olen siis horoskooppi merkiltäni neityt...nuorena kun luonteen kuvauksen luin tunsin niissä paljon tuttua..mutta myöhemmin myös monessa muussa merkissä...kyllä tiedän nousevat jne merkit ne ovatkin sitten vaakaa ja neitsyttä...ja en kyllä tosi elämässä ole sellainen, minulle eräs astrologi sanoi että huomaa pukeutumisestanikin että olisin tuollainen, tosi asiassa inhosin silloin päälläni olevaa paitapuseroa, mutta olin raskaana ja muut ei päälle mahtuneet! Kirjoitin tämän lähinnä sen takia että omalla kohdallani nuorena kun ei itseään niin hyvin tuntenut oli valmis ajattelemaan että tuollainen minä olen ja uskomaan vielä sen...jotkut ihmiset myös luokittelevat ihmiset sen mukaan mikä on horoskooppi merkiltään ja omaavat sitten kaikenmoisia ennakkoluuloja...ja kun se vaan ei aina mene niin...meistä jokainen ollaan yksilö ja lisäksi omat vanhemmat ja kokemuksemme ovat meitä muokanneet sellaisiksi kuin olemme. Pyydän vain että tutustukaa ensin ihmiseen itseensä ja kysykää sitten vasta se horoskooppimerkki!!! En aio tämän enempää tästä kirjoittaa ja tämä on ihan ensimmäinen kertä kun tänne edes kirjoitan..
mikä on totta...
1
649
Vastaukset
- Codetsy
perusluonne kyllä aikaa myöden paljastuu jokaisesta
mutta se että joku merkki olisin jonkinlainen aina
ei pidä paikkaansa jokaisella on omat nyansit
mitkä siellä pohjalla muutavat paljonkin luonnetta ja käytöstä
yleensä ihmiset juurikin tekevät sen virheen että ajattelevat
horoskooppia lukiessaan että "tuollainen minä olen"
harvempi hoksaa korjata puuteita mitä omassa itsessään on
todetaan vain että olen tälläinen
horoskoopit pitää miettiä keinona kehittää itseään ja myös muokata
puutteita mitkä ovat heikkoja
eikä ne ole edes tarkoitettu vakavasti otettavaksi
viihdettä siinä missä muukin...
hyvää joulua kaikille tasapuolisesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745