18vuotta skorppiooni miehen kans ja järki lähtee pian,miten saada skorppari mies uskomaan et ero olis paras ratkaisu ja saada suostumaan eroon?(ilman ruumiita...)
uuuuuuuunoooo
1
365
Vastaukset
- härkä lady
no hohhoh.. vaikkea tapaus...
mutta yksi keino on : pettää hänet!! löydät uutta suhdetta ( vaikka lyhyt seksi suhde).. sanot että rakastat toista... jne...
itse olen tehnyt niin....mutta jouduin muuttaa toiseen kaupunkiin (500km pois) skorpionin takia. jätin meidän yhteisiä ystäviä ilman infoa.. en sanonut kenellekään...
heh.. hän löysi mut sitten 2v päästä.. olin shokissa... puhuimme 30 min... hän on kärsinyt... jne.. puhui tunteista vieläkin...
sitten nähtiin ihan kavereina joskus...kerran 6kk:ssa...
ja yhtäkkiä hän muuttaa samaan kaupunkiin...
skorpioni jos on rakastunut.. hän elää muistoissa..eikä todellisuuden elämässä..
turhaa sanoa hänelle että oli turhat vuodet yhdessä... ai että ette sovi yhteen... parrasta vain jatkaa elämää... löydät parempaa...
5 vuotta on mennyt jo....
(muutin taas toiseen kaupunkiin just)...ja skorpioni vieläkin soittelee.. en voi mitään.. enkä halua enää vaihta puhelin numeroita.. en jaksa... mutta jaksan kuunella häntä silloin tällöin....
niin sellaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728