Kauris(N) & Neitsyt(M)

mitähän ihmettä

Ensinnäkin, kuinka nuo merkit sopivat yhteen? Missä asioissa tulee eniten ongelmia, väärinkäsityksiä?

Ja toiseksi.. Olen ajautunut, noh, voisiko sanoa, seksisuhteeseen neitsytmiehen kanssa. Kaikki vaan kävi. Tavatessamme harrastamme lähes aina seksiä ja se tuntuu uskomattomalta ja hän olisi meistä se joka haluaisi jäädä halailemaan ja lirkuttelemaan. Olen pitänyt häneen kuitenkin pientä välimatkaa koska en ole ollenkaan tietoinen mihin tämä kaikki johtaa. Minusta tuntuu että minulla on syvempiäkin tunteita häntä kohtaan (olemme olleet tuttuja kyllä monta vuotta joten tunnen hänet kuitenkin ja voin sanoa pitäväni hänesta) mutta olen kuitenkin myös tyytyväinen tähän tilanteeseen.

En tiedä yhtään mitä tämä neitsytmies ajattelee.. Pelkkä pano (huh, kuulostaapa pahalta) vai voisiko hänkin ajatella että tästä voisi tulla enemmänkin. Neitsyt miehet ja muutkin, vastatkaa. Kertokaa toki omiakin kokemuksianne neitsyt miehistä, olisi mukava kuulla.

Ja on hassua huomata kuinka kyseinen mies todella rakastaa siisteyttä ja pitää omasta ulkonäöstään huolta, mutta kämppä on kuitenkin kuin pommin jäljiltä.

1

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Codetsu

      jep melkoinen sotta pytty tämäkin omassa kotonaan on
      kun saa olla ellunkanana
      joskus tulee kuitenkin se tututus ja yhden päivän vimmatusti siivoo
      koko kämpän kerralla et saa taas sotkea ;D

      en usko että otamme koskaan naista vain panona tms.
      koska minulla on oltava aina jotain tunne pohjaa
      tai muuta värinää vastapuolta kohtaan että asia edes onnistuu
      olisi kuitenkin hyvä kertoa missä mennään toiselle
      ettei ala haaveilemaan tulevaisuudesta...
      kyllä neitsyt mies pelkkänä panonakin olla pystyy
      mutta se pitää toiselle kertoa ettei satu kun haaveilee jo vaikka mistä

      tosin jos tämä pano suhde jossain vaiheessa kääntyy siihen että vakavempaakin
      olisi tiedossa... niin jos sitä kipinään yhtään on
      kyllä sen sitten huomaa ja mies alkaa rakastamaan oikeastikin eikä säästöliekillä
      kun ei uskalla koko roihua näyttää sellaiselle
      joka sitä ei ansaitse...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe