Kauris(N) & Neitsyt(M)

mitähän ihmettä

Ensinnäkin, kuinka nuo merkit sopivat yhteen? Missä asioissa tulee eniten ongelmia, väärinkäsityksiä?

Ja toiseksi.. Olen ajautunut, noh, voisiko sanoa, seksisuhteeseen neitsytmiehen kanssa. Kaikki vaan kävi. Tavatessamme harrastamme lähes aina seksiä ja se tuntuu uskomattomalta ja hän olisi meistä se joka haluaisi jäädä halailemaan ja lirkuttelemaan. Olen pitänyt häneen kuitenkin pientä välimatkaa koska en ole ollenkaan tietoinen mihin tämä kaikki johtaa. Minusta tuntuu että minulla on syvempiäkin tunteita häntä kohtaan (olemme olleet tuttuja kyllä monta vuotta joten tunnen hänet kuitenkin ja voin sanoa pitäväni hänesta) mutta olen kuitenkin myös tyytyväinen tähän tilanteeseen.

En tiedä yhtään mitä tämä neitsytmies ajattelee.. Pelkkä pano (huh, kuulostaapa pahalta) vai voisiko hänkin ajatella että tästä voisi tulla enemmänkin. Neitsyt miehet ja muutkin, vastatkaa. Kertokaa toki omiakin kokemuksianne neitsyt miehistä, olisi mukava kuulla.

Ja on hassua huomata kuinka kyseinen mies todella rakastaa siisteyttä ja pitää omasta ulkonäöstään huolta, mutta kämppä on kuitenkin kuin pommin jäljiltä.

1

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Codetsu

jep melkoinen sotta pytty tämäkin omassa kotonaan on
      kun saa olla ellunkanana
      joskus tulee kuitenkin se tututus ja yhden päivän vimmatusti siivoo
      koko kämpän kerralla et saa taas sotkea ;D

en usko että otamme koskaan naista vain panona tms.
      koska minulla on oltava aina jotain tunne pohjaa
      tai muuta värinää vastapuolta kohtaan että asia edes onnistuu
      olisi kuitenkin hyvä kertoa missä mennään toiselle
      ettei ala haaveilemaan tulevaisuudesta...
      kyllä neitsyt mies pelkkänä panonakin olla pystyy
      mutta se pitää toiselle kertoa ettei satu kun haaveilee jo vaikka mistä

tosin jos tämä pano suhde jossain vaiheessa kääntyy siihen että vakavempaakin
      olisi tiedossa... niin jos sitä kipinään yhtään on
      kyllä sen sitten huomaa ja mies alkaa rakastamaan oikeastikin eikä säästöliekillä
      kun ei uskalla koko roihua näyttää sellaiselle
      joka sitä ei ansaitse...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      19
      4669
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1702
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1566
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1514
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      243
      1388
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1120
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe