Siitä oudosta kyvystä.

änimöl

Tässä on on lyhyt avaimeni onneen. siinä avaimessa on hädin tuskin yksi haka. MEDITOIKAA eli miettikää eli vain itsellenne aikaa avata TUNTEENNE. Ainoa tie onneen on itsensä kautta.
Jos sinulla on ongelma käsissä ja mietit aina asiaa pohjalta, että maailma on pyöreä. Sinulla ei ole ongelmaa. Sinulla... sinulla... sinulla... sinun sisälläsi.... päässäsi... kehossasi... aivosi on suurenmoinen elin... käytä sitä... avaa aistisi ja anna keskushermostosi välittää sitä ihanaa staattista sähköä. Kaikilla on syy hymyillä. Ainakin täällä.
Kuvittele ihmistä joka on tilanteen yläpuolella. Kaunista eikö olekin. Se voit olla sinä. Ota kosketus virtaan jossa monet muut ihmiset kautta maailman ovat tiukasti kiinni. Se on kauniimpaa kuin kirkkain spektri.
go to>>> google >>> chromanova >>> listen radio!!

4

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristallipallo sulla

      .. juuri olin sulle änimöl tulossa laittamaan viestiä, en kyllä meditointi aiheenani mutta kun kuitenkin tulet tätä katsomaan niin käytän tilaisuuden hyväkseni. Toivottavasti et pahastu, kun näin sivuutan tuon aloittamasi aiheen.

      Olen seurannut tätä skorpparikeskustelua johtuen ihan siitä, että olen tässä tovin tapaillut sko- miestä. Itse olen härkänainen. Upeampaa miestä en ole elämäni (~40) aikana tavannut. Todellinen herrasmies, romantikko, koti- ihminen, ei pahemmin juo eikä tupakoi, rakastaa eläimiä, ihmisiä tasa- arvoisesti. Kyseessä oli molemminpuolinen rakkaus ensi silmäyksellä, molemmat tunsivat löytäneensä Sen Oikean. Näin olen ainakin ymmärtänyt. Välimatkan takia olemme tavanneet vain muutaman kerran mutta puhelimet käyvät kuumina. Seksi on **upeaa**. Älyllisesti tasavertaisia, mikä tärkeää. Tunteensa hän todellakin osaa ilmaista, ainakin kirjallisesti.

      Mutta sitten tulee se Mutta.

      Sinä, änimöl, kun olet antanut noita kenties hieman arvoituksellisiakin vihjeitä sen suhteen, miten sko-miehen kanssa tulisi toimia ja olen antanut itseni ymmärtää, että itsekin olisit skorpioni (?) niin huolimatta siitä, että olen meditoinut jo kuutisen vuotta eikä elämän tarkoitus ole minulle niin hirveän epäselvä, nyt on kuitenkin tapahtunut sitten jotain, mikä todella kummastuttaa.

      Olen hyvin ymmärtäväinen, annan tilaa kun tarvitsen sitä itsekin, loppuunpalanut aikoinaan joten todellakin tiedän, mitä ihmisen päässä silloin liikkuu ja mitä toimintamalleja saattaa ilmaantua kun oikeesti stressaa.

      Nyt kuitenkin kävi niin, että yhteydenpito loppui intohimoisen hyvänyönviestin saatuani (ja siihen samalla mitalla vastattuani)kuin seinään. Pari päivää oli hiljaista (outoa siksi kun tätä ennen päivittäinen yhteydenpito parisen kuukautta)ja nyt on jäänyt hyvin yksipuoliseksi; minun osaltani jatkunut samalla intohimolla kuin aiemminkin mutta selvää stressin latistamaa työpuhetta vastalahjaksi. Ymmärsin sanoitta ja annoin rauhaa.

      Yhtenä päivänä oltiin taas sitten aivan taivaissa ja sitten.. ei mitään. Ei kertakaikkiaan mitään. Kaksi viikkoa olen päivittäin lähettänyt piristävää ja hellää mutta ahdistelua välttävää postia- eikä mitään vastausta.
      Saattaa olla lievä mahdollisuus, että sko-mies on vetänyt ihan omia johtopäätöksiään uskollisuudestani täällä korvessa mutta luulin ne asiat jo keskustelluiksi ja luottamuksen syntyneen sen osalta. Työjuttuja on myös ihan riittämiin hänellä, mutta eivät ne tuossa kuukausi sitten häirinneet. Tosin nyt hieman joulu saattaa kiristää tahtia.
      Hän ei minua petä, siitä olen satavarma.
      Irti en aio hänestä päästää, se on taas tuhatvarma. Nyt vain toivoisin saavani hieman lisävaloa siihen, pitäisikö nyt vinkkisi mukaan olla sitten rohkea ja mitä sillä tässä tapauksessa tarkottaisit? Pakoon en aio juosta. Jaksan olla kärsivällinen mutta tarkoittaako se sitä, että nyt sitten on käynnissä tällainen erakkokausi enkä voi muuta kuin odottaa, että yhteydenotto saapuu vai voinko jatkaa yksipuolista yhteydenpitoa ilman, että erakko vetäytyy entistä enemmän pimeyteen? Haluaako hän nyt sitä tukea, jota sinä kehoitit jossain kirjoituksessasi antamaan? Olen alusta asti lyönyt kaikki tunteeni peliin ja tehnyt ne selväksi eivätkä ne ole muuttuneet tämän yhteyskatkoksen myötä mihinkään, tuskin muuttuvatkaan kun sarvipää- ja vielä tavallisen sitkeä sellainen- olen. Sori nyt vaan, mutta minä olen miettimiseni loppuunsaattanut tämän asian pähkäilemisen suhteen, tukkaan sattuu jo ajatuksestakin, että lisämietiskelyllä nousisin tämän tilanteen yläpuolelle. Löytyisikö sinulta sitä staattista sähköä vielä sen verran, että osaisit hieman valaista tätä edelläkuvailemaani tilannetta sekä antaa uuden näkökulman siihen. Nyt on nimittäin niin, että omani on hieman kaventunut.

