Tää oli ihan tähän väliin vaa... ;8) - Cryz(NeitsytN)
ja skopu (OT) kirjoitti:
Prinssi Sharles sillä on se Kamilla. Mä luulen et se on aikoinaan menettänyt poikuutensa Kamillan tissien välissä huutaen MAMA.
No nyt ne on yhess ja niil on kivaa kimpassa.
Tää oli ihan tähän väliin vaa... ;8)Ne MAMAT on tainnutki tulla senkin kohdalla useampaan otteeseen... ;)
Varmaa, olkoo nyt yhes ne vaan ihan rauhas, mä en jaksa sinne enklantiin reissata...
:DDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992