Kauris(N) & Neitsyt(M)

mitähän ihmettä

Ensinnäkin, kuinka nuo merkit sopivat yhteen? Missä asioissa tulee eniten ongelmia, väärinkäsityksiä?

Ja toiseksi.. Olen ajautunut, noh, voisiko sanoa, seksisuhteeseen neitsytmiehen kanssa. Kaikki vaan kävi. Tavatessamme harrastamme lähes aina seksiä ja se tuntuu uskomattomalta ja hän olisi meistä se joka haluaisi jäädä halailemaan ja lirkuttelemaan. Olen pitänyt häneen kuitenkin pientä välimatkaa koska en ole ollenkaan tietoinen mihin tämä kaikki johtaa. Minusta tuntuu että minulla on syvempiäkin tunteita häntä kohtaan (olemme olleet tuttuja kyllä monta vuotta joten tunnen hänet kuitenkin ja voin sanoa pitäväni hänesta) mutta olen kuitenkin myös tyytyväinen tähän tilanteeseen.

En tiedä yhtään mitä tämä neitsytmies ajattelee.. Pelkkä pano (huh, kuulostaapa pahalta) vai voisiko hänkin ajatella että tästä voisi tulla enemmänkin. Neitsyt miehet ja muutkin, vastatkaa. Kertokaa toki omiakin kokemuksianne neitsyt miehistä, olisi mukava kuulla.

Ja on hassua huomata kuinka kyseinen mies todella rakastaa siisteyttä ja pitää omasta ulkonäöstään huolta, mutta kämppä on kuitenkin kuin pommin jäljiltä.

1

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Codetsu

jep melkoinen sotta pytty tämäkin omassa kotonaan on
      kun saa olla ellunkanana
      joskus tulee kuitenkin se tututus ja yhden päivän vimmatusti siivoo
      koko kämpän kerralla et saa taas sotkea ;D

en usko että otamme koskaan naista vain panona tms.
      koska minulla on oltava aina jotain tunne pohjaa
      tai muuta värinää vastapuolta kohtaan että asia edes onnistuu
      olisi kuitenkin hyvä kertoa missä mennään toiselle
      ettei ala haaveilemaan tulevaisuudesta...
      kyllä neitsyt mies pelkkänä panonakin olla pystyy
      mutta se pitää toiselle kertoa ettei satu kun haaveilee jo vaikka mistä

tosin jos tämä pano suhde jossain vaiheessa kääntyy siihen että vakavempaakin
      olisi tiedossa... niin jos sitä kipinään yhtään on
      kyllä sen sitten huomaa ja mies alkaa rakastamaan oikeastikin eikä säästöliekillä
      kun ei uskalla koko roihua näyttää sellaiselle
      joka sitä ei ansaitse...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4523
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      564
      3429
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2171
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      12
      1734
    5. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1596
    6. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1558
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      161
      1261
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1108
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      224
      1041
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      70