      • änimöl

        Kysehän missä tahansa tilanteessa siitä miten asettua tilanteen yläpuolelle, eli olla rauhallisin mielin on mietiskelyn kannalta paradoksaalista. Eli älä mieti sitten yhtään. Pistät vaan nopeasti epäröimättä järjestykseen se mikä on varmaa teidän tunteissanne.. ja periaatteessa voit nauraa koko asialle vaikka ei kivaa olekaan. Näit osoitat suurta luottamusta toisen kykyyn ylittää mitä vain. Voi sitä kahdestaankin pohtia jotain työkonflikteja. Ja muista että uusia verukkeita tietenkin on hyvä olla. Miettiä mikä saa ihmisen taas tuntemaan itsensä kotoisaksi. Ei kannata tietenkään paapoa. Sitä en itse haluisi, mutta jotain kivaa/leikkisää. ja tietenkin vedät oikeen kädestä pitäen mukaan jos hyvä idea löytyy. Niinhän sitä tekee aina mieli. Siinä kaikki ja hyvää joulua. Kuten kirkossa sanotaan uskovaisen tavoin "olkaamme vakaita".


      • Ihmeem

        No ei ihme, että menee pönttö pimeäksi kun etsit ratkaisua astrologian kautta ja kun siihen vielä vedät mukaan meditoinnin, niin saat aikaan melkoisen sekasotkun. Ei ihme, että ihmissuhteesi ovat sekaisin. Käytä vaikka ensin omaa järkeäsi ja unohda astrologiat, meditoinnit, povaukset ym. Ei ihme ei ihme..


      • änimöl
        Ihmeem kirjoitti:

        No ei ihme, että menee pönttö pimeäksi kun etsit ratkaisua astrologian kautta ja kun siihen vielä vedät mukaan meditoinnin, niin saat aikaan melkoisen sekasotkun. Ei ihme, että ihmissuhteesi ovat sekaisin. Käytä vaikka ensin omaa järkeäsi ja unohda astrologiat, meditoinnit, povaukset ym. Ei ihme ei ihme..

        Tottakai se on sekasotkua. Luulitko että elämässä kaikki menisi suoralla linjalla.
        Meidän tunteet vetää pakostakin hirveitä swingejä joita täytyy oppia tunnistamaan meditoimalla. Vasta sitten voi sanoa osaavansa kontrolloida itseänsä ja kykenevänsä luomaan oman kauniin todellisuuden. Me kaikki luomme omat todellisuutemme. Kukaan muu ei tee sitä meidän puolesta, muut ihmiset ovat toisilleen navigoijia. Jos me kaikki koemme aistillisuuden muuna kuin mitä on silminnähtävissä, pitäisi asia olla selvä jo tässä vaiheessa. Yhteiskunta asettaa tabut ja muut muurit meille joita pitkin kuljemme. Me olemme "kristalleja" jotka suodattavat vain tunteita jotka me haluamme kokea. Pelon takia. Mitä jos meidän kristallit olisivat täydellinen prisma joka kommunikoi samojen värien kanssa... Eli voi olla asioita mitä muut eivät tiedä mitä muut tietävät. Kaikki värit sotkeutuvat hieman harmahtaviksi tai vähän enemmänkin riippuen kontaktista, sitä kontaktia ihmisiin on elvytettävä ja navigoitava selviin tunteisiin. Vieläkö sekasotkua. Vain ole se sama kaunis eläin mitä me muutkin. Primitiivisempi eläin ei osaa valikoida ajatuksiaan huom YHTÄ hyvin kuin me, Siksi sillä on helpompaa olla siinä paikassa missä se on "märehtimässä". Se ei tietoisesti edes tunnista että "ahaa, tämä tunne on kuin...". Kollektiivisuutta. Navigointia, missä sitten ikinä oikeasti haluaakin "lentää"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe