auttaisikohan heinix tai zyrtec asiaan? tai onko jotain muuta mikä auttaisi? joulunpyhät pidetään kuusi sisällä vaikka vähän kurkkua ahdistaakin kun ei nuo muovikuuset oikein miellytä,pitää se ihan oikea olla...
lieviä oireita
kuusesta
2
583
Vastaukset
zyrtek ja heinix käyvät mainiosti lieviin allergiaoireisiin.. ainakin minä kannan aina mukana heinixiä ja otan sen tarpeen tullen, jos vaikka ruoka-aineallergia iskee. Minulla ainakin helpottaa.
- kuusi
Kyllähän noi allergialääkkeet joulukuusi-allergiankin oireita lievittää, mua noi kaikki antihistamiinit meinaavat väsyttää, joten kyllä muovikuusi on huomattavasti parempi ratkaisu, jos ei koko joulua viitsi niiskuttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292618- 1322405
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141961Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151773Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731297- 161296
- 1061254
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks140926Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20